Postat la data de: 25.04.2024, ora 11:12

Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Control și activități preventive

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Brasov organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 42 - Ofițer I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Inspecției de prevenire - Control și activități preventive, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență, într-unul dintre domeniile de licență – matematică; informatică; fizică; chimie; inginerie chimică; geografie; geologie; știința mediului; inginerie civilă; ingineria instalațiilor; inginerie electrică; inginerie energetică; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; inginerie geologică; inginerie geodezică, mine, petrol și gaze; inginerie aerospațială; ingineria autovehiculelor; ingineria transporturilor; inginerie forestieră; silvicultură; ingineria produselor alimentare; calculatoare și tehnologia informației; ingineria sistemelor; inginerie mecanică; inginerie industrială; științe inginerești aplicate; mecatronică și robotică; ingineria materialelor; ingineria mediului; inginerie și management; inginerie genistică; inginerie de armament, rachete și muniții; drept; științe administrative; științe ale comunicării; științe militare, informații și ordine publică; economie; finanțe; management; arhitectură.
  • pregătire de specialitate: Nu este cazul.
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Nu este cazul.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Nu este cazul.
  • atitudini necesare/comportament: -
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: 1. Desfășoară activități de informare preventivă pentru cunoașterea de către cetățeni a tipurilor de risc specifice zonei de competență, a măsurilor de prevenire, precum și a conduitei de urmat pe timpul situațiilor de urgență.
    2. Conlucrează cu autoritățile administrației publice locale, precum și cu alte instituții în elaborarea reglementărilor specifice situațiilor de urgență pentru zona de competență.
    3. Întocmește și actualizează evidențele nominale și statistice repartizate.
    4. Desfășoară activități de prevenire a situațiilor de urgență la instituții publice, localități, construcții/ amenajări cu aglomerări de persoane și operatori economici din zona de competență a inspectoratului județean.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
16.05.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 30.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat "admis" la concurs, candidatul care a obţinut nota cea mai mare la testul scris.


Contestații:
  1. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la testul scris poate formula contestaţie, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afişare.

  2. Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Comisia de soluţionare a contestaţiilor soluţionează contestaţiile în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la testul scris este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de execuţie vacant, mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale din tematica şi bibliografia stabilită pentru proba scrisă, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare.

  2. Interviul structurat pe subiecte profesionale, folosit ca şi probă de departajare nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru
    exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din
    funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din
    Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care
    îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor vacante, altele
    decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist – art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr.
    177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului
    Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. Candidatul declarat „Admis” trebuie să obțină autorizație de acces la informații clasificate de nivel SECRET DE SERVICIU (conform listei funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității), după încadrare.

  2. În conformitate cu prevederile art. 30, lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu
    modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic
    ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia
    trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  3. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare
    în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea 223/2015
    privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  4. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de
    management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și
    completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi
    ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul
    dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a
    compartimentului în care acesta este încadrat.

  5. Prin înscrierea la concurs, candidaţii îşi manifestă acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare
    şi desfăşurare a concursului.

  6. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care se impune
    departajarea candidaților) se înregistrează audio / video.

  7. Informații referitoare la adeverința medicală
    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr.1 la O.M.A.I. nr.105/2020 privind examinarea
    medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal
    pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul
    Afacerilor Interne, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de
    participare la concurs:
    - în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de email unde și-au
    depus cererea de înscriere, adeverinţa eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul
    informat;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa medicală, în vederea
    analizării;
    - medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi
    corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul
    adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020;
    - în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de
    familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin
    raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020, candidaţii
    respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful
    corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020 şi
    consemnează «NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura
    de recrutare şi selecţie încetează;
    - adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă
    către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa
    candidatului sub semnătură;
    - declararea inaptitudinii nu se contestă.

  8. Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    - Documentele constitutive ale dosarului de recrutare se transmit, în volum complet, la adresa de e-mail concurs-ip@isujbv.ro.;
    - Documentele care necesită a fi completate (ex. cerere de înscriere, declarații etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format .pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată. Fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier .pdf separat, denumit în funcţie de conținut (ex. copie act identitate, copie cerere înscriere etc.);
    - Toate documentele menționate în anunț vor fi transmise exclusiv în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail);
    - Email-ul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume prenume candidat (ex. Popescu Ion). Documentele vor fi transmise de pe o adresă de e-mail personală, adresă la care în intervalul orar 08.00-16.00 al fiecărei zile lucrătoare, unitatea organizatoare va transmite confirmarea de primire a acestora precum și codul unic de identificare atribuit candidatului.
    - În baza codului atribuit, candidatul se va identifica în anunţurile postate ulterior pe întreaga procedură de concurs.
    - În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut (o zi lucrătoare de la transmitere) ori se identifică orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, acesta va anunţa exclusiv telefonic Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Țara Bârsei” al judeţului Brașov la telefon 0268/428888 interior 27.129, 27.130 în fiecare zi lucrătoare, între orele 10.00-14.00.

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Țara Bârsei” al Judeţului Brașov la telefon 0268/428888 interior 27.129, 27.130 în fiecare zi lucrătoare, între orele 10.00-14.00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS Ofiter IP.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:39
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL CONTROL SI ACTIVITATI PREVENTIVE.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:24
  2. Model - CERERE - 1. Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:49
  3. Model - CV - 2. CV.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:50
  4. Model - ÎNDRUMAR AUTOBIOGRAFIE - 3. Model - Indrumar intocmire autobiografiei.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:50
  5. Model - TABEL RUDE - 4.Model - Tabel nominal cu rudele candidatului.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:51
  6. Model - ADEVERINȚĂ MEDICALĂ - 5. Model - Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:53
  7. Model - CONSIMȚĂMÂNT INFORMAT - 6. Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:54
  8. Model - DECLARAȚIE - 7. Declaratie de confirmare a cunoasterii conditiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:54
  9. Model - CONSIMȚĂMÂNT EXTRAS CAZIER JUDICIAR - 8. Consimțământ extras cazier judiciar.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 10:55
  10. Anunț - 1768-Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Control și activități preventive - Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Control și activități preventive.pdf - Adăugat la: 17.05.2024, ora 20:55
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț concurs nr. 3109768 din 29.04.2024 - Erata.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:32
  2. Erată - Erată privind Graficul de concurs cu nr. 3109769 din 25.04.2024 - Erata grafic concurs.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 14:13
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidați - Lista candidați care nu îndeplinesc condițiile de recrutare.pdf - Adăugat la: 17.05.2024, ora 20:55