Actualizarea planului de pază al obiectivului

Furnizat de: Poliţia Română


Grad de sofisticare

Apasă aici să vezi ce înseamnă
2
Interacțiune unilaterală

Procent digitalizare (include fluxurile interne)

0 %

Beneficiari

Cetățeni
Mediul de afaceri
Instituții publice
Angajații MAI
Cetățeni români
Cetățeni străini
Vârsta minimă: 18 ani

Taxe

Gratuit

Serviciu public înființat în anul

2012

Scurtă descriere

Actualizarea planului de pază se face numai în situaţia modificării suprafeţei, topografiei obiectivului, a dispozitivului de pază, a regulilor de acces ori la schimbarea prestatorului, prin intermediul unor acte adiţionale, care se depun la unitatea teritorială competentă

Pașii procedurali

1. Cererea se înregistrează la nivelul unității de poliție competentă teritorial
2. Dacă sunt îndeplinite condițiile, se acordă avizul
3. Solicitantul este contactat de poliție pentru ridicarea documentului

Statistici (estimări anuale)

Nu există statistici pentru acest serviciu public.

Baza legală

  • Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor
    H.G. nr. 301/2012 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor

Documente electronice

Nu se gestionează (primesc/transmit) documente în format electronic în cadrul acestui serviciu public.

Alte instituții implicate

Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.

Timpii de livrare

Timp mediu de livrare Timp maxim de livrare Descriere
30 Zile calendaristice 30 Zile calendaristice Timpul necesar avizării documentului

Contact


București, B-dul george Coșbuc nr. 83-85, sector 5