Persoana îndreptățită (moștenitorii săi legali/testamentari ori persoana împuternicită de aceasta/aceștia prin procură specială autentificată) poate solicita accesul la documentele constituite în perioada 06.03.1945-22.12.1989 aflate în dosarul de pașapoarte al persoanei vizate.
Cererea privind studierea dosarului de pașapoarte poate fi trimisă prin poștă electronică/poștă sau poate fi depusă personal, la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte.
Cererea privind studierea dosarului de pașapoarte poate fi trimisă prin poștă electronică/poștă sau poate fi depusă personal, la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte.
Solicitarea transmisă prin poșta electronică, la adresa de email a instituției solicitate, va conține cererea completată, datată, semnată și scanată.
Studiul dosarului personal se face doar în urma unei programări prealabile care se comunică solicitantului ulterior înregistrării cererii.
Persoanele care solicită să studieze dosarul personal, se prezintă la sediul instituției, în locația din București în care se gestionează arhiva manuală, având asupra lor un document de identitate, în original.
Link detalii suplimentare: |
https://pasapoarte.mai.gov.ro/studierea-dosarului-personal-de-pasapoarte/ |
Tip document | Se poate transmite prin | Tip semnătură | Observații |
---|---|---|---|
Cerere studiu dosar personal | E-mail |
Nu necesită semnătură electronică |
Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.
Timp mediu de livrare | Timp maxim de livrare | Descriere |
---|---|---|
14 Zile calendaristice | 30 Zile calendaristice | Timpul de soluționare a cererii |