Punerea la dispoziție a dosarului personal de pașapoarte

Furnizat de: Direcţia Generală de Paşapoarte


Grad de sofisticare

Apasă aici să vezi ce înseamnă
3
Interacțiune bidirecțională

Procent digitalizare (include fluxurile interne)

20 %

Beneficiari

Cetățeni
Mediul de afaceri
Instituții publice
Angajații MAI
Cetățeni români
Cetățeni străini
Vârsta minimă: 18 ani

Taxe

Gratuit

Scurtă descriere

Persoana îndreptățită (moștenitorii săi legali/testamentari ori persoana împuternicită de aceasta/aceștia prin procură specială autentificată) poate solicita accesul la documentele constituite în perioada 06.03.1945-22.12.1989 aflate în dosarul de pașapoarte al persoanei vizate.
Cererea privind studierea dosarului de pașapoarte poate fi trimisă prin poștă electronică/poștă sau poate fi depusă personal, la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte.

Pașii procedurali

Cererea privind studierea dosarului de pașapoarte poate fi trimisă prin poștă electronică/poștă sau poate fi depusă personal, la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte.

Solicitarea transmisă prin poșta electronică, la adresa de email a instituției solicitate, va conține cererea completată, datată, semnată și scanată.
Studiul dosarului personal se face doar în urma unei programări prealabile care se comunică solicitantului ulterior înregistrării cererii.
Persoanele care solicită să studieze dosarul personal, se prezintă la sediul instituției, în locația din București în care se gestionează arhiva manuală, având asupra lor un document de identitate, în original.

Statistici (estimări anuale)

36

Beneficiari

Baza legală

  • Legea nr. 16/1996 privind Arhivele Naționale, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    Regulamentul de organizare și funcționare a Direcției Generale de Pașapoarte, aprobat prin O.m.a.i. nr. 288/2011, actualizat

Documente electronice

Tip document Se poate transmite prin Tip semnătură Observații
Cerere studiu dosar personal E-mail
Nu necesită semnătură electronică

Alte instituții implicate

Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.

Timpii de livrare

Timp mediu de livrare Timp maxim de livrare Descriere
14 Zile calendaristice 30 Zile calendaristice Timpul de soluționare a cererii

Contact


București, strada Nicolae Iorga, nr. 29, sector 1