Postat la data de: 28.06.2024, ora 19:51

Concurs - ocupare 11 posturi vacante de ofiţer de poliţie, specialităţile S.C.T.F. şi Ture serviciu

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Sighetu-Marmatiei organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 555 - Ofiţer principal II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Petea, Compartiment Supravegherea şi controlul trecerii frontierei, jud. SM, Com. DOROLT - Sat. PETEA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  2. poz. 563b - Ofiţer principal II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Petea, Compartiment Ture serviciu, jud. SM, Com. DOROLT - Sat. PETEA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  3. poz. 829 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Tarna Mare, Compartiment Ture serviciu, jud. SM, Com. TARNA MARE, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  4. poz. 915 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Negresti Oas, Compartiment Ture serviciu, jud. SM, ORAS NEGRESTI-OAS, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  5. poz. 1003 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Sarasău, Compartiment Ture serviciu, jud. MM, Com. SARASAU, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  6. poz. 1136 - Ofiţer I prevăzut cu gradul de Subcomisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei, Compartiment Ture serviciu, jud. MM, MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  7. poz. 1390 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Poienile de Sub Munte, Compartiment Ture serviciu, jud. MM, Com. POIENILE DE SUB MUNTE, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  8. poz. 1471 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Vişeu de Sus, Compartiment Ture serviciu, jud. MM, ORAS VISEU DE SUS, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  9. poz. 1565 - Ofiţer I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Izvoarele Sucevei, Compartiment Ture serviciu , jud. SV, Com. IZVOARELE SUCEVEI, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  10. poz. 1648 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Brodina, Compartiment Ture serviciu, jud. SV, Com. BRODINA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  11. poz. 1649 - Ofiţer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - Sectorul Poliţiei de Frontieră Brodina, Compartiment Ture serviciu, jud. SV, Com. BRODINA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniile fundamentale de studii: matematică şi ştiinţe ale naturii, ştiinţe inginereşti, ştiinţe sociale, ştiinţe umaniste şi arte
  • pregătire de specialitate: pentru postul de ofiţer principal II din cadrul Compartimentului S.C.T.F. al S.P.F. PETEA, poziţia 555 din statul de organizare: cursuri de perfecţionare
  • alte cunoştinţe: pentru postul de ofiţer principal II din cadrul Compartimentului S.C.T.F. al S.P.F. PETEA, poziţia 555 din statul de organizare: cunoştinţe generale de informatică
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să deţină / să obţină certificat / autorizaţie de acces la informaţiile clasificate nivel Secret de serviciu. În situaţia în care, ulterior numirii în funcţie, poliţistul nu obţine autorizaţiile / avizele necesare, acesta este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.07.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. Declaraţie pe propria răspundere
    Agenţii de poliţie pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT), aflat la momentul înscrierii în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susţinut-o pentru acelaşi scop, respectiv în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofiţerilor de poliţie a agenţilor de poliţie care îndeplinesc condiţiile legale, vor completa, în acest sens, o declaraţie pe propria răspundere în care vor menţiona data testării, scopul testării şi instituţia care i-a planificat la testarea psihologică.
  14. *Doar pentru postul de ofiţer principal II din cadrul Compartimentului S.C.T.F. al S.P.F. Petea , poziţia 555 din statul de organizare : documente care atestă îndeplinirea următoarelor cerinţe: cursuri de perfecţionare, respectiv cunoştinţe generale de informatică

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Contestaţiile se transmit în format electronic, la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro

  6. Agenţii de poliţie pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT), aflat la momentul înscrierii în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susţinut-o pentru acelaşi scop, respectiv în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofiţerilor de poliţie a agenţilor de poliţie care îndeplinesc condiţiile legale, vor completa, în acest sens, o declaraţie pe propria răspundere în care vor menţiona data testării, scopul testării şi instituţia care i-a planificat la testarea psihologică.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către comisia centrală de concurs din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, din tematica şi bibliografia recomandate, având ca scop verificarea cunoştinţelor de specialitate pe care le au candidaţii.

  6. În cadrul probei, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou cu pastă/cerneală de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează.
    prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestaţiile semnate şi datate se depun la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro.

  5. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

  6. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin postarea unui anunţ în secţiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. Sunt declaraţi "admis" la concurs candidaţii care au obţinut nota cea mai mare la testul scris, în limita numărului de posturi din specialitatea pentru care s-au înscris şi au candidat. În cazul în care mai mulţi candidaţi care s-au înscris pentru o specialitate au obţinut aceeaşi notă la testul scris, departajarea între aceştia se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat admis candidatul care obține nota cea mai mare.

  2. După caz, interviul se va susţine după expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor, pe baza aceleiaşi tematici şi bibliografii stabilită la testul scris, la o dată ce va fi stabilită şi comunicată ulterior. Interviul susţinut în vederea departajării poate fi contestat. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut poate formula contestaţie, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afişare. Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări. Contestațiile se transmit în termenul de 24 ore de la afişare, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro. Contestaţiile se soluţionează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la interviul de departajare este definitivă.

  3. În eventualitatea susţinerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secţiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  4. Candidaţii declaraţi ”respins” în urma interviului de departajare la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant, nu pot ocupa în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data şi ora prevăzute în prezentul anunţ, nu vor fi luate în considerare. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe ambele părţi, se transmit
    scanate faţă-verso.

  9. In situaţia în care, în perioada destinată transmiterii dosarului de recrutare candidatul constată că a omis trimiterea unui document / unor documente, acesta va transmite un nou e-mail care va conţine doar documentul/documentele lipsă, cu menţiunea :
    Completare dosar de recrutare, numele şi prenumele, postul pentru care candidează.

Informații suplimentare:
  1. -Înscrierea candidaţilor are loc până la data de 07.07.2024, ora 23:55 (inclusiv în zilele nelucrătoare) și se realizează prin transmiterea cererii şi a documentelor ce constituie dosarul de recrutare în volum complet, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro.
    -La înscriere, candidaţii trebuie să aleagă specialitatea postului pentru care candidează, datorită condițiilor de ocupare prevăzute în fișele posturilor, respectiv specialitatea S.C.T.F. (postul prevăzut la poziţia 555) sau specialitatea Ture serviciu (posturile prevăzute la poziţiile 563b, 829, 915, 1003, 1136, 1390, 1471, 1565, 1648, 1649).
    -Candidaţii se pot înscrie pe o singură specialitate din cele două prevăzute.
    -Documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.), vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format PDF și transmise în format electronic pe adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral). Fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier PDF separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (ex. Ionescu Ioan – act identitate, Ionescu Ioan – cerere înscriere etc.).
    -Toate documentele vor fi scanate în format PDF, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului PDF ataşat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original ex: diploma de licenţă este scanată față/verso) și este lizibil. Toate documentele vor fi transmise printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișiere PDF atașate e-mailului) pentru înscrierea la concurs nu trebuie să depășească 25 MB.
    -E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume și prenume – conţinutul emailului şi specialitatea la care se înscrie (Ex: Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs TCO S.C.T.F. sau Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs TCO Ture serviciu.
    -Ulterior înscrierii, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii acestuia de la aceeași adresă, respectiv: cariera.itpfsighet@igpf.ro, în care li se va preciza numărul de înregistrare al cererii de înscriere la consurs. Numărul de înregistrare al cererii de înscriere la consurs va deveni cod unic de identificare al candidatului, ca alternativă la prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs. În situaţia în care candidatul nu primeşte confirmarea în maxim 2 zile lucrătoare, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Sighetu Marmației la numărul de telefon 0262.314.528, interior: 26064, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul sediului Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Sighetu Marmației, pentru clarificarea situației.
    -Candidații vor transmite dosarul de recrutare exclusiv la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro. Este interzisă transmiterea dosarului de recrutare prin alte moduri și mijloace (ex: personal, prin poștă, poștă militară, fotografii ale documentelor solicitate, etc.). Astfel, dosarele de recrutare care nu sunt transmise la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro nu vor fi luate în considerare. Recomandăm candidaților ca documentele solicitate în vederea înscrierii să fie transmise printr-un singur e-mail.
    -La concursurile pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi transmise în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    -Documentele din dosarul de recrutare se trimit exclusiv în format electronic, la adresa de mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro, iar după afișarea rezultatelor finale, candidatul declarat ”ADMIS” va prezenta documentele în original, pentru certificarea pentru conformitate cu originalul a copiilor documentelor transmise electronic la înscriere, care vor fi semnate de către persoana desemnată şi de către candidat.
    -Nu se admit derogări de la niciuna dintre condiţiile de participare la concurs prevăzute în prezentul anunţ.
    -Dacă autorizaţiile/avizele necesare exercitării atribuţiilor postului nu sunt obţinute ulterior numirii în funcţie, potrivit termenelor stabilite, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.
    -În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat <admis>, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute şi în funcţie de specialitatea pentru s-au înscris.
    -Încadrarea în funcţii şi acordarea gradelor profesionale se realizează în conformitate cu prevederile legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare şi O.M.A.I. nr. 140/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind participarea la concurs pot fi obţinute la telefon 0262.314.528, interior: 26064, în zilele lucrătoare, în intervalul 09:00-14:00.

Grafic concurs:
  1. Graficul de desfasurare al concursului.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:42
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 16:58
  2. Tematica si bibliografia recomandata S.C.T.F. si Ture serviciu.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:40
  3. Model - Cerere de inscriere la concurs specialitatea S.C.T.F. - Cerere de inscriere la concurs specialitatea S.C.T.F..pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:43
  4. Model - Cerere de inscriere la concurs specialitatea Ture serviciu - Cerere de inscriere la concurs specialitatea Ture serviciu.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:44
  5. Model - Declaraţie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare - Declaraţie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:45
  6. Anunț - 3378-Concurs - ocupare 11 posturi vacante de ofiţer de poliţie, specialităţile S.C.T.F. şi Ture serviciu - Concurs - ocupare 11 posturi vacante de ofiţer de poliţie, specialităţile S.C.T.F. şi Ture serviciu .pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:51
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.