Postat la data de: 28.06.2024, ora 19:53

Anunț ocupare funcție vacantă de execuție - ofițer specialist I comp. Marketing-Achiziții

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Oradea organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 48 - ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Oradea - compartimentului Marketing-Achiziții, jud. BH, MUNICIPIUL ORADEA, Domeniu de activitate: Achiziții
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată , absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă (anterior aplicării celor 3 cicluri de tip Bologna) într-unul din următoarele domenii: științe economice ( toate specializările), juridice (toate specializările)” inginerești (toate specializările)
    sau
    studii universitare cu licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna), într- unul din următoarele domenii fundamentale de ierarhizare: științe sociale (ramurile de științe economice, juridice, inginerești)
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să deţină / să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel „SECRET"
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani vechime în muncă ; nu este necesară vechime în M.A.I.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate de documentare, de organizare şi de planificare a propriilor activităţi, spirit de observaţie - dezvoltare foarte bună;
    - dorinţa de autoperfecţionare permanentă - dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de relaţionare, colaborare, cooperare şi spirit de echipă, adaptare ori integrare în colectiv - dezvoltare foarte bună;
    - intuiţie, consecvenţă, o bună gândire analitică şi conceptuală - dezvoltare foarte bună;
    - prestanţă în atitudine, exprimare şi ţinută - dezvoltare bună;;
    - lucru sub presiunea timpului - dezvoltare foarte bună;
    - utilizarea computerului personal – dezvoltare bună
  • atitudini necesare/comportament: - capacitate de organizare, coordonare, decizie şi claritate în definirea şi urmărirea realizării obiectivelor - dezvoltare foarte bună;
    - iniţiativă şi dinamism în luarea deciziilor, spirit de observaţie şi anticipaţie - dezvoltare foarte bună;
    - abilitate şi adaptare, flexibilitate în gândire, disponibilitate la schimbare - dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de reprezentare şi promovare a intereselor instituţiei - dezvoltare foarte bună;
    - integritate morală - dezvoltare foarte bună;
    - dorinţa de a se achita de sarcini - dezvoltare foarte bună;
    - autocontrol, rezistenţă la stres - dezvoltare foarte bună;
    - atitudine regulamentară faţă de şefi şi colegi - dezvoltare foarte bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „ APT ” medical pentru îndeplinirea funcţiei, conform baremelor stabilite în M.A.I
  • trăsături psihice şi de personalitate: „ APT ” psihologic, conform baremelor de încadrare în M.A.I.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Postul de ofiţer specialist I există în scopul aplicării legislaţiei specifice din domeniul achiziţiilor publice, elaborarea Strategiei anuale de achiziţii publice şi a Programului anual al achiziţiilor publice ca instrument managerial utilizat pentru planificarea şi monitorizarea portofoliului de procese de achiziţie la nivel de autoritate contractantă; iniţierea, derularea şi finalizarea normală a procedurilor de atribuire şi încheierea contractelor de furnizare/servicii/lucrări necesare atingerii obiectivelor instituţionale, precum şi realizarea achiziţiilor directe la nivelul ITPF Oradea.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.07.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat, (în completarea adeverinței de la punctul 11 ) (din adeverință trebuie să reiasă și următoarele mențiuni:
    - gradul profesional deținut;
    - vechimea în M.A.I., în cazul în care polițistul nu poate face dovada vechimii în muncă prin alte documente;
  14. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
    obligatorie pentru candidații care nu pot face dovada vechimii în muncă prin adeverința eliberată de structurile de resurse umane
  15. Declarație pe propria răspundere pentru candidații care dețin un aviz psihologic pentru ocupare post de ofițer de poliție în M.A.I., (conform modelului anexat ”model declarație deținere aviz psihologic agenți de poliție”)
    - obligatoriu numai pentru candidații care dețin aviz psihologic;
    - avizul psihologic este valabil 6 luni de la data emiterii

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Contestatiile se transmit exclusiv electronic pe adresa de e-mail: bru.itpforadea@igpf.ro

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestatiile se transmit exclusiv electronic pe adresa de e-mail: bru.itpforadea@igpf.ro

  5. Rezultatele la contestaţii se comunică prin prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină

  6. Notele acordate după soluționarea contestațiilor la testul scris sunt definitive

Departajare:
  1. Nota de promovare este minimum 7,00. Este declarat "admis" la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la proba scrisă, în limita posturilor scoase la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. După caz, interviul se va susţine după expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisă, pe baza aceloraşi tematici şi bibliografii stabilite la testul scris, la o dată ce va fi comunicată prin postarea unui anunţ ulterior, în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  2. Candidații nemulțumiți de rezultatele proprii obținute la interviul de departajare pot depune contestație în 24 ore de la afișare

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se transmit exclusiv electronic pe adresa de e-mail: bru.itpforadea@igpf.ro

  5. Rezultatele la contestaţii se comunică prin prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină

  6. Notele acordate după soluționarea contestațiilor la interviul de departajare sunt definitive

  7. Interviul de departajare se înregistrează audio şi/sau video

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. a). Înscrierea candidaților și depunerea dosarului de candidat se face exclusiv în format electronic, inclusiv în zilele nelucrătoare, până la data si ora limită: 07.07.2024, ora 23.55, pe bază de cerere de înscriere adresată domnului inspector-șef al I.T.P.F. Oradea, care se transmite la adresa de e-mail: bru.itpforadea@igpf.ro
    În următoarele 1-2 zile lucrătoare, ulterioare transmiterii cererii de inscriere, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii acesteia de la aceeași adresă, respectiv: bru.itpforadea@igpf.ro precizându-se codul unic de identificare a candidatului, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Biroului Resurse Umane al I.T.P.F. Oradea la numărul de telefon 0259.401.400, interior 26.060, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Biroul Resurse Umane, la sediul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Oradea, pentru clarificarea situației.

    Nicio cerere de înscriere la concurs transmisă dupa data/ora limită nu va mai fi înregistrată.

    Este interzisă înscrierea la concurs prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau orice alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv bru.itpforadea@igpf.ro , astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.

    b). Documentele din dosarul de recrutare se trimit exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: bru.itpforadea@igpf.ro
    După încheierea perioadei de depunerea a dosarelor de recrutare, respectiv după data de 07.07.2024, ora 23.55, niciun document transmis în vederea completării dosarului, nu va mai fi luat în considerare.

  2. Documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic

  3. Toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original; Exemplu: diploma de licentă este scanată față-verso) și este lizibil. Documentele se transmit printr-un singur e-mail

  4. E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Exemplu: Ionescu Ion - Dosar de recrutare concurs ofițer specialist I - compartiment Marketing-Achizitii - ITPF Oradea)

  5. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie, în condiţiile legii.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de desfășurare a concursului, să se informeze permanent prin verificarea paginii de internet și/sau avizierului unității cu privire la datele concursului

  7. Pentru candidatul declarat ”admis”, încadrarea în funcţii şi acordarea gradelor profesionale se realizează cu respectarea prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, şi a O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele cu modificările şi completările ulterioare.
    Poliţistului care trece în corpul ofiţerilor de poliţie în condiţiile art. 9 alin. (2) din Legea nr. 360/2002, i se acordă gradul profesional în funcţie de vechimea în structurile Ministerului Afacerilor Interne, astfel:
    a) sub 5 ani - subinspector de poliţie;
    b) între 5 şi 10 ani - inspector de poliţie;
    c) peste 10 ani - inspector principal de poliţie.
    Polițistului i se acordă gradul profesional în funcţie de pregătirea sa şi de vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, raportate la cerinţele postului dacă prin aplicarea acestei prevederi i s-ar acorda un grad profesional mai mare decât în condiţiile aplicării regulilor privind vechimea în structurile M.A.I.

  8. Candidaţii declaraţi "respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi

Date de contact:
  1. Structura care gestionează concursul organizat de Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontiera Oradea, cu sediul în mun. Oradea, str. Calea Aradului, nr. 2, jud. Bihor, este Biroul Resurse Umane - compartimentul Resurse Umane, tel: 0259.401.400, interior 26.060.
    Relaţii suplimentare se pot obţine telefonic în zilele lucrătoare, între orele 10.00 - 14.00

Grafic concurs:
  1. Grafic - TCO of sp. I marketing-achizitii.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:40
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:05
  2. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:05
  3. TEMATICA si BIBLIOGRAFIE marketing-achizitii.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:48
  4. Model - declarație deținere aviz psihologic agenți de poliție - Declarație deținere aviz psihologic agenți de poliție.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:59
  5. Model - Cerere inscriere la concurs - Cerere de înscriere la concurs of sp I marketing-achizitii.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 15:23
  6. Anunț - 3379-Anunț ocupare funcție vacantă de execuție - ofițer specialist I comp. Marketing-Achiziții - Anunț ocupare funcție vacantă de execuție - ofițer specialist I comp. Marketing-Achiziții.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:53
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.