Postat la data de: 28.06.2024, ora 19:57

Concurs TCO - 7 posturi vacante de ofiter de politie, specialităţile PCMIIT şi Analiză de Risc

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Sighetu-Marmatiei organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 908 - ofiter specialist II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale şi infracţionalităţii transfrontaliere din cadrul S.P.F. Negreşti-Oaş, jud. SM, ORAS NEGRESTI-OAS, Domeniu de activitate: Prevenirea și combaterea migrației ilegale și a infracționalității transfrontiere
  2. poz. 1555 - ofiter specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale şi infracţionalităţii transfrontaliere din cadrul S.P.F. Izvoarele Sucevei, jud. SV, Com. IZVOARELE SUCEVEI, Domeniu de activitate: Prevenirea și combaterea migrației ilegale și a infracționalității transfrontiere
  3. poz. 808 - ofiter specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Analiză de Risc din cadrul S.P.F. Halmeu, jud. SM, Com. HALMEU, Domeniu de activitate: Analiză de risc
  4. poz. 896 - ofiter specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Analiză de Risc din cadrul S.P.F. Tarna Mare, jud. SM, Com. TARNA MARE, Domeniu de activitate: Analiză de risc
  5. poz. 1106 - ofiţer principal II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Analiză de Risc din cadrul S.P.F. Sarasău, jud. MM, Com. SARASAU, Domeniu de activitate: Analiză de risc
  6. poz. 1263 - ofiter specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Analiză de Risc din cadrul S.P.F. Sighetu Marmaţiei, jud. MM, MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI, Domeniu de activitate: Analiză de risc
  7. poz. 1880 - ofiter specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - compartimentul Analiză de Risc din cadrul S.P.F. Vicovu de Sus, jud. SV, ORAS VICOVU DE SUS, Domeniu de activitate: Analiză de risc
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: mimin subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: Pentru posturile în specialitatea P.C.M.I.I.T.:
    a) studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): Drept sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în cadrul Academiei de Poliţie "A.I. Cuza", domeniul de licenţă (DL): Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică - specializarea (S): Ordine şi siguranţă publică sau domeniul de licenţă (DL): Drept - specializarea (S): Drept, sau
    b) studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă (altele decât cele de la litera a).

    Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
  • pregătire de specialitate: Pentru posturile în specialitatea P.C.M.I.I.T.:
    În cazul în care este absolvent de studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă (lit. b) este necesar să fi absolvit sau să absolve (în termen de maxim 1 an de la încadrarea pe post) un program de formare profesională, organizat în instituţiile de formare profesională ale M.A.I., potrivit specificului
    activităţilor poliţiei judiciare
    *condiţiile de studii prevăzute la pregătirea de bază lit. a) precum şi necesitatea absolvirii unui program de formare profesională organizat în instituţiile de formare profesională ale M.A.I., potrivit specificului activităţilor poliţiei judiciare (din cadrul pregătirii de specialitate), nu se aplică poliţistului care pe parcursul carierei a deţinut minimum 3 ani calitatea de organ de cercetare penală al poliţiei judiciare conform art. 2^1, alin. (5) din Legea 364/2004 privind organizarea şi funcţionarea poliţiei judiciare, cu modificările şi completările ulterioare.

    Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: curs de analiză informaţiilor (poate fi urmat în termen de 1 an de la numirea în funcţie)
  • alte cunoştinţe: Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: utilizarea avansată MS
    Office, editoare grafice, baze de date şi internet
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Pentru posturile în specialitatea P.C.M.I.I.T.:
    Să deţină/să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel strict secret.
    Să deţină/să obţină calitatea de organ de cercetare penală al poliţiei judiciare (Să deţină/să obţină aviz conform prevederilor Legii nr. 364/2004 privind organizarea şi funcţionarea poliţiei judiciare, cu modificările şi completările ulterioare)

    Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: Să deţină/să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel secret.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc:
    limba engleză - nivelul de cunoaştere pentru citit/scris/vorbit: citit A2/scris A2/vorbit A2.
  • vechime în muncă/din care în MAI: Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: 1 an
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc: 6 luni
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru îndeplinirea atribuţiilor de serviciu/funcţia de execuţie
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.07.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. Declaraţie privind evaluarea psihologică în ultimele 6 luni
    Agenţii de poliţie pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT), aflat la momentul înscrierii în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susţinut-o pentru acelaşi scop, respectiv în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea TRECERII ÎN CORPUL OFIŢERILOR DE POLIŢIE a agenţilor de poliţie care îndeplinesc condiţiile legale, vor completa, în acest sens, o declaraţie pe propria răspundere, în care vor menţiona data testării, scopul testării şi instituţia care i-a planificat la testarea psihologică.
  14. *Pentru posturile în specialitatea Analiză de Risc
    documente care atestă îndeplinirea cerinţelor privind:
    - utilizarea avansată MS Office, editoare grafice, baze de date şi internet
    - nivelul de cunoaştere al limbii engleze pentru citit/scris/vorbit: citit A2/scris A2/vorbit A2

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta în susţinerea unui test scris (tip grilă) elaborat de către Comisia centrală de concurs din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, din tematica şi bibliografia recomandate, având ca scop verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului.

  6. Candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

  7. Desfășurarea probei poate fi înregistrată/supravegheată audio/video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestaţiile se depun la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro

  5. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

  6. Admiterea/respingerea contestaţiei se va comunica prin postarea unui anunţ în secţiunea "Fişiere anunţ" din această pagină.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi care s-au înscris pentru o specialitate au obţinut aceeaşi notă la testul scris, departajarea între aceştia se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat admis candidatul care a obţinut nota cea mai mare, indiferent de aceasta.

  2. După caz, interviul se va susține după expirarea termenului de soluționare a contestațiilor, pe baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru testul scris, la o dată ce va fi comunicată ulterior, prin postarea unui anunț la secţiunea "Fişiere anunţ" din această pagină. Interviul poate fi înregistrat audio/video.

  3. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestaţie, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor, exclusiv în format electronic la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro

  4. Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  5. Comisia de soluţionare a contestaţiilor are obligaţia de a soluţiona contestaţiile în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

  6. În eventualitatea susţinerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute, se va afişa în secţiunea Fişiere anunţ din această pagină.

  7. Candidaţii declaraţi "respins" în urma interviului de departajare la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant, nu pot ocupa în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau la alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data şi ora prevăzută în prezentul anunţ, nu vor fi luate în considerare. Documentele constitutive a dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe ambele părţi, se transmit scanate faţă-verso.

  9. În situaţia în care, în perioada destinată transmiterii dosarului de recrutare, candidatul constată că a omis trimiterea unui document / unor documente, acesta va transmite un nou e-mail care va contine doar documentul / documentele lipsă, cu menţiunea: Completare dosar de recrutare, numele şi prenumele, postul pentru care candidează.

Informații suplimentare:
  1. La înscriere, candidaţii trebuie să aleagă specialitatea postului pentru care candidează, datorită condiţiilor de ocupare prevăzute în fişele posturilor, respectiv specialitatea Prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale şi infracţionalităţii transfrontaliere (posturile prevăzute la poziţiile 908 şi 1555) sau Analiză de Risc (posturile prevăzute la poziţiile 808, 896, 1106, 1263 şi 1880) . Candidaţii se pot înscrie pe o singură specialitate.

  2. Înscrierea candidaţilor se realizează prin transmiterea cererii şi a documentelor ce constituie dosarul de recrutare, în volum complet, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro, până cel târziu la data de 07.07.2024, ora 23.55 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  3. Reguli privind transmiterea dosarului de concurs:
    - documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.), vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format PDF și transmise în format electronic pe adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier PDF separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (ex. Ionescu Ioan – act identitate, Ionescu Ioan – cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format PDF, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului PDF scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original ex: diploma de licență este scanată față/verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișiere pdf atașate e-mailului) pentru înscrierea la concurs nu trebuie să depășească 25 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume și prenume – conținutul emailului și concursul la care se înscrie (Ex: Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs TCO – ofiţer PCMIIT sau Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs TCO – ofiţer Analiză de Risc);
    - în următoarele 2 zile lucrătoare, ulterioare depunerii documentelor care constituie dosarul de recrutare, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii acestuia de la aceeași adresă, respectiv: cariera.itpfsighet@igpf.ro, precizându-se codul unic de identificare a candidatului, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs;
    - în situația în care candidatul nu primește confirmarea, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Sighetu Marmației la numărul de telefon 0262/314528 int. 26062, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul sediului Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Sighetu Marmației, pentru clarificarea situației.

  4. Este interzisă transmiterea dosarului de recrutare prin alte moduri şi mijloace (ex. personal, prin poştă, poştă militară, fotografii ale documentelor solicitate, etc.). Astfel, dosarele de recrutare care nu sunt trasmise la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro nu vor fi luate în considerare. Recomandăm candidaţilor ca documentele solicitate să fie transmise printr-un singur e-mail.

  5. La concursurile pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare
    de recrutare sunt complete, corect întocmite şi transmise în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  6. Dacă autorizaţiile/avizele necesare exercitării atribuţiilor postului nu sunt obţinute ulterior numirii în funcţie, potrivit termenelor stabilite, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.

  7. Ocuparea posturilor se va realiza în ordinea descrescătoare a notelor finale obţinute la concurs, în funcţie de specialitatea pentru care candidaţii au optat la înscriere şi în limita numărului de posturi scoase la concurs din cadrul fiecărei specialităţi, precum şi pe baza opţiunilor formulate în scris de către candidaţii declaraţi admişi.

  8. Încadrarea în funcţii şi acordarea gradelor profesionale se realizează în conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind statutul poliţistului şi ale Ordinului M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele cu modificările şi completările ulterioare.

  9. În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă, din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat "admis", oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute şi în funcţie de specialitatea pentru care s-a înscris.

Date de contact:
  1. Relaţii privind participarea la concurs pot fi obţinute la telefon 0262/314528,
    interior 26062, în zilele lucrătoare, în intervalul 09.00 – 14.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs PCMIIT si Analiza de Risc .pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:00
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 27.06.2024, ora 14:26
  2. Model - Cerere - Cerere participare concurs specialitate Analiza de risc.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:04
  3. Model - Cerere - Cerere participare concurs specialitate PCMIIT.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:04
  4. Model - Declaraţie - Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:28
  5. Tematica si bibliografie PCMIIT si Analiza de risc.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:40
  6. Anunț - 3419-Concurs TCO - 7 posturi vacante de ofiter de politie, specialităţile PCMIIT şi Analiză de Risc - Concurs TCO - 7 posturi vacante de ofiter de politie, specialităţile PCMIIT şi Analiză de Risc.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:57
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.