Postat la data de: 23.07.2024, ora 17:15

Concurs de promovare pentru ocuparea postului aferent funcției publice de conducere de șef serviciu

Institutia Prefectului Judetului Braila organizează:
| concurs de promovare |
În conformitate cu:
  1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  2. 1. Art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 privind unele masuri fiscal bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare si art.VII alin.(7) / XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, precum si pentru modificarea art.III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Posturi scoase la concurs:
Funcționar public
  • Funcționar public conducere

Durată timp lucru: Durată normală ( Normă de lucru: 0)

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 13 - sef serviciu - arma: Administratie publica, unitatea: Inst.Pref.Jud.Braila - Serviciul Economic, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) dovedește prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea funcției publice;
g^1) are cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător;
g^2) îndeplinește condiția de ocupare a postului referitoare la obținerea unui aviz sau a unei autorizații, în condițiile legi, în situația în care pentru funcția publica respectivă este prevazută ca obligatorie această condiție de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuții care necesită un astfel de aviz sau autorizație;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.


Condiții generale pentru ocuparea postului:
  • Condiții generale pentru ocuparea postului: - să fie numiți într-o funcție publică din Clasa I;
    - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
    - să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile legii;
    - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: științe sociale (domeniu fundamental) - științe economice (ramura de știință);
    - să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învățământului superior nr. 199/2023;
    - să dețină certificat de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul SEC.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.08.2024, ora 16:30
Dosar recrutare

    Dosar funcționari publici
  1. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  2. *Declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul ca în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
  3. *Declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrator al Securității sau colaborator al acesteia, în condișiile prevazute de legislația specifică
  4. *Cazierul judiciar
  5. * Copia adeverinței care atestă starea de sănatate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale
  6. *Copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz
  7. * Copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz
  8. *Copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numeluiconsemnat în certificatul de naștere
  9. * Copia carții de identitate
  10. *Formular de înscriere prevazut la art. 137 lit. b)
  11. *Documente necesare
    Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
    a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 pct. I din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învățământului superior nr. 199/2023;
    f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    g) cazierul administrativ;
    Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. f) este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la art. 137 lit. e) trebuie să cuprindă elemente similare acestuia din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
    Copiile de pe acte se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
    La cererea candidatului, formulată la data înscrierii la concurs, dar nu mai târziu de data finalizării perioadei de depunere a dosarelor, documentul prevăzut la lit. g) se solicită Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de către instituţia organizatoare a concursului de promovare, potrivit prevederilor art. 496 alin. (2) şi (3) lit. c) din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.


    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Probe Concurs
Probă - Test scris (Funcționar public)
Perioada de desfășurare a probei: 27.08.2024, ora 13:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei scrise vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

Probă - Interviu (Funcționar public)
  1. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

  2. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă.

  3. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

  4. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei interviu vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  5. Interviul se va susține în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  2. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

  4. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

Departajare:
  1. -

Informații suplimentare:
  1. -

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, la telefon 0239693900 sau de pe site-ul instituției: ,,http://br.prefectura.mai.gov.ro”.

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 23.07.2024, ora 16:20
  2. BIBLIOGRAFIE.pdf - Adăugat la: 23.07.2024, ora 17:10
  3. Alte informări pentru candidați - formular inscriere - formular inscriere concurs.docx - Adăugat la: 23.07.2024, ora 17:11
  4. Alte informări pentru candidați - adeverinta de vechime - model adeverinta vechime.docx - Adăugat la: 23.07.2024, ora 17:12
  5. Anunț - 4116-Concurs de promovare pentru ocuparea postului aferent funcției publice de conducere de șef serviciu - Concurs de promovare pentru ocuparea postului aferent funcției publice de conducere de șef serviciu.pdf - Adăugat la: 23.07.2024, ora 17:15
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.

< Înapoi la anunțuri