Postat la data de: 19.08.2024, ora 14:40

Anunț concurs - 15 posturi de execuție specialitatea ordine publică - IPJ CLUJ

Inspectoratul de Politie Judetean Cluj organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 699/B - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Poliția Municipiului Cluj-Napoca - Secția 3 Poliție, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  2. poz. 883 - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Poliția Municipiului Cluj-Napoca - Secția 7 Poliție, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  3. poz. 1224 - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 2 Poliție Rurală Apahida, jud. CJ, Com. APAHIDA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  4. poz. 1264 - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 3 Poliție Rurală Baciu, jud. CJ, Com. BACIU, Domeniu de activitate: Ordine publică
  5. poz. 1277/C - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 4 Poliție Rurală Câmpia Turzii, jud. CJ, MUNICIPIUL CAMPIA TURZII, Domeniu de activitate: Ordine publică
  6. poz. 1319 - ajutor șef de post prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 5 Poliție Rurală Dej - Post de Poliție Comunal Chiuiești, jud. CJ, Com. CHIUIESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  7. poz. 1325 - ajutor șef de post prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 5 Poliție Rurală Dej - Post de Poliție Comunal Jichișu de Jos, jud. CJ, Com. JICHISU DE JOS, Domeniu de activitate: Ordine publică
  8. poz. 1362/A - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 6 Poliție Rurală Florești, jud. CJ, Com. FLORESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  9. poz. 1362/B - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 6 Poliție Rurală Florești, jud. CJ, Com. FLORESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  10. poz. 1376/T - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 6 Poliție Rurală Florești - Poliția Comunală Florești, jud. CJ, Com. FLORESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  11. poz. 1376/U - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 6 Poliție Rurală Florești - Poliția Comunală Florești, jud. CJ, Com. FLORESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  12. poz. 1395 - ajutor șef de post (și conductor câini) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 7 Poliție Rurală Gherla - Post Poliție Comunal Bonțida, jud. CJ, Com. BONTIDA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  13. poz. 1447 - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 8 Poliție Rurală Huedin, jud. CJ, ORAS HUEDIN, Domeniu de activitate: Ordine publică
  14. poz. 1497 - agent II prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 9 Poliție Rurală Turda, jud. CJ, MUNICIPIUL TURDA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  15. poz. 1518 - ajutor șef de post (și conductor câini) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 9 Poliție Rurală Turda - Post Poliție Comunal Iara, jud. CJ, MUNICIPIUL TURDA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Pentru a participa la concursul cu recrutare prin încadrare directă, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;(*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.(***)
m) prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă.


(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***)Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, polițistul căruia i-au încetat raporturile de serviciu trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.(***)
m) dacă prin reîncadrare, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă;
n) nu le-au încetat raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 alin. (1) lit. a), c), g)-i), k), l) şi n) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare. (****)


(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

(****) „a) la împlinirea vârstei şi a celorlalte condiţii necesare pensionării în sistemul public de pensii pentru instituţiile din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale;
c) la împlinirea limitei de vârstă în grad profesional;
g) la destituirea din poliţie;
h) la acordarea calificativului nesatisfăcător, de două ori;
i) când este condamnat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, cu excepţia cazurilor în care s-a dispus suspendarea executării pedepsei sub supraveghere sau amenzii penale pentru infracţiuni săvârşite din culpă, pe baza aprobării persoanelor care au acordat gradele profesionale prevăzute la art. 15;
k) când nu promovează examenul de definitivare prevăzut la art. 21 alin. (5);
l) când s-a stabilit că a fost încadrat în mod fraudulos în poliţie, chiar dacă aceasta situaţie a fost depistată ulterior;
n) când poliţistul nu a susţinut, din motive imputabile, evaluarea psihologică în termen de 3 luni de la data suspendării raportului de serviciu în condiţiile art. 27^25 lit. h).”
(n.n. „art. 27^25 – (1) Raportul de serviciu al poliţistului se suspendă de drept în următoarele situaţii: (…) h) nu susţine evaluarea psihologică care se efectuează periodic, la reluarea activităţii, la solicitarea comisiilor de expertiză/evaluare a capacităţii de muncă sau când este dispusă ca urmare a constatării motivate a existenţei unor indicii comportamentale temeinice care ar putea reclama necesitatea examinării psihologice;”)


ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, în vederea transferului din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege.
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.(***)
(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: - agent de poliție
  • pregătire de bază: - studii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat.
  • pregătire de specialitate: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului:
    - să dețină permis de conducere, cel puțin categoria B;
    - să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate, nivelul ,,secret de serviciu";
    - să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier;
    Pentru posturile prevăzute la pozițiile 1319, 1325, 1376/T, 1376/U, 1395 și 1518 din statul de organizare al unității, trebuie să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare.
  • alte cunoştinţe: - nu este cazul.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
06.09.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - incadrare directa + reincadrare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Copie permis de conducere minim categoria B (față-verso)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Adeverința medicală prevăzută la pct. 16 al Secțiunii Dosarul de recrutare se va analiza de medicul de unitate, raportat la prevederile Ordinului M.A.I. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile M.A.I., precum și la concursurile de încadrare în M.A.I., iar în situația în care acesta consemnează pe verso NU POATE PARTICIPA LA CONCURSUL DE ÎNCADRARE ÎN M.A.I., procedura de selecție încetează, având în vedere faptul că, potrivit prevederilor art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 1 la ordinul mai sus-menționat, declararea inaptitudinii de către medical de unitate nu se contestă.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs precum și în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

  5. Rezultatele la evaluarea psihologică se afişează pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs precum și în secțiunea „ Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

  6. Eventualele contestații cu privire la avizul psihologic de inaptitudine vor fi formulate în scris, în nume personal, se vor adresa Centrului de Psihosociologie al M.A.I. și se vor transmite la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă de către candidați a rezultatului, urmând a fi înaintate, de îndată, Centrului de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne în vederea soluționării acestora, conform prevederilor legale în vigoare.

  7. Contestația va fi transmisă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul Resurse Umane: sursaexterna@cj.politiaromana.ro și va trebui să cuprindă cel puțin următoarele elemente: numele, prenumele și codul numeric personal al contestatarului, data și scopul susținerii evaluării psihologice, motivele de fapt pe care se întemeiază contestația și semnătura acestuia.

  8. Candidații declarați „Inapt” psihologic nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 18.09.2024 - 27.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Evaluarea performanței fizice are caracter eliminatoriu și se face potrivit probei,
    normelor şi baremelor specifice prevăzute în anexa nr. 3^1 la Ordinul OMAI nr. 140/2016
    privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  5. Evaluarea performanței fizice a candidaților constă în parcurgerea în întregime a traseului practic-aplicativ şi a elementelor care îl compun şi abordarea obligatorie a tuturor obstacolelor.

  6. Data, ora şi locul unde se va desfășura proba de evaluare a performanței fizice se vor stabili, în funcție de numărul candidaților şi se vor comunica acestora prin postarea unui anunț ulterior în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  7. La proba de evaluare a performanței fizice candidaţii se vor prezenta în ţinută adecvată ( trening și pantofi sport, etc.) şi vor prezenta actul de identitate.

  8. Candidații declarați „NEPROMOVAT” la proba de evaluare a performanțelor fizice nu vor fi planificați la proba scrisă.

  9. Candidații care nu se prezintă la data, ora şi locul indicate pentru susținerea probei de evaluare a performanței fizice, vor fi declarați „NEPREZENTAT” şi vor fi eliminați din concurs.
    Atragem atenția cu privire la respectarea strictă de către candidați a prevederilor prezentului anunț, în vederea bunei desfășurări a procedurii de concurs.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 05.10.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba constă în susținerea unui test scris, tip grilă.

  6. Durata de rezolvare a testului va fi de maxim 3 ore, în funcție de numărul subiectelor stabilite.

  7. Accesul candidaților în sala de concurs se va realiza exclusiv pe baza unui document de identitate aflat în termen de valabilitate.

  8. Candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări sau orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.

  9. Din momentul comunicării subiectelor nici un candidat nu mai poate intra în sală și nici un candidat nu mai poate părăsi sala decât dacă predă lucrarea și semnează de predarea acestora.Candidații pot părăsi sala doar în situații de urgență, caz în care aceștia vor fi însoțiți de unul dintre membrii comisiei de concurs.

  10. La finalizarea lucrării sau la expirarea timpului alocat probei, fiecare candidat va preda, pe baza actului de identitate, comisiei foaia de concurs și ciornele, subiectele rezolvate pe ciorne nefiind luate în considerare la corectare. Până la predarea ultimei lucrări, în sală vor rămâne permanent 5(cinci) candidați sau dacă numărul acestora este mai mic, toți candidații. Corectarea testului tip grilă se face în prezența candidaților.

  11. Desfășurarea probei de concurs va fi înregistrată audio și video.


Contestații:
  1. Eventualele contestații se pot transmite electronic, la adresa de e-mail sursaexterna@cj.politiaromana.ro

  2. Proba de evaluare a performanței fizice poate fi contestată o singură dată în termen de 24 de ore de la postarea rezultatelor prin afișare în secțiunea fișiere a acestui anunț, iar admiterea contestației determină replanificarea candidatului şi susținerea din nou a probei.

  3. Rezultatele reexaminării, precum şi rezultatele finale la proba de evaluare a performanței fizice vor fi comunicate printr-un anunț postat în secțiunea fișiere.

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la testul scris (test grilă) poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la postarea tabelului cu rezultatele obținute, la rubrica „Fișiere publicate ulterior activării anunțului", contestație care se va transmite, în format electronic scanat, la adresa la email sursaexterna@cj.politiaromana.ro.

  5. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  6. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  7. Nota acordată după soluționarea contestației la testul scris este definitivă.

  8. Contestațiile se soluționează de către comisia constituită în acest scop, în termenul legal.

  9. Rezultatele la contestații se aduc la cunoștință candidaților prin afișare la sediul I.P.J. Cluj și se postează în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

Departajare:
  1. Este declarat „Admis” la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare, cu condiția să fie minim 7,00 și care îndeplinește cerințele de ocupare a postului.

  2. Nota finală reprezintă nota obținută la testul scris, după expirarea termenului legal de depunere a contestațiilor, respectiv după afișarea rezultatelor la contestații, după caz.

  3. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea între aceştia se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat ”admis” candidatul care obține nota cea mai mare. După caz, interviul se va susţine după expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor, pe baza aceleiași tematici şi bibliografii stabilite la testul scris, la o dată ce va fi comunicată prin postarea unui anunţ ulterior pe platforma https://hub.mai.gov.ro, secțiunea Carieră M.A.I. la rubrica „Fișiere publicate ulterior activării anunțului" a acestui anunț.

  4. Interviul de departajare se poate contesta în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail sursaexterna@cj.politiaromana.ro.

  5. Eventualele contestații vor fi soluționate în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor. Nota acordată după soluționarea contestațiilor a interviului de departajare este definitivă.

  6. Este declarat ADMIS la concurs, candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviu, indiferent de nota obținută.

  7. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa în secțiunea„ Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

  8. Interviul de departajare va fi înregistrat audio și video.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - În conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare, dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea acestora, exclusiv în perioada stabilită potrivit Graficului de desfășurare a concursului, în format electronic scanat (fișiere tip .pdf), la adresa de e-mail sursaexterna@cj.politiaromana.ro.
    - Este interzisă transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat (se admite doar formatul.pdf) la adresa de e-mail a IPJ Cluj indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situaţia adoptării altei modalităţi decât cea reglementată în prezentul paragraf sau în cazul depășirii termenului de transmitere.
    - După încheierea perioadei de transmitere a dosarelor de recrutare, potrivit Graficului de desfășurare a concursului, nu vor mai fi luate în considerare orice alte documente transmise de către candidați.
    - Documentele care necesită a fi completate (exemplu: cererea de înscriere, declaraţia, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate şi semnate, iar ulterior scanate în format .pdf şi transmise în format electronic la adresa de e-mail sursaexterna@cj.politiaromana.ro. (candidaţii vor manifesta atenţie maximă ca documentele să fie completate corect şi integral);
    - Fiecare document va fi scanat şi salvat în fişierul .pdf separat, denumirea fişierului fiind compusă din numele candidatului şi conţinutul fişierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan- cerere înscriere, etc.);
    - Toate documentele vor fi scanate în format .pdf, candidaţii urmând a verifica înaintea transmiterii conţinutul fişierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original: exemplu – diploma de licenţă este scanată faţă-verso) şi este lizibil, mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fişierele .pdf ataşate e-mailului) pentru înscrierea la concurs nu trebuie să depăşească 25 MB;
    - E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conţinutul e-mailului şi concursul la care se înscrie (exemplu: Popescu Ioan – Dosar concurs agent I arhivar, cazier).
    - În cazul în care candidații constată că dosarul de recrutare nu a fost transmis în volum complet sau există erori de completare, pot retrimite documentul/documentele viciat/e, respectând termenul de înscriere din anunț, cu mentiunea în e-mail a numărului de înregistrare primit anterior.

  9. Ulterior transmiterii cererilor de înscriere, candidaților li se va comunica, în termen de 2 zile lucrătoare de la recepționarea acestora, la adresa de e-mail menționată în cuprinsul cererii de înscriere și a CVului, un e-mail de confirmare a primirii acestuia de la aceeași adresă, respectiv sursaexterna@cj.politiaromana.ro, precizându-se codul unic de identificare, atribuit individual în baza numărului de înregistrare a cererii de participare la concurs. Doar în situația necomunicării codului unic de identificare în acest termen, existând posibilitatea unor probleme de natură tehnică, candidații vor lua legătura telefonic cu specialiștii Serviciului Resurse Umane la datele de contact precizate.

  10. În constituirea dosarului de candidat, candidaţii vor avea în vedere obţinerea consimţământului rudelor prevăzute în Tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului, privind prelucrarea datelor cu caracter personal, materializat prin semnătura acestora în rubrica “Consimt la prelucrarea datelor cu caracter personal potrivit Regulamentului UE nr. 679/2016, cu modificările şi completările ulterioare”.

  11. Extrasul de pe cazierul judiciar/certificatul de cazier judiciar devine document obligatoriu la dosarul de candidat, în situaţia în care candidatul nu depune consimţământul privind obţinerea certificatului de cazier judiciar.

  12. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă, susţine evaluarea psihologică și examinarea medicală.

  13. În situaţia constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din O.m.a.i. nr. 140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

Informații suplimentare:
  1. Candidatul declarat ADMIS va prezenta documentele din dosarul de recrutarea, în original, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul a copiilor documentelor transmise electronic la înscriere , care vor fi semnate de către persoană desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. Documentele pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activităţile referitoare la certificare nu se mai realizează. În situația în care candidatul declarat ADMIS nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 a O.M.A.I. nr. 140/2006 cu modificările și completările ulterioare.

  2. Candidatului declarat ADMIS la concursul pentru ocuparea unei funcţii de execuţie prin încadrare directă i se acordă gradul profesional și este numit în funcție numai dacă sunt îndeplinite condițiile și criteriile specifice prevăzute la art. 10 alin. (1) și (1^2) din Legea nr. 360/2002, cu modificările și completările ulterioare.

  3. În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive ce țin exclusiv de persoana candidatului declarat admis sau acesta nu se prezintă la post în termenul de mai sus, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe locul următor, în ordinea descrescătoare a notelor obținute, cu condiția să fi obținut minimum nota 7,00.

  4. În cazul în care avizele/autorizațiile speciale pentru exercitarea atribuţiilor nu sunt deținute și nu se obțin ulterior, după numirea în funcție, polițistul va fi eliberat din funcţie și pus la dispoziție conform prevederilor art.27^21 alin.(1), lit.d) dinn Legea 360 din 2002 privind Statutul polițistului și ale art.57^1, alin.(6) din Anexa nr.3 la OMAI 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, ambele cu modificările și completările ulterioare.

  5. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „Admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă susține evaluarea psihologică și examinarea medicală. În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin.(5) din OMAI nr.140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notei obținute, cu condiția să fi obținut minimum nota 7,00.

Date de contact:
  1. - Documentele de concurs vor fi transmise la adresa de e-mail sursaexterna@cj.politiaromana.ro.
    - Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj, la telefon 0749264190 sau 0264432727 - interior 20086 și 20087 (doar în zilele lucrătoare).

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs 2 probe.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:23
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA OP 2024.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:18
  2. Model - - - Cerere participare concurs OP.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:41
  3. Model - - - CV.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:41
  4. Model - - - Îndrumar autobiografie.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:42
  5. Model - - - Tabel nominal cu rudele.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:42
  6. Model - - - Consimțământ extras cazier judiciar.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:43
  7. Model - - - Adeverință medicală.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:44
  8. Model - - - Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:45
  9. Model - - - Declaratie confirmare cunoastere si acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:58
  10. Model - - - Proba evaluare a performantei fizice.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 13:59
  11. Anunț - 4796-Anunț concurs - 15 posturi de execuție specialitatea ordine publică - IPJ CLUJ - Anunț concurs - 15 posturi de execuție specialitatea ordine publică - IPJ CLUJ.pdf - Adăugat la: 19.08.2024, ora 14:40
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - - - ERATA - modificare grafic concurs (două probe).pdf - Adăugat la: 06.09.2024, ora 12:51
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - - - Anunt lista candidatilor invalidati concurs SE -15 posturi agenti de politie - specialitatea ordine publica - I.P.J. Cluj .pdf - Adăugat la: 26.09.2024, ora 14:32
  3. Anunț - - - ANUNT planificare la evaluarea performantei fizice.pdf - Adăugat la: 02.10.2024, ora 12:46
  4. Anunț - - - CERERE proba sportiva.pdf - Adăugat la: 02.10.2024, ora 12:50
  5. Anunț - - - Anunt rezultate SPORT pana in 9.10.2024 inclusiv - candidati concurs SE -15 posturi agenti de politie - specialitatea ordine publica - I.P.J. Cluj.pdf - Adăugat la: 11.10.2024, ora 12:56