Postat la data de: 14.08.2024, ora 17:39

Concurs încadrare directă 15 posturi de soldați profesioniști servanți - structuri de intervenție

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Alba organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 384 din 10 octombrie 2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.A.I. nr. 321 din 12 octombrie 2007 pentru aplicarea, în unităţile Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, a unor dispoziţii din Legea nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  3. Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldaţi și gradaţi profesioniști
Posturi scoase la concurs:
Soldat/Gradat Profesionist (S.G.P)

Nivel funcție: Execuție - perioadă determinată

  1. poz. 194/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  2. poz. 194/t - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  3. poz. 194/ab - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  4. poz. 194/ad - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  5. poz. 194/af - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  6. poz. 194/aj - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Alba-Iulia, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  7. poz. 337/g - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 1 Aiud, jud. AB, MUNICIPIUL AIUD, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  8. poz. 337/h - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 1 Aiud, jud. AB, MUNICIPIUL AIUD, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  9. poz. 337/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 1 Aiud, jud. AB, MUNICIPIUL AIUD, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  10. poz. 337/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 1 Aiud, jud. AB, MUNICIPIUL AIUD, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  11. poz. 385/a - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 2 Blaj, jud. AB, MUNICIPIUL BLAJ, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  12. poz. 385/b - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 2 Blaj, jud. AB, MUNICIPIUL BLAJ, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  13. poz. 385/c - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 2 Blaj, jud. AB, MUNICIPIUL BLAJ, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  14. poz. 385/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 2 Blaj, jud. AB, MUNICIPIUL BLAJ, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  15. poz. 385/e - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Alba - Detașamentul de Pompieri Aiud - Garda de Intervenție nr. 2 Blaj, jud. AB, MUNICIPIUL BLAJ, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

a) au cetățenie română și domiciliul în România;
b) sunt absolvenți cel puțin ai învățământului obligatoriu, în condițiile prevăzute de Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
c) au solicitat, în scris, angajarea într-o funcție de soldat sau gradat profesionist;
d) sunt declarați «apt medical»; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală, în aceleași condiții și potrivit acelorași bareme medicale stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare
e) sunt declarați «apt» la evaluarea psihologică; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structura de specialitate a MAI, în aceleași condiții stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare. Evaluarea psihologică se susține înaintea examinării medicale.
f) sunt apți din punct de vedere fizic;
g) nu au antecedente penale și nu se află în curs de urmărire penală sau de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni;
h) nu fac parte din organizații interzise de legislația română și nu sunt membri ai unor organizații sau culte religioase incompatibile cu regulile, activitățile și atribuțiile specifice profesiei militare;
i) nu sunt asociați unici ori participanți direcți la administrarea sau conducerea unor societăți comerciale ori a altor organizații cu scop lucrativ sau comercial, iar dacă sunt în una dintre aceste situații, se obligă prin semnarea unui angajament ca, din momentul selecționării pentru profesia de soldat sau gradat profesionist, să renunțe la această calitate;
j) nu sunt membri ai unor partide, formațiuni sau organizații politice, iar dacă sunt membri, se angajează în scris că, după admiterea în instituția militară, vor renunța la această calitate.
k) au vârsta cuprinsă între 18 ani și 25 de ani pentru ocuparea posturilor vacante de soldat profesionist (servant) și vârsta cuprinsă între 18 și 45 de ani pentru ocuparea posturilor vacante soldat profesionist (pistolar) din cadrul formațiunii de pază, la data verificării dosarului de recrutare de către membrii comisiei de recrutare.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: Învățământ general obligatoriu
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizație de acces la informații clasificate de nivel „Secret de serviciu”, după încadrare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
20.09.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
07.10.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Documentele prevăzute la pct. 5, respectiv copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și / sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă sunt OBLIGATORII.
  22. Alte documente justificative, după caz
    Deținerea calității de soldat sau gradat rezervist voluntar/profesionist; deținerea experienței în domenii de activitate specifice situațiilor de urgență: Servicii voluntare pentru situații de urgență, servicii private pentru situații de urgență, voluntariat în domeniul situațiilor de urgență, salvamont, salvaspeo, prim-ajutor, alpinism, activitatea de scufundare (criteriul se consideră a fi îndeplinit indiferent de perioada de activitate pe care a acumulat-o candidatul); studii absolvite – se iau în considerare studiile absolvite în ordinea nivelului de calificare, de la cel mai înalt nivel de calificare la cel mai mic, conform H.G. nr. 918/2013 privind aprobarea cadrului național al calificărilor cu modificările și completările ulterioare.
  23. Experiența acumulată în domeniile de activitate specifice situațiilor de urgență se atestă prin prezentarea documentelor doveditoare: contract de muncă, contract de colaborare, certificat de voluntariat, etc.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
  3. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de recrutare va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
Probe Concurs
Probă - Urcarea pe scară (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Pentru verificarea existenței acrofobiei se aplică proba „Urcarea pe scară”, prevăzută în Anexa nr. 1 la Metodologia de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor de soldați și gradați profesioniști.

Probă - Deplasare în subsol întunecat (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Pentru verificarea existenței claustrofobiei și acluofobiei se aplică proba „Deplasare în subsol întunecat”, prevăzută în Anexa nr. 2 la metodologie.

Probă - Evaluarea performanțelor fizice (parcurgere traseu practic-aplicativ)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Evaluarea performanţei fizice a candidaţilor constă în parcurgerea traseului practic-aplicativ, care se organizează, susține și apreciază conform prevederilor Anexei 3^2 la O.M.A.I nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale M.A.I.


Contestații:
  1. La probele de concurs nu se admit contestații, repetări sau reverificări.

  2. Prin excepție, probele se pot repeta în situația în care acestea nu au putut fi finalizate din motive imputabile organizatorilor.

Departajare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 21 din Anexa nr.1 la O.I.G. nr.2158/IG din data de 13.08.2024 privind Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldaţi și gradaţi profesioniști, în situaţia în care, în urma desfășurării probei de evaluare a performanțelor fizice, mai mulţi candidaţi situați pe ultimul loc în lista celor declarați „admis” au aceeaşi notă, aceștia se departajează prin aplicarea, în ordine, a următoarelor criterii de departajare: a) criteriul 1 - timpul realizat la proba „Deplasare în subsol întunecat”. Se ia în calcul cel mai mic timp realizat; b) criteriul 2 - timpul realizat la proba „Urcarea pe scara de fereastră”. Se ia în calcul cel mai mic timp realizat; c) criteriul 3 - deținerea calității de soldat sau gradat rezervist voluntar / profesionist; d) criteriul 4 - deținerea experienței în domenii de activitate specifice situațiilor de urgență: servicii voluntare pentru situații de urgență, servicii private pentru situații de urgență, voluntariat în domeniul situațiilor de urgență, salvamont, salvaspeo, prim-ajutor, alpinism, activitate de scufundare. Criteriul se consideră a fi îndeplinit indiferent de perioada de activitate pe care a acumulat-o candidatul; e) criteriul 5 - studii absolvite. Se iau în considerare studiile absolvite în ordinea nivelului de calificare, de la cel mai înalt nivel de calificare la cel mai mic, conform H.G. nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului naţional al calificărilor, cu modificările și completările ulterioare. Dacă situația de egalitate se menține și după aplicarea succesivă a criteriilor de departajare candidații vor fi supuși unui interviu (interviul nu se contestă), fiind declarat ,,Admis” candidatul care obţine nota cea mai mare la interviu. Structura interviului se comunică comisiei de recrutare, în baza solicitării de către comisia centrală.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Candidații care au promovat probele de concurs, însă nu au obținut rezultatul necesar pentru a ocupa un post dintre cele scoase la concurs, de unitatea la care s-au înscris, au posibilitatea să opteze pentru ocuparea, prin redistribuire, a unui post dintre cele rămase neocupate la celelalte unități care au posturi similare scoase la concurs.
    Redistribuirea candidaților pe locurile rămase neocupate se face pe baza opțiunilor personale în ordinea descrescătoare a rezultatelor obținute la probele de concurs.
    Candidații care doresc să ocupe un loc prin redistribuire completează și depun la unitățile de recrutare o cerere prevăzută ca anexă la prezentul anunț. Termenul de depunere al cererii este de 5 zile din momentul publicării de către comisiile de recrutare a listei cu locurile rămase neocupate. Redistribuirea candidaților se desfășoară în sistem video-conferință cu prezența candidaților la unitățile de recrutare.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu îndeplinește condițiile de recrutare și selecție prevăzute de O.M.A.I. nr. 321/2007 sau nu se prezintă la unitatea angajatoare la data stabilită, oferta de ocupare a locului se face candidatului declarat „Promovat”, clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute la concurs.

  2. Candidații trebuie să facă dovada îndeplinirii condițiilor de vârstă prevăzută în prezentul anunț ( vârstă cuprinsă între 18 și 25 de ani), la data verificării dosarului de recrutare, respectiv data de 12.10.2024

  3. Pentru înscrierea la concurs, candidații transmit cererea de înscriere, CV-ul, copia actului de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: sgp@isualba.ro, în perioada 19.08.2024-20.09.2024, ora 16.00, conform graficului de concurs.
    Candidații depun dosarul de recrutare, în volum complet la adresa de e-mail: sgp@isualba.ro, până la data de 07.10.2024, ora 16.00, conform graficului de concurs.
    La primirea cererii de înscriere, persoana cu sarcini de recrutare atribuie candidatului codul unic de identificare.
    Cererea de înscriere se scanează și se comunică candidatului la adresa de e-mail indicată de acesta în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data înregistrării.
    E-mailul de înaintare al documentelor de mai sus va cuprinde la rubrica ”subiect” sintagma ”dosar SGP” urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Dosar SGP_Popescu_Ioan).
    Documentele de înscriere la concurs vor fi completate personal, olograf. Pentru formularele tip se completează toate rubricile, cerințele, citeț, se vor semna și data. Pentru rubricile unde nu există informații, acestea se barează cu o linie. Documentele de recrutare se transmit scanate (PDF), fără să depășească dimenisunea de 10 Mb la adresa de e-mail sgp@isualba.ro.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie C.I., copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.).

  4. ATENŢIE! Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate!

  5. Toate documentele dosarului de recrutare, vor fi scanate față-verso, în funcție de modul în care au fost eliberate. Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.

  6. Înainte de transmiterea documentelor, candidatul este obligat să verifice calitatea documentelor scanate, dacă sunt vizibile, se poate înțelege conținutul și au fost scanate în întregime.
    ATENŢIE! Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate!

  7. Pe parcursul concursului, persoana candidatului va fi indicată doar prin folosirea codului în cauză. Cererile de înscriere la concurs, respectiv documentele constitutive ale dosarului de recrutare se vor depune conform termenelor precizate în Graficul de desfăşurare a concursului prevăzut în anunţ. Persoanele care au transmis documentele constitutive ale dosarului și nu au primit e-mail de confirmare a înscrierii la concurs și codul unic de identificare, sunt rugate să contacteze telefonic personalul desemnat cu activitatea de recrutare la numărul de telefon 0743185500/0258810411, interior 27007/27119 pentru clarificarea situației, sau să se prezinte la sediul unității.

  8. Cererile de înscriere și documentele constitutive ale dosarului de recrutare înaintate ulterior datelor și orelor stabilite conform graficului din prezentul anunț sau transmise la alte adrese de e-mail decât cea prevăzută în anunț, nu vor fi acceptate.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic în scopul identificării de soluţii care să nu împieteze înscrierea candidaţilor în concurs. Prin depunerea dosarului de recrutare, candidaţii îşi exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în condiţiile prevăzute de Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter
    personal şi privind libera circulaţie a acestor date pe parcursul desfășurării probelor de concurs, care se înregistrează audio-video, fără întrerupere.

  9. Toate documentele necesare înscrierii/constituirii dosarului de candidat se descarcă de pe portalul HUB.mai.gov.ro - anunțul de concurs-fișiere anunț, fișierele fiind anexe la prezentul anunț.

  10. Probele eliminatorii se aplică pentru verificarea existenței fobiilor incompatibile cu sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile posturilor scoase la concurs.

  11. ATENȚIE !!! Ocuparea celor 15 posturi scoase la concurs prin prezentul anunț, se face în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris, iar numirea în funcție se va face în raport de nevoile unității (se concurează pe numărul total de locuri)!

  12. La nivelul centrului de selecție din cadrul ISU „Avram Iancu” al județului Cluj, candidații se planifică pentru susținerea probelor de concurs în ordine alfabetică, indiferent de unitatea de recrutare. La fiecare dintre probele menționate, candidații susțin o singură încercare. Candidatul care nu promovează o probă este declarat RESPINS și nu mai continuă susținerea celorlalte probe.

  13. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de manangement resurse umane din unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se
    realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  14. Informații referitoare la adeverința medicală
    În conformitate cu prevederile art.1 din Anexa nr.1 la OMAI nr. 105 din 2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în unitățile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
    - În etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de email unde și-au depus cererea de înscriere, adeverința eliberată de medicul de familie, precum și consimțământul informat;
    - Secretarul comisiei de recrutare transmite medicului de unitate al unității de recrutare adeverința medicală, în vederea analizării
    - Medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI nr. 105 din 2020;
    - În situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale din OMAI nr. 105 din 2020, candidaţii respectivi sunt declarați «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI nr. 105 din 2020 şi consemnează NU POATE PARTICIPA la concursul de încadrare în M.A.I. În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează; - Adeverinţa medicală completată , semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă la comisia de concurs / structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură;
    - Declararea inaptitudinii nu se contestă.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind desfășurarea concursului pot fi obținute în fiecare zi lucrătoare, în intervalul orar 09:00 -15:00 la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Unirea” al județului Alba sau telefonic la numărul de telefon 0743185500/0258810411, interior 27007/27119 - Serviciul Resurse Umane.

Grafic concurs:
  1. Graficul desfășurării concursului - SGP.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:22
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  3. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  4. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  5. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  6. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  7. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:45
  8. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 1 - Anexa nr. 1 - Proba eliminatorie „Urcarea pe scară”.PDF - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:39
  9. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 2 - Anexa nr. 2 - Proba eliminatorie „Depalasarea în subsol întunecat”.PDF - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:40
  10. Alte informări pentru candidați - Traseul practic aplicativ - Traseul practic aplicativ privind evaluarea performanței fizice a candidaților pentru ocuparea funcțiilor de SGP.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:52
  11. Alte informări pentru candidați - Cerere - Cerere de participare redistribuire.PDF - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:54
  12. Model - Cerere - Model - Cerere participare concurs soldat profesionist servant.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:23
  13. Anunț - 4366-Concurs încadrare directă 15 posturi de soldați profesioniști servanți - structuri de intervenție - Concurs încadrare directă 15 posturi de soldați profesioniști servanți - structuri de intervenție.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:39
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată modificare anunț concurs - Erată modificare anunț concurs.pdf - Adăugat la: 22.08.2024, ora 12:38