Postat la data de: 29.10.2024, ora 10:17

Anunt concurs incadrare directa personal contractual - Fochist

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Mehedinti organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Procedurii PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs candidații vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menționate, pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I.-Direcția Medicală.
  6. Nota raport nr. 96361 din 01.07.2024 privind aprobarea demararii procedurilor de concurs si Nota raport nr. 342784 din 21.10.2024 privind reorganizarea procedurilor de concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de executie
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 83/k - muncitor calificat IV-I prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Mehedinti - Serviciul Logistic - Complexul de cazare Drobeta, jud. MH, Com. DUBOVA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: studii gimnaziale;
  • Perfecționări (specializări): calificare de fochist;
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu este cazul;
  • Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul;
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: nu este cazul;
  • Cerințe specifice: apt medical;
    apt psihologic;
    autorizatie de fochist eliberata de ISCIR;
    acces la informatii clasificate: nu este cazul
  • Competența managerială: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.11.2024, ora 15:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătății lucrătorilor în M.A.I. și ale Procedurii PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs candidații vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menționate, pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I.-Direcția Medicală.

  6. Fișa de aptitudine în muncă menționată anterior, încheiată cu mențiunea „Apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data de 06.12.2024, ora. 16.00, fără această fișă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 13.11.2024 - 14.11.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

Probă scrisă (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 11.12.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele la proba scrisă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 16.12.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  7. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  8. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

  2. Este declarat „Admis” la concurs candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pe același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.

  3. La punctajele egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.

Informații suplimentare:
  1. - supraveghează buna funcţionare a centralei termice conform prescripţiilor tehnice, privind
    exploatarea instalaţiilor de încălzire, precum şi a normelor tehnice, privind proiectarea, executarea şi
    exploatarea centralelor termică echipată cu cazan sub presiune;
    - cunoaşte şi respectă instrucţiunile tehnice de exploatare a centralei termice;
    - intervine pentru remedierea defectelor şi deficienţelor survenite în timpul serviciului și la nevoie și în
    afara programului normal de lucru;
    - urmăreşte şi consemnează consumul de combustibil;
    - urmăreşte şi înregistrează parametri tehnici de funcţionare a centralei termice;
    - intervine pentru izolarea şi minimalizarea efectelor la avariile survenite ocazional;
    - raportează despre avariile survenite în timpul serviciului şi ia măsurile necesare pentru remedierea
    defecţiunilor şi efectuarea reparaţiilor la utilajele din centrala termică;
    - întreţine şi execută curăţenia în zona centralei şi în centrala termică;
    - verifică starea cantitativă şi calitativă a sculelor, uneltelor şi aparatelor existente în inventarul
    centralei termice;
    - răspunde de punerea în funcţiune sau de oprirea aparatelor şi utilajelor care nu corespund din punct
    de vedere al normelor de securitate în muncă pe timpul programului;
    - participă la instruirea la locul de muncă şi periodică privind securitatea şi sănătatea în muncă şi
    respectă normele de securitate şi sănătate în muncă în conformitate cu legislaţia în vigoare.
    - execută atribuţii specifice programelor de pregătire continuă, conform regulamentelor militare şi de
    specialitate;
    - participă cu grupa de reparaţii imobile la executarea unor lucrări de reparaţii şi întreţinere la imobilele
    unităţii;
    - prezintă propuneri pentru luarea deciziilor privind buna funcţionare a centralei termice;
    - susţine testarea anuală în vederea reautorizării personalului care deserveşte centrala termică;
    - participă la activităţile administrativ-gospodărești ale unităţii;
    - execută activităţi administrative, în perioada când centrala termică nu funcţionează;
    - participă la instruire pe linia protecţiei informaţiilor clasificate;
    - participă la bilanţul anual al serviciului/unităţii;
    - participă la cursurile de perfecţionare în domeniul de specialitate;
    - participă la evaluările anuale la pregătire de specialitate;

  2. Pentru a participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale și
    specifice din prezentul anunț.

  3. Pentru înscrierea la concurs candidații se vor prezenta personal la sediul unității - Serviciul Resurse
    Umane până la data de 12.11.2024, ora 15.00. Documentele constitutive ale dosarului de concurs
    solicitate în copie se vor prezenta și în original în vederea verificării conformității și certificării de
    persoana desemnată și de către candidat. Documentele pot fi depuse și în copie legalizată, situație în
    care nu mai este necesară prezentarea originalelor.

  4. În situația în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de
    siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, dosarul de concurs
    nu va fi acceptat.

  5. La depunerea dosarelor de concurs, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, cod ce va
    folosit pentru a se identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului,
    întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.

  6. Prin înscrierea la concurs candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile, modul de
    organizare și desfășurare a concursului, inclusiv că probele susținute în cadrul concursului să fie
    înregistrate audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecția datelor cu caracter
    personal.

  7. Candidații declarați „Apt” la evaluarea psihologică se vor prezenta la medicul de unitate din cadrul
    Centrului Medical Județean Mehedinți pentru a fi luați în evidență și a urma procedura în vederea
    obținerii fișei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă, ocazie cu care li se va aduce la
    cunoștință, sub semnătură, obligativitatea efectuării examenelor medicale recomandate de medicul
    specialist.

  8. Candidatul declarat „Admis” la concurs este obligat să se prezinte la post în termen de maximum 15
    zile calendaristice de la data afișării rezultatelor finale. Prin excepție, în urma formulării unei cereri
    scrise și temeinic motivate, candidatul declarat „Admis” la concurs poate solicita, în termen de 3 zile
    lucrătoare de la afișarea rezultatului final, un termen ulterior de prezentare la post, care nu poate
    depăși 20 de zile lucrătoare de la data afișării rezultatului final al concursului.
    În cazul neprezentării la post la termenul stabilit și în lipsa unei înștiințări, postul este declarat vacant,
    urmând a se comunica candidatului care a obținut nota finală imediat inferioară posibilitatea de a
    ocupa postul respectiv.

  9. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data derulării activităților prilejuite de desfășurarea
    concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a acestei pagini.

  10. Locul de muncă: Complexul de cazare Dubova.

  11. Program de lucru: 08.00 - 16.00.

Date de contact:
  1. tel: 0743057335.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs-FOCHIST.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:45
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:06
  7. Tematica si bibliografie-Fochist.PDF - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:47
  8. Anunț - 5881-Anunt concurs incadrare directa personal contractual - Fochist - Anunt concurs incadrare directa personal contractual - Fochist.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 10:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.