Postat la data de: 29.10.2024, ora 10:25

Anunț concurs pentru ocuparea unui post de Funcționar - Serviciul Logistic

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Mehedinti organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Procedura PS–001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul şi responsabilităţile personalului implicat în activitatea de examinarea medicală pentru încadrarea personalului contractual în unităţile M.A.I.
  6. Nota Raport nr. 96361 din 01.07.2024 privind aprobarea demarării procedurilor de concurs
  7. Nota Raport nr. 342784 din 21.10.2024.
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 83/f - Functionar prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Mehedinti - Serviciul Logistic , jud. MH, Com. DUBOVA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: studii gimnaziale
  • Perfecționări (specializări): calificare de recepționer
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.11.2024, ora 15:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. În conformitate cu prevederile O.M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătății lucrătorilor în M.A.I. și ale Procedurii PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs, candidații vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menționate pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă, eliberată de strcutura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I. - Direcția Medicală.

  6. Fișa de aptitudine în muncă menționată anterior, încheiată cu mențiunea „Apt” va fi depusă la dosarul de concurs până la cel târziu la data de 06.12.2024, ora 16:00, fără aceasta nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 13.11.2024 - 14.11.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

Probă scrisă (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 10.12.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele la proba scrisă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 12.12.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  7. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  8. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

  2. Este declarat „Admis” la concurs candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pe același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.

  3. La punctajele egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.

Informații suplimentare:
  1. ATRIBUŢIILE POSTULUI:
    - cunoaşterea structurii spaţiilor de cazare şi starea acestora;
    - cunoaşterea şi aplicarea tarifelor în vigoare pentru fiecare spaţiu de cazare şi pentru categorii de personal;
    - ţine evidenţa zilnică a documentelor prevăzute în actele normative în vigoare, care reglementează activitatea de cazare;
    - cunoaşterea şi urmărirea permanentă a situaţiei camerelor libere şi ocupate; preluarea şi înregistrarea rezervărilor telefonice;
    - înregistrarea în sistemul informatic a persoanelor cazate conform metodologiei;
    - permiterea accesului în spaţiile de cazare numai persoanelor luate în evidenţă;
    - înregistrarea în registrul de defecţiuni a tuturor deficienţele semnalate şi raportarea lor persoanei desemnată în acest sens;
    - emiterea facturilor fiscale şi chitanţelor reprezentând contravaloarea serviciilor de cazare şi predarea sumelor respective conform normelor în vigoare;
    - ţinerea evidenţei persoanelor cazate care au solicitat să fie anunţate la anumite ore şi realizarea acestui serviciu;
    - preia corespondenţa sosită pe adresa imobilului, cât şi cea transmisă în vederea rezervării;
    - semnalează neregularităţile sesizate în legătură cu buna desfăşurare a activităţii;
    - întocmeşte adrese către organul financiar al structurilor M.A.I. în vederea calculării şi reţinerii impozitului aferent reducerii tarifului de cazare;
    - cunoaște şi aplică prevederile actelor normative din domeniul prelucrării datelor cu caracter personal, precum şi normele interne în materie emise la nivelul MAI;
    - informează persoana vizată atunci când datele cu caracter personal sunt colectate direct de la aceasta, în condiţiile legii, cu privire la: identitatea operatorului, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, obligativitatea furnizării tuturor datelor cerute şi consecinţele refuzului de a le pune la dispoziţie, drepturile prevăzute de lege, în special drepturile de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, condiţiile în care pot fi exercitate aceste drepturi, respectiv să ofere orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţii ale Autorităţii naţionale de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării;
    - prelucrează numai datele cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor de serviciu şi acordă sprijin responsabilului/structurii responsabile cu protecţia datelor cu caracter personal pentru realizarea activităţilor specifice ale acestuia/acesteia;
    - păstrează confidenţialitatea datelor prelucrate, a contului de utilizator, a parolei/codului de acces la sistemele informatice/baze de date prin care sunt gestionate date cu caracter personal;
    - respectă măsurile de securitate, precum şi celelalte reguli stabilite de operator, inclusiv cele stabilite prin proceduri proprii;
    - informează de îndată conducerea operatorului sau, după caz, a împuternicitului şi responsabilul/structura responsabilă cu protecţia datelor cu caracter personal despre împrejurări de natură a conduce la o diseminare neautorizată de date cu caracter personal sau despre o situaţie în care au fost accesate/prelucrate date cu caracter personal prin încălcarea normelor legale, despre care a luat la cunoştinţă;
    - cunoaşte normele de securitate şi sănătate în muncă şi P.S.I. şi le respecta întocmai;
    - cunoaşte Instrucţiunile proprii de securitate şi sănătate în muncă ale unității şi le respecta întocmai.

  2. Pentru a participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale și specifice din prezentul anunț.

  3. Pentru înscrierea la concurs candidații se vor prezenta personal la sediul unității - Serviciul Resurse Umane până la data de 12.11.2024, ora 15:00. Documentele constitutive ale dosarului de concurs solicitate în copie se vor prezenta și în original în vederea verificării conformității și certificării de persoana desemnată și de către candidat. Documentele pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care nu mai este necesară prezentarea originalelor.

  4. În situația în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, dosarul de concurs nu va fi acceptat.

  5. La depunerea dosarelor de concurs, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, cod ce va folosit pentru a se identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.

  6. Prin înscrierea la concurs candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile, modul de organizare și desfășurare a concursului, inclusiv că probele susținute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecția datelor cu caracter personal.

  7. Candidații declarați „Apt” la evaluarea psihologică se vor prezenta la medicul de unitate din cadrul Centrului Medical Județean Mehedinți pentru a fi luați în evidență și a urma procedura în vederea obținerii fișei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă, ocazie cu care li se va aduce la cunoștință, sub semnătură, obligativitatea efectuării examenelor medicale recomandate de medicul specialist.

  8. Candidatul declarat „Admis” la concurs este obligat să se prezinte la post în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatelor finale. Prin excepție, în urma formulării unei cereri scrise și temeinic motivate, candidatul declarat „Admis” la concurs poate solicita, în termen de 3 zile lucrătoare de la afișarea rezultatului final, un termen ulterior de prezentare la post, care nu poate depăși 20 de zile lucrătoare de la data afișării rezultatului final al concursului.
    În cazul neprezentării la post la termenul stabilit și în lipsa unei înștiințări, postul este declarat vacant, urmând a se comunica candidatului care a obținut nota finală imediat inferioară posibilitatea de a ocupa postul respectiv.

  9. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a acestei pagini.

  10. Locul de muncă: Complex de cazare Dubova

  11. Program de lucru: în ture de 24 ore /72 ore

Date de contact:
  1. Tel. 0743057335

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs - Functionar.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:52
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:07
  7. Tematica si Bibliografia - Functionar.PDF - Adăugat la: 29.10.2024, ora 9:51
  8. Anunț - 5882-Anunț concurs pentru ocuparea unui post de Funcționar - Serviciul Logistic - Anunț concurs pentru ocuparea unui post de Funcționar - Serviciul Logistic.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 10:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.