Postat la data de: 24.02.2024, ora 15:07
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Caras-Severin organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 58 - Șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Caras-Severin - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Locotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licenţă (ciclul I de studii universitare sau studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă) în unul din domeniile: Inginerie electrică; Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale; Ingineria sistemelor; Informatică; Calculatoare şi tehnologia informaţiei; Cibernetică, statistică şi informatică economică – specializarea informatică economică; Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică – specializarea managementul sistemelor de comunicaţii militare.
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției
  • alte cunoştinţe: nu
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: delegare pentru activităţi de control; certificat sau autorizaţie de acces la informaţii clasificate „Strict Secret” (obținută după numirea pe funcție). Neacordarea accesului la informații clasificate de nivel “strict secret” atrage eliberarea din funcție de drept.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară experiență managerială
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare şi control, spirit de observaţie, de cooperare-dezvoltare foarte bune, inteligenţă, memorie durabilă; imaginaţie, prevedere, flexibilitate, claritatea ideilor; tact, amabilitate, calm, atitudine prietenească în raportul cu subordonaţii, disponibilitate pentru dialog şi negocieri; pasiune, receptivitate faţă de nou, perspicacitate, stabilitate emoţională; să poată lucra sub presiunea timpului; să poată motiva subalternii în muncă; să aibă o gândire analitică şi sintetică.
  • atitudini necesare/comportament: să aibă conduită morală; să aibă iniţiativă şi să ştie să lucreze în echipă; să aibă o gândire flexibilă; să fie perseverent în muncă; să fie exigent cu sine şi cu subalternii; să fie dominat de dorinţa autodepăşirii de sine şi luării măsurilor de perfecţionare a muncii; să fie disciplinat, exemplu al devoţiunii şi îndeplinirii obiectivelor propuse, să transmită aceste trăsături şi subordonaţilor; să fie organizat în gândire şi acţiune, să posede supleţe intelectuală şi comportamentală; să manifeste fermitate, perseverenţă, independenţă şi stabilitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţia de ofiţer
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani/3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani – vechime în specialitatea structurii
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară experiență managerială
  • definirea sumara a atributiilor postului: Organizează, coordonează direct, sprijină calificat şi verifică permanent activitatea pe linie de comunicaţii şi tehnologia informaţiei din unitate.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.03.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
22.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Acord înregistrare audio-video probă interviu
  2. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  3. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  4. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  5. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  6. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  7. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  8. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  9. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 23.03.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 30.03.2024, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Conform art. 40 din Anexa nr. 3 din Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare: - în situația în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulți candidați obțin aceiași notă, este declarat ”ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat; - în situația în care mai mulți candidați au aceiași vechime în specialitatea postului, este declarat ”ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului a fi ocupat; - în situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile prevăzute la alin. (1) și (2), președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item, și decide cu privire la candidatul a fi declarat ”ADMIS”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Candidații care solicită înscrierea la concurs vor transmite SCANAT (preferabil în format PDF) la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeria-caras-severin.ro cererea de înscriere (anexă la prezentul anunț), CV -ul (anexă la prezentul anunț) și declarația de confirmare a cunpașterii și acceptării condițiilor de recrutare (anexă la prezentul anunț), până la data de 01.03.2024 inclusiv, ora 16.00. E-mailul de înaintare a cererii de înscriere (anexa nr. 1) va cuprinde la rubrica " subiect " sintagma " cerere " urmat de numele și prenumele candidatului (exemplu: Cerere_Grigore_Ioan, CV_Grigore_Ioan). După transmiterea e-mailului de înaintare a Cererii de înscriere, CV-ului și a Declarației de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul 08.00 - 16.00 al zilelor lucrătoare, în care se va confirma primirea documentației și se va menționa numărul de înregistrare al Cererii de înscriere, urmând ca persoana să fie anonimizată cu respectivul număr.
    Pe parcursul procedurii de recrutare, candidatul va fi indicat doar prin folosirea numărului în cauză.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb) la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-caras-severin.ro până la data de 22.03.2024 orele 16.00.
    E-mailul de înaintare al dosarului de recrutare va cuprinde la rubrica “ subiect “ sintagma “dosar“ urmat de numele și prenumele candidatului (exemplu: Dosar_Grigore_Ioan).
    Atenție! Verificarea depunerii documentelor revine candidatului.. Secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului, nu și dacă documentele sunt corect și complet întocmite sau scanate corespunzător.
    Se va evita pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronica / fotografiate sau orice alt format care va necesita instalarea unor programe specifice pentru ca acestea să fie accesate!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.
    NOTĂ:
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul;
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la altă căsuță poștală de cât cea prevăzută în prezentul anunț, nu var fi luate în considerare.

  2. ALTE INFORMAȚII DE INTERES:
    Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului.
    Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului.
    Se impune verificarea permanent și atentă a site-ului Inspectoratului de Jandarmi Județean Caraș-Severin, respective www.jandarmeria-caras-severin.ro
    În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).
    Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză.
    Înștiințarea candidaților, referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice, se va face în timp util, prin postare la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Caraș-Severin, respective www.jandarmeria-caras-severin.ro

  3. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității, unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea studiilor;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • gradul militar deținut;
    • calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziție sau suspendat din funcție în condițiile art. 17, alin. 2 și art. 21 lit. a și b din anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016.

  4. ATENȚIE!!!!
    Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității în care este încadrat potențialul candidat este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunțului de concurs.

Date de contact:
  1. relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs, documentele necesare, tematica și bibliografia, se pot obține la tel. 0255/214410, interior 24407, în zilele lucrătoare, între orele 10.00 – 15.00 și de la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Caraş-Severin și pe pagina de internet a instituției (www.jandarmeria-caras-severin.ro)

Grafic concurs:
  1. Graficul desfășurării concursului.pdf - Adăugat la: 24.02.2024, ora 14:51
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.02.2024, ora 12:22
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 24.02.2024, ora 12:22
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 24.02.2024, ora 12:22
  4. Acord înregistrare audio-video probă interviu - Acord inregistrare audio-video.pdf - Adăugat la: 24.02.2024, ora 12:51
  5. Tematica si bibliografia de concurs.pdf - Adăugat la: 24.02.2024, ora 13:47
  6. Anunț - 1046- Concurs Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Concurs Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației.pdf - Adăugat la: 24.02.2024, ora 15:07
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.