Postat la data de: 04.03.2024, ora 13:09
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt concurs sef serviciu I - Serviciul Resurse Umane

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al jud.Iasi organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa Inspectoratului General pentru Situații de Urgență nr. 94354 din 13.02.2024 privind aprobarea demarării procedurii de concurs
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 108 - Șef serviciu I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Iasi - Serviciu Resurse Umane, jud. IS, MUNICIPIUL IASI, Domeniu de activitate: Resurse umane
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: locotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență, militare sau civile, absolvite cu diplomă de licență sau echivelentă;
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de masterat în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: certificat sau autorizație de acces la informații clasificate secrete de stat, nivel "STRICT SECRET" (obținută după numirea pe funcție, conform listei funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității);
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 5 ani / 3 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani;
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -abilități de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare și control, empatie, inițiativă, eficiență, delegarea de sarcini și responsabilități, managementul timpului, munca în echipă;
    -aptitudini cognitive: atenție selectivă și distributivă, raționament introductiv și deductiv, gândire analitică și conceptuală, capacitatea de a comunica oral și scris, flexibilitate în gândire, înțelegerea textelor;
    -aptitudini sociale/interpersonale: capacitatea de coordonare, responsabilitate, autocontrolul, dezvoltarea celorlalți, independența și autonomia, persuasiunea și perseverența.
    Nivel de dezvoltare: "Bun"
  • atitudini necesare/comportament: oferirea de opțiuni, direcție și suport subordonaților; spiritul de inițiativă; asumarea răspunderii; preocuparea pentru dezvoltarea personală; respectarea prevederilor legale și loialitate față de instituție; perseverență; prestanță; obiectivitate; discreție.
    Nivel de dezvoltare: "Bun"
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcții de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: asigură managementul activității din domeniul de competență.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
08.03.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
15.03.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 02.04.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 10.04.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat admis candidatul care a fost declarat "promovat" la fiecare probă și a obținut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la evaluarea dosarelor de recrutare și a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

  6. Interviul va fi înregistrat audio-video.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile menționate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Prin înscriere la concurs, candidatul își exprimă acordul la prelucrarea datelor cu caracter personal și cu privire la înregistrarea audio-video a probei de concurs.

  9. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare, în cazul în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității sau sunt plastifiate.

  10. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau rudă de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Informații suplimentare:
  1. Candidații constituie dosarele de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere în format .pdf, într-un singur e-mail, fără ca atașamentele să depășească dimensiunea de 10 Mb) la adresa de e-mail: sru@isujis.ro
    La subiectul e-mail-ului, candidații vor specifica numele, prenumele, funcția și structura unde candidează (ex: Popescu Ion - șef serviciu I Resurse Umane)
    ATENȚIE! Candidații se vor asigura de faptul că, documentele scanate și transmise sunt lizibile.

  2. În intervalul alocat pentru înscriere, candidații, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 al fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la rezultatele etapelor concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

  3. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs doar confirmă recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet. Verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens.

  4. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională:
    - vechimea în armă;
    - funcțiile îndeplinite de persoana în cauză, structura și unitatea/angajatorul, perioada;
    - vechimea în specialitate studiilor în sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - gradul militar deținut;
    - calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    - sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    - dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr.177/2016.

  5. Data la care se calculează vechimile candidatului este data publicării prezentului anunț de concurs. Documentele eliberate de structura de resurse umane a unității în care este încadrat candidatul, care conțin date referitoare la situația acestuia, sunt valabile doar dacă au fost emise ulterior publicării anunțului de concurs.

  6. Serviciul resurse umane din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Mihail Sturdza” al judeţului Iași, anterior desfăşurării primei probe de concurs, introduce avizul psihologic în dosarul de recrutare al fiecărui candidat. Candidații vor fi planificați pentru susținerea testării psihologice pentru funcții de conducere de către Serviciului Resurse Umane la Centrului de Psihosociologie al M.A.I, la o dată stabilită de acesta din urmă, ce se va comunica în timp util candidaților.

  7. Candidatul declarat admis la concurs, depune la structura de resurse umane în vederea constituirii dosarului de recrutare în formă fizică, documentele transmise în format electronic la înscriere, astfel:
    ÎN ORIGINAL:
    - cererea de înscriere;
    - CV-ul;
    - declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    - adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul;
    - adeverinţa care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate unde este încadrat candidatul;
    - adeverință/caracterizare întocmită de către șeful nemijlocit și asumată de conducerea unității din care provine cadrul militar, în care să fie menționate, dacă este cazul, realizările deosebite în carieră ale candidatului cu impact semnificativ asupra activităţii / imaginii instituţiei.
    PREZINTĂ ORIGINALUL PENTRU:
    - copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (însoțite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz);
    - copia actului de identitate;
    - documentele de atestare a cursurilor sau a altor forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Date de contact:
  1. Telefon: 0232412121, interior 27128, în zilele lucrătoare de luni până vineri, între orele 08.00-16.00

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs sef SRU.pdf - Adăugat la: 04.03.2024, ora 13:01
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 04.03.2024, ora 12:06
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 04.03.2024, ora 12:06
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 04.03.2024, ora 12:06
  4. Tematica si bibliografie concurs sef SRU.pdf - Adăugat la: 04.03.2024, ora 12:59
  5. Anunț - 1104-Anunt concurs sef serviciu I - Serviciul Resurse Umane - Anunt concurs sef serviciu I - Serviciul Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 15:31
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Planificare evaluare psihologică - șef SRU - Anunt evaluare psihologica concurs sef SRU.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 13:25
  2. Anunț - Rezultat evaluare psihologică a candidatului înscris la concursul pentru ocuparea postului vacant de conducere sef serviciu I- Serviciul Resurse Umane - Anunt REZULTATE evaluare psihologica candidat inscris la concursul pentru ocuparea unui post vacant de conducere - sef serviciu I Serviciul Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 13:00
  3. Rezultate probă - Tabel rezultate obtinute la proba Evaluarea dosarelor de recrutare la concursul sef serviciu I -Serviciul Resurse Umane - Rezultate obtinute la proba Evaluarea dosarelor de recrutare la concursul sef serviciu I-Serviciul Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 02.04.2024, ora 12:48
  4. Rezultate probă - Tabel rezultate finale obtinute la proba Evaluarea dosarelor de recrutare - sef serviciu I -Serviciul Resurse Umane - Rezultate finale obtinute la proba Evaluarea dosarelor de recrutare la concursul sef serviciu I -Serviciul Resurse Umane .pdf - Adăugat la: 03.04.2024, ora 14:26
  5. Rezultate probă - Rezultate obtinute la proba Interviu la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de conducere sef serviciu I - Serviciul Resurse Umane - Rezultate obtinute la proba Interviu la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de conducere sef serviciu I-Serviciul Resurse Umane .pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 15:09
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale obtinute la concursul sef serviciu I - Serviciul Resurse Umane - Rezultate finale la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant sef serviciu I -Serviciul Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 15:30