Postat la data de: 24.10.2023, ora 14:40
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs pentru ocuparea funcției de şef birou la S.R.P.T. - Biroul de Investigare a Fraudelor

Inspectoratul de Politie Judetean Timis organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1506 - Șef birou - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Secția Regională pe Poliție Transporturi Timișoara, Biroul de investigare a fraudelor, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: gradul profesional de minimum inspector de poliţie
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă, sau
    - studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna), într – unul din domeniile fundamentale de licenţă: ştiinţe sociale, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe umaniste şi arte;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -să deţină/să obţină autorizaţie de acces la documente clasificate nivel „strict secretˮ;
    -să deţină/să obţină avizul pentru numirea în structurile poliţiei judiciare;
    -să deţină/să obţină permis de conducere cel puțin categoria B.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 4 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare
  • alte cerințe: să fie declaraţi «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.10.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 13.11.2023, ora 8:00 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data, ora şi locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs și pe HUB-ul de servicii publice. Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice. Lista candidaţilor declaraţi „apt” psihologic se va posta pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs și pe HUB-ul de servicii publice. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic vor fi informaţi prin e-mail şi nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 04.12.2023, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susţinerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare, care se înregistrează audio şi/sau video şi se va desfăşura la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş din Municipiul Timişoara, B-dul Take Ionescu, nr. 44 - 46, jud. Timiş, în data de 04.12.2023, după următorul grafic:
    - instructajul candidaţilor: ora 12:00;
    - desfăşurarea interviului pe subiecte profesionale: ora 12:15;
    - afişarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat;
    - afişarea rezultatelor: după ora 16:00 (în raport de numărul candidaţilor);
    - perioada limită de depunere a eventualelor contestaţii (în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor, respectiv 05.12.2023);
    - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 06 - 07.12.2023;
    - afişarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în perioada 05 - 08.12.2023, în funcţie de existenţa/inexistenţa unor eventuale contestaţii.

  5. Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
    Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.
    Candidaţii sunt declaraţi „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

  6. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului şi ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în prezentul anunţ de concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Candidaţii sunt declaraţi „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate şefului secţiei şi vor fi depuse la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro până la data de 31.10.2023, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  2. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeaşi dată, respectiv 31.10.2023, ora 16.00 (şi în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş, la telefon 0256/402124 sau int. 20124, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.10.2023, ora 13:55
  2. DE POSTAT_TEMATICA SI BICLIOGRAFIA_Anunt concurs_șef BIF_04.12.2023.pdf - Adăugat la: 24.10.2023, ora 14:26
  3. Cerere de înscriere - Anexa 1 cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 24.10.2023, ora 14:28
  4. Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Anexa 3 declaratie de cunoastere si acceptare conditii.pdf - Adăugat la: 24.10.2023, ora 14:29
  5. Anunț - 116-Concurs pentru ocuparea funcției de şef birou la S.R.P.T. - Biroul de Investigare a Fraudelor - Concurs pentru ocuparea funcției de şef birou la S.R.P.T. - Biroul de Investigare a Fraudelor .pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 14:32
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunt programare testare psihologica - Anunt planificare psihologic_BIF.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 15:27
  2. Alte informări pentru candidați - Rezultat testare psihologica - Anunt rezultate testare psihologic.pdf - Adăugat la: 17.11.2023, ora 12:53
  3. Alte informări pentru candidați - Anunț candidati validati/invalidati - Anunt_candidati_validati_de postat_BIF.pdf - Adăugat la: 28.11.2023, ora 11:14
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate obtinute la examen - Anunt rezultate CU COD.pdf - Adăugat la: 04.12.2023, ora 13:58
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunț rezultate finale - Anunt rezultate FINALE CU COD.pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 14:32