Postat la data de: 18.03.2024, ora 14:57
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs comandant detașament la Detașamentul 7 Jandarmi Orșova

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Mehedinti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Ordinul I.G.J.R. nr. 174258 din 31.01.2024 privind posturile aprobate pentru a fi scoase la concurs.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 441 - comandant detașament prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detașamentul 7 Jandarmi Orșova , jud. MH, MUNICIPIUL ORSOVA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: SUBLOCOTENENT
  • pregătire de bază: studii universitare de licență – ciclul I de studii universitare sau studii universitare militare sau civile de lungă durată cu diplomă de licență, din domeniul fundamental ştiinţe sociale cuprinse în ramura de știință: științe juridice, ştiinţe administrative, ştiinte politice, științe juridice, științe militare informații și ordine publică, ştiinţe, știința sportului și educației fizice.
  • pregătire de specialitate: -stagiu de pregătire în domeniul conducerii subunităților mobile, a subunităților de pază și protecție instituțională, desfășurat la centrele de pregătire ale I.G.J.R. (se poate obține și după numirea în funcție);
    - atestat monitor de intervenție profesională MIP (se poate obține și după numirea în funcție);
  • alte cunoştinţe: - cultură generală, cunoștințe generale în domeniul juridic, psihosociologia muncii și organizațiilor.
    - cunoștințe de operare pe calculator PC ;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la documente clasificate, nivel ,,SECRET” (se poate obţine şi după numirea în funcție). Neacordarea accesului la documente clasificate de nivelul solicit atatrage după sine eliberarea de drept din funcție.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul ;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă. Aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra un ei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;Atenţie distributivă. Aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună;Capacitate de înţelegere. Aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a deteliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare bună;Capacitate de exprimare. Aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor ppersoane – dezvoltare bună;Receptivitate la probleme. Aptitudinea de a constata că ceva estte greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună;Raţionament deductiv. Aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;Gândire critică. Capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare bună;Organizarea, planificarea şi stabilirea priorităţilor în muncă. Dezvoltarea de scopuri şi planuri specifice pentru a stabili priorităţile, a organiza şi realiza munca – dezvoltare bună;
    Monitorizare. Capacitatea de monitorizare/evaluare a propriilor performanţe, ale altora sau ale organizaţiei pentru a face îmbunătăţiri sau a iniţia acţiuni corective – dezvoltare bună;Coordonare. Capacitatea de ajustare a propriilor acţiuni în funcţie de acţiunile altora – dezvoltare bună;
    Negociere. Capacitatea de aducere totală a părţilor divergente şi încercarea de aplanare a punctelor de vedere diferite – dezvoltare bună;Luarea deciziilor. Capacitatea de evaluare comparativă a costurilor şi beneficiilor acţiunilor potenţiale pentru a o alege pe cea mai potrivită – dezvoltare bună;Evaluarea sistemelor. Capacitatea de identificare a criteriilor şi indicatorilor de performanţă ai sistemului, precum şi a acţiunilor necesare pentru a-i îmbunătăţi sau corecta performanţele, comparativ cu scopurile acestuia – dezvoltare bună;
  • atitudini necesare/comportament: - Leadership. Disponibilitatea de a conduce, a avea controlul, a oferi opţiuni şi direcţie - dezvoltare bună;Iniţiativă. Disponibilitate pentru asumarea de responsabilităţi şi provocări - dezvoltare bună; Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor- dezvoltare bună; Independenţă. Un mod personal de a face lucrurile, o activitate cu puţină îndrumare sau deloc supervizată, depinzând numai de propria persoană pentru a rezolva sarcinile - dezvoltare bună; Ascultare activă. Acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite - dezvoltare bună; Orientarea socială. Preferinţa de a lucra alături de ceilalţi mai degrabă decât singur, fiind conectat permanent cu ceilalţi asupra activităţii - dezvoltare bună; Preocuparea faţă de alţii. Receptivitate faţă de nevoile şi sentimentele altora, cât şi înţelegerea şi ajutarea colegilor de muncă - dezvoltare bună; Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile- dezvoltare bună; Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante- dezvoltare bună; Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi - dezvoltare bună; Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern - dezvoltare bună; Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu - dezvoltare bună; Perseverenţă. Perseverenţă în faţa obstacolelor - dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - ,,Apt medical” pentru ocuparea unei funcţii de conducere astfel încât să poată îndeplini în bune condiţii sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice
    postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate:
    - AVIZ – apt psihologic pentru funcții de conducere;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - minim 2 ani / 2 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani;
  • vechime în armă: - nu este cazul ;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul ;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul ;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul ;
  • definirea sumara a atributiilor postului: -răspunde de planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea, controlul pentru
    executarea misiunilor specifice de asigurare a ordinii publice, acțiuni punctuale, misiuni cu caracter special, executare a actelor procedurale ale magistraților, misiuni de asigurare temporară a protecției persoanelor încredințate subunității, ;
    -răspunde de pregătirea subordonaților, starea de operativitate a subunității, ordinea și
    disciplina militară, starea tehnică și de întreținere a armamentului și tehnicii din dotare precum și de activitatea de ordine interioară în subunitate;
    -îndrumă, coordonează, controlează și verifică activitatea comandanților de pluton/
    grupă și a efectivului din subordinea sa.
    -elaborează documentele de organizare şi planificare a muncii specifice subunităţii pe
    care o comandă şi a planurilor de organizare şi executare a misiunilor în care sunt angrenate, în exclusivitate, efectivele din subordine;
    -pregăteşte şi conduce efectivele subunităţii pentru executarea pazei şi protecţiei
    obiectivelor cât și misiunile de ordine publică din zona de competență;
    -ia măsuri de cunoaştere permanentă a situaţiei operative din zona de responsabilitate
    a subunității, a capacităţii de luptă, gradul de asigurare materială, tehnică şi medicală a acesteia;
    -este direct răspunzător de activitatea întregului personal din subunitate;
  • alte cerințe: - cultură generală, cunoștințe generale în domeniul juridic, psihosociologia muncii și organizațiilor.
    - cunoștințe de operare pe calculator PC ;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
22.03.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
04.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 28.03.2024, ora 8:15 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 09.04.2024, ora 12:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 16.04.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţă eliberată ulterior publicării anunțului de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul, din care să reiasă următoarele:
    -vechime în muncă;
    -vechime în M.A.I.;
    -vechime în armă;
    -vechime în specialitatea structurii;
    -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    -gradul militar deținut;
    - calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    -sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    -recompensele acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    -dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    -dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    - adeverințe sau acte de studii referitoare la cursuri sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs, altele decât cele necesare pentru ocuparea postului, organizate de instituţii de formare ale MAI ori ale celorlalte instituţii din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, organizate de instituţii de învăţământ sau formatori autorizaţi, din învăţământul public sau privat, precum şi cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către MAI sau de către candidat pentru aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute la pct. 3 din Anexa 3^3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    Documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei, aplicabile criteriilor de apreciere prevăzute la pct. 7 din Anexa 3^3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare.

  2. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.

  3. Documentele vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e_mail prevăzută la secțiunea „date de contact” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere - TATARU.Gheorghe, C.V. - TATARU. Gheorghe, copie C.I. - TATARU. Gheorghe, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structra unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concursul, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: COMANDANT DETASAMENT LA DETSAMENTUL 7 JANDARMI ORSOVA_TATARU GHEORGHE)

  4. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză.
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Județean Mehedinți, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.
    Candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel puțin o oră înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la punctul de control-acces nr. 1 al I.J.J. Mehedinți, strada Portului, nr.2, județul Mehedinți pentru susținerea probei ”interviu”

Date de contact:
  1. resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro;
    Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Mehedinți, telefon 0252/311078, interior 052/24507, luni-vineri, între orele 08:00-16:00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC_ CDT. DT. 7 J Orsova.pdf - Adăugat la: 14.03.2024, ora 13:52
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.03.2024, ora 10:34
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 14.03.2024, ora 10:34
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.03.2024, ora 10:34
  4. TEMATICA_BIBLIOGARFIE_ CDT. DT. 7 J Orsova.pdf - Adăugat la: 14.03.2024, ora 13:52
  5. Anunț - 1204-Concurs comandant detașament la Detașamentul 7 Jandarmi Orșova - Concurs comandant detașament la Detașamentul 7 Jandarmi Orșova.pdf - Adăugat la: 19.04.2024, ora 12:00
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Planificare evaluare psihologica - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI INSCRISI LA CONCURSUL DE COMANDANT DT.7 ORSOVA.pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 15:36
  2. Anunț - Rezultate evaluare psihologică - Anunt rezultate evaluare psihologica pentru candidatii inscrisi la cdt.dt7.pdf - Adăugat la: 04.04.2024, ora 15:19
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - LISTA CANDIDATILOR CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS CDT.DT. LA DT. 7 JANDARMI ORSOVA - LISTA CANDIDATILOR CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS CDT.DT. LA DT. 7 JANDARMI ORSOVA.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 14:58
  4. Rezultate probă - Tabel rezultate evaluare dosare candidați promovați la concursul de cdt. dt. la Dt. 7 Jandarmi Orșova - TABEL REZULTATE EVALUARE DOSARE CANDIDATI PROMOVATI CDT.DT.7.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 15:03
  5. Rezultate probă - Tabel rezultate obtinute la proba Interviu - Tabel rezultate interviu pentru cdt.dt.7.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 16:42
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obtinute la concursul pentru cdt. dt. la Dt.7 J. Orsova - Tabel cu rezultatele la concurs cdt. dt. la Dt.7 J. Orsova.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 16:44
  7. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu - Tabel rezultate interviu pentru cdt.dt.7_bun.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 16:49
  8. Rezultat soluționare contestații probă - Tabel cu rezultatele obtinute la Interviu-dupa solutionarea contestatiei - Tabel rezultate interviu pentru cdt.dt.7.pdf - Adăugat la: 19.04.2024, ora 11:58
  9. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale obtinute la concurs - Tabel cu rezultatele la concurs cdt. dt. la Dt.7 J. Orsova.pdf - Adăugat la: 19.04.2024, ora 11:59