Postat la data de: 18.03.2024, ora 13:11
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

CONCURS FUNCTIE DE CONDUCERE - SEF SECTIE I LA SECTIA NR. 9 DE POLITIE RURALA ZIDURI

Inspectoratul de Politie Judetean Buzau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 898 - SEF SECTIE I prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Buzau - SECTIA NR. 9 DE POLITIE RURALA ZIDURI, jud. BZ, Com. ZIDURI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de politie
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - deţinerea/obţinerea de permis de conducere, categoria „B”;
    - deţinerea/obţinerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate nivel „secret”;
    - deţinerea/obţinerea avizului de organ de cercetare al poliţiei judiciare;
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesar
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal cât şi la nivel intragrupal –dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţa la acţiunea factorilor stresori (lucrul în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) – dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie – dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire - dezvoltare foarte bună;
    - inovarea activităţii (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor) - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a comunica verbal şi în scris (clar şi coerent) - dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de negociere/mediere – dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, perseverenţă, solicitudine, asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi a celorlalţi, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, atitudine de cooperare socială şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    - comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale);
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    - discreţie (păstrarea confidenţialităţii activităţii profesionale, a datelor şi documentele de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „APT” medical, conform baremelor M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic, conform baremelor M.A.I.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - 3 ani vechime în specialitatea structurii.
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este necesar
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
27.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 17.04.2024, ora 11:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău din Municipiul Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10, în data de 17.04.2024, incepand cu orele 11:00 dupa urmatorul grafic:
    - instructajul candidatilor la ora 11:00 ;
    - desfasurarea probei interviu pe subiecte profesionale la ora 11:15;
    - afisarea grilei de apreciere la finalizarea interviului desfasurat cu ultimul candidat ;
    - afisarea rezultatelor dupa ora 16:00 (in raport de numarul candidatilor).


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate șefului Inspectoratului de Poliție Județean Buzău și vor fi depuse la adresa de e-mail a Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău resurseumane@bz.politiaromana.ro, până la data de 27.03.2024, orele 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

    2. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 27.03.2024, orele 16.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău resurseumane@bz.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

    3.Documentele mentionate (cererea si dosarul de recrutare), vor fi transmise intr-un singur e-mail (ca atasament la e-mail), marimea totala a documentelor transmise de catre candidat (fisierul pdf atasat e-mail-ului), nu trebuie sa depaseasca 50 MB. La rubrica "subiectul e-mail-ului) fiecare candidat va trece numnele si prenumele lui precum si functia la care doreste sa se inscrie. (ex. Neagu Ion - sef sectie I la Sectia nr. ___ de Politie Rurala ______)

    4. Fiecare candidat inscris la concurs va primi un e-mail de confirmare a primirii cererii de inscriere la concurs si a dosarului de recrutare, precum si un cod unic de identificare, folosit pe intreaga procedura de concurs, acesta neprezentand o validare a candidaturii

    5. Transmiterea adeverintei eliberate de unitatea de provenienta este necesara doar candidatilor care nu sunt incadrati la Inspectoratul de Politie Judetean Buzau.

Date de contact:
  1. 0238/402010 sau interior 038/20110

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef sectie I la Sectia nr. 9 de Politie Rurala Ziduri.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 11:57
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 18.03.2024, ora 10:48
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 18.03.2024, ora 10:48
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 18.03.2024, ora 10:48
  4. Tematica concurs sef sectie I la Sectia nr 9 de Politie Rurala Ziduri.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 11:57
  5. Anunț - 1232-CONCURS FUNCTIE DE CONDUCERE - SEF SECTIE I LA SECTIA NR. 9 DE POLITIE RURALA ZIDURI - CONCURS FUNCTIE DE CONDUCERE - SEF SECTIE I LA SECTIA NR. 9 DE POLITIE RURALA ZIDURI .pdf - Adăugat la: 19.04.2024, ora 12:39
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI CONCURS SEF SECTIE RURALA I LA SECTIA 9 ZIDURI - Programare testare psihologica candidati concurs sef sectie rurala I Ziduri.pdf - Adăugat la: 27.03.2024, ora 13:52
  2. Anunț - Anunt rezultat validare dosare si testare psihologica concurs sef sectie I Ziduri - ANUNT_REZULTAT_VALIDARE_DOSARE_SI_TESTARE_PSIHOLOGICA_CANDIDADTI_CONCURS_SEF_SECTIE_9_ZIDURI.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 11:23
  3. Anunț - Anunt rezultate proba interviu concurs sef sectie Sectia nr. 9 Ziduri - Anunt rezultat proba interviu concurs sef sectie la Sectia nr 9 Ziduri.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 14:02
  4. Anunț - ANUNT_REZULTAT_FINAL_CONCURS_SEF_SECTIE LA SECTIA 9 ZIDURI - ANUNT_REZULTAT_FINAL_CONCURS_SEF_SECTIE LA SECTIA 9 ZIDURI.doc - Adăugat la: 19.04.2024, ora 12:38