Postat la data de: 20.03.2024, ora 15:14
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs: sef post I la P.P.C. Băneasa, P.P.C. Jorăști și P.P.C. Rădești

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1078 - sef post - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Secția 5 Poliția Rurală Rădeș ti, jud. GL, Com. BANEASA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 1097 - sef post - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Secția 5 Poliția Rurală Rădești, jud. GL, Com. JORASTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 1101 - sef post - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Secția 5 Poliția Rurală Rădești, jud. GL, Com. RADESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de poliție
  • pregătire de bază: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - sa detina/sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate nivel "secret de serviciu";
    - sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea in structurile politiei judicare;
    - sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea ca politist rutier.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesar
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni sub îndrumarea profesională a șefului nemijlocit
  • atitudini necesare/comportament: - adaptabilitate la modul de lucru în condiții stres - dezvoltare buna;
    - spirit de inițiativă - dezvoltare buna;
    - integritate morală în relațiile de serviciu și în societate - dezvoltare bună;
    - disponibilitatea de a lucra în echipă - dezvoltare bună;
    - disponibilitatea la schimbare - dezvoltare bună;
    - asumarea responsabilitații - dezvoltare bună;
    - să fie răbdător, un bun exemplu, cinstit, corect și loial instituției - dezvoltare bună;
    - să fie sociabil, agreabil - dezvoltare bună;
    - comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe)- dezvoltare bună;
    -conduită morală ireproșabilă - dezvoltare bună;
    - discreție (păstrarea confidențialității activității profesionale, a datelor și documentelor de uz intern)
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: "apt medical conform baremelor MAI"
  • trăsături psihice şi de personalitate: "apt psihologic conform baremelor MAI"
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -abilități de comunicare și relaționare atât la nivel intergrupal cât și la nivel intra-grupal - dezvoltare bună;
    - aptitudini organizatorice - dezvoltare bună;
    - rezistență la cțiunea factorior stresori (lucrul în condiții de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) - dezvoltare bună;
    - spirit de observație - dezvoltare bună;
    - flexibilitate în gândire - dezvoltare bună;
    - inovarea activității (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie schimbat în vedrea imbunătățirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririrlor și responsabilităților) - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a comunica verbal și în scris (clar și coerent) - dezvoltare bună;
    - aptitudini de organizare, coordonare și control - dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de analiză și sinteză - dezvoltare foarte bună;
    - abilitati de negociere/mediere - dezvoltare foarte bună;
    - abilitatea de a lucra independent, cu supervizare redusă - dezvoltare bună;
    - cunoasterea legislației și a normelor specifice muncii - dezvoltare bună
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează, îndrumă, coordonează și controlează activitatea polițiștilor din subordine;
    -desfășoară activitățile ce revin Poliției Române pentru menținerea ordinii și siguranței publice pe raza de competență, precum și pentru prevenirea și combaterea criminalității;
    - desfășoară activități specifice organelor de cercetare penală ale poliției judicare;
    - analizează, verifică și soluționează cererile, reclamațiile, sesizările, propunerile sau orice alt gen de lucrare în competență
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
27.03.2024, ora 22:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord înregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.04.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Proba de selecție pentru cele 3 concursuri va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. din tematica și bibliografia atașate prezentului anunț, acesta fiind înregistrat audio-video

  5. Concursurile vor avea loc după cum urmează:
    - concursul pentru ocuparea funcției de sef post la PPC Băneasa va avea loc la data de 22.04.2024 începând cu ora 09.00, conform Graficului de desfășurare a concursului, la sediul I.P.J. Galați din strada Brăilei nr. 200
    - concursul pentru ocuparea funcției de sef post la PPC Jorăști va avea loc la data de 22.04.2024 începând cu ora 12.00, conform Graficului de desfășurare a concursului, la sediul I.P.J. Galați din strada Brăilei nr. 200
    - concursul pentru ocuparea funcției de sef post la PPC Rădești va avea loc la data de 22.04.2024 începând cu ora 15.00, conform Graficului de desfășurare a concursului, la sediul I.P.J. Galați din strada Brăilei nr. 200

  6. Orice modificare a locului unde unde se vor desfăşura probele, precum și a orei va fi comunicată prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Galaţi și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@gl.politiaromana.ro, până la data de 27.03.2024, ora 22.00. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 27.03.2024, ora 22.00, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse resurseumane@gl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Informații suplimentare:
  1. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB. La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția la care dorește să se înscrie . Ex: Ion Alexandru – șef post Postul de politie Baneasa.
    2. Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@gl.politiaromana.ro indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.
    3. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .
    4. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    5. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    6. Adeverinţă eliberată de unitatea de proveniență, prevăzută la secțiunea dosar recrutare pct. 7 nu este necesară pentru poliţiştii care sunt încadraţi la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi sau la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi
    7. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 27.03.2024, ora 22.00, nu se vor mai efectua înscrieri.

Date de contact:
  1. tel . centrala: 0236407215, int. 20114 și 20119

Grafic concurs:
  1. Grafic .pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 10:21
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 18.03.2024, ora 11:54
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 18.03.2024, ora 11:54
  3. Acord înregistrare audio-video - Acord inregistrare audio-video.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 14:43
  4. Anexa nr .1 - tematica si bibliografia Sef post poliție .pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:03
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:22
  6. Anunț - 1233-Concurs: sef post I la P.P.C. Băneasa, P.P.C. Jorăști și P.P.C. Rădești - Concurs: sef post I la P.P.C. Băneasa, P.P.C. Jorăști și P.P.C. Rădești .pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:03
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare evaluare psihologica - ANUNT testare psihologica candidati - FS.doc - Adăugat la: 01.04.2024, ora 15:01
  2. Anunț - Anunt invalidare/invalidare - ANUNŢ validare-invalidare dosar candidat - FS.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 12:59
  3. Anunț - Grafic proba interviu - Grafic proba interviu.pdf - Adăugat la: 19.04.2024, ora 15:19
  4. Anunț - Anunt rezultat proba interviu pe subiecte profesionale - sef post PPC Jorasti - ANUNT PROVIZORIU JORASTI - FS.docx - Adăugat la: 22.04.2024, ora 15:05
  5. Anunț - Anunt rezultat proba interviu pe subiecte profesionale - sef post PPC Radesti - ANUNT PROVIZORIU RADESTI - FS.docx - Adăugat la: 22.04.2024, ora 15:06
  6. Anunț - Anunt rezultat final concurs sef post la PPC Radesti - ANUNT FINAL RADESTI -FS.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:02
  7. Anunț - Anunt rezultat final concurs sef post la PPC Jorasti - ANUNT FINAL JORASTI-FS.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:02