Postat la data de: 20.03.2024, ora 8:50
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs cdt.pl. I la Plutonul de Jandarmi Avrig - Detașamentul 3 J. Sibiu

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Sibiu organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport a I.G.J.R. cu nr. 174252 din 31.01.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 230 - comandant pluton I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Sibiu - DETAȘAMENTULUI 3 JANDARMI SIBIU, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență - ciclul I sau studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în una din ramurile de știință: științe juridice, științe administrative, științe politice, științe militare, informații și ordine publică și știința sportului și educației fizice.
  • pregătire de specialitate: Curs monitor de intervenție profesională (MIP) (după ocuparea postului).
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Necesită autorizaţie de acces la informaţii clasificate clasa secret de stat - nivelul „secret” obţinută după numirea în funcţie (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - conducere și planificare - dezvoltare bună;
    - lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună;
    - inteligență și memorie durabilă - dezvoltare bună;
    - atenție selectivă— dezvoltare bună;
    - atenție distributivă - dezvoltare bună;
    - receptivitate la probleme — dezvoltare bună;
    - raționament deductiv— dezvoltare bună;
    - procesare a informațiilor— dezvoltare bună;
    - învățare și ascultare activă — dezvoltare bună;
    - rezolvare a conflictelor și negociere cu alții — dezvoltare bună;
    - capacitate de înțelegere și de exprimare — dezvoltare medie;
    - capacitate de comunicare— dezvoltare medie;
    - gândire critică, analitică și conceptuală — dezvoltare medie.
  • atitudini necesare/comportament: - atenție la detalii - dezvoltare bună;
    - responsabilitate și rigurozitate - dezvoltare bună;
    - demnitate și solidaritate - dezvoltare bună;
    - autocontrol - dezvoltare bună;
    - toleranța la stres - dezvoltare bună;
    - obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună;
    - discreție - dezvoltare bună;
    - lucru în echipă - dezvoltare bună; Integritate - dezvoltare bună;
    - cooperare - dezvoltare medie;
    - inițiativă - dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să-și poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz - apt psihologic pentru funcția de conducere.
  • alte cerințe: Nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - răspunde de planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi executarea misiunilor specifice încredinţate;
    - răspunde de pregătirea subordonaţilor, starea de operativitate a subunităţii, ordinea şi disciplina militară, starea tehnică şi de întreţinere a armamentului şi tehnicii din dotare, precum şi de activitatea de ordine interioară în subunitate;
    - îndrumă, coordonează şi verifică activitatea comandanţilor de grupă şi a efectivului din subordinea sa.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.04.2024, ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 
12.04.2024, ora 10:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs. Planificarea candidaților pentru evaluarea psihologică se va desfășura după expirarea termenului de înscriere, prin grija Serviciului Resurse Umane.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 17.04.2024, ora 10:00 17.04.2024, ora 12:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 25.04.2024, ora 10:00 25.04.2024, ora 15:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile specificate anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat ”admis”. În situaţiile în care se înregistrează diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, inclusiv de preşedintele comisiei, acesta identifică itemii apreciaţi diferit şi, după caz, stabileşte punctajul final în vederea încadrării în marja de diferenţă menţionată.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. . Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, vechimea în armă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei şi vechimea în specialitatea structurii;
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile
    militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, prin aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr.3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei, recompensele acordate
    de-a lungul carierei);
    - adeverinţe sau acte de studii referitoare la cursurile sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs, organizate de instituţii de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituţii din
    sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, sau de instituţii de învăţământ sau formatori autorizați din învăţământul public sau privat, precum şi cele organizate în străinătate cu suportarea costurilor de către M.A.I. sau de către candidat;
    - caracterizare sau alte documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei, acolo unde este cazul;
    - avizul de aptitudine psihologică (pentru candidaţii care au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere ulterior datei de 17.10.2023).
    NOTĂ - vechimea din cuprinsul adeverințelor referitoare la îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs sau care vor fi utilizate la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, se va calcula prin raportare la data de 17.10.2023 (data primei probe de concurs).
    În cadrul documentelor menționate mai sus, (cererea de înscriere, declarație, se vor completa personal, de către candidat, olograf, se vor acoperi toate cerințele, cu majuscule, citeț, se vor semna și data obligatoriu).
    2. ATENȚIE!
    Cererea de înscriere la concurs, CV-ul și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), până la data de 01.04.2024 (inclusiv), ora 10.00. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I., etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum numele și prenumele candidatului (ex. „CDT.PL AVRIG.DT 3 J SB. POPESCU.Vasile”).
    Candidații care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul, declarația de confirmare a cunoașterii și a acceptării condițiilor de recrutare la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii), candidaţilor li se va atribui un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere, până la data de 12.04.2024 (inclusiv), ora 10.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naștere candidat, copie certificat naștere soție, etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum numele și prenumele candidatului (ex.„CDT.PL AVRIG.DT 3 J SB .POPESCU.Vasile”).
    În perioada alocată, conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin transmiterea unor fișiere, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 20 Mb), care să cuprindă documentele enunțate în prezentul anunț.
    Verificarea transmiterii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător! Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane, în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    Precizări referitoare la finalizarea proceduri de concurs:
    În conformitate cu prevederile art. 62 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, candidatul
    declarat „Admis” depune următoarele documente în original la Serviciul Resurse Umane, astfel:
    - cerere de înscriere şi CV model Europass; - copii ale actului de identitate, ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului și ale cursurilor sau a altor forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs (documentele de studii solicitate vor fi însoțite obligatoriu de foaia matricolă/supliment); în conformitate cu prevederile art. 153 alin. (2) din Legea Educației Naționale nr. 1 din 2011, cu modificările și completările ulterioare, „diploma de absolvire sau de licență a absolvenților învățământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna este echivalată cu diplomă de studii universitare de master în specialitate ”;
    - adeverință care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanț eliberată de medicul de unitate; - declarația de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    - adeverință eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, vechimea în armă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei şi vechimea în specialitatea structurii;
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, prin aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr.3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei, recompensele acordate de-a lungul carierei);
    - adeverinţe sau acte de studii referitoare la cursurile sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs, organizate de instituţii de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituţii din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, sau de instituţii de învăţământ sau formatori autorizați din învăţământul public sau privat, precum şi cele organizate în străinătate cu suportarea costurilor de către M.A.I. sau de către candidat;
    - caracterizare sau alte documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei, acolo unde este cazul;
    După caz, copiile acestora se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului, ori nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înștiințării, prevederile art. 57ˆ1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 se aplică în mode corespunzător.
    Alte informații de interes: Conform art. 22 alin. (2), lit. d) din Anexa 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informaţiilor clasificate, la sediul unităţii organizatoare.
    Candidații care au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, ulterior datei de 17.10.2023 vor face mențiune despre aceasta în cererea de înscriere, iar cei care nu au fost evaluați psihologic vor fi planificați prin grija Compartimentul Management Resurse Umane și Organizare al Inspectoratului de Jandarmi Județean Sibiu.
    Înștiințarea candidaților referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice se va face în timp util, prin postare pe pagina de internet a instituției. În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât legitimația de serviciu/actul de identitatea și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.) nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Anunţul este publicat pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I. https://hub.mai.gov.ro începând cu data de 20.03.2024.
    Orice alte modificări în graficul de desfășurare a concursului vor fi aduse la cunoștința candidaților prin postarea acestora pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I. https://hub.mai.gov.ro începând cu data de 20.03.2024.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea şi desfășurarea concursului, pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane, telefon: 0269/233170, interior 24535/24534/24537, luni-vineri, între orele 08.30-15.00.
    Transmiterea cererii de înscriere la concurs, a CV-ului și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare.
    Se transmit scanate lizibil, în integralitatea lor, în format PDF, la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb).

Grafic concurs:
  1. Graficul de desfasurare a concursului.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 8:44
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 9:53
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 9:53
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 9:53
  4. Tematica concurs cmd pluton dt3.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 10:19
  5. Anunț - 1251-Concurs cdt.pl. I la Plutonul de Jandarmi Avrig - Detașamentul 3 J. Sibiu - Concurs cdt.pl. I la Plutonul de Jandarmi Avrig - Detașamentul 3 J. Sibiu.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 8:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.