Acest anunț include fișiere încărcate în secțiunea "Fișiere publicate ulterior activării anunțului". Verifică această secțiune pentru a fi la curent cu informațiile actualizate din anunț!!
Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată
a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.
Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.
NU ESTE CAZUL
Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.
Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).
Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
Proba de verificare a cunostințelor se va desfăsura la sediul Inspectoratului de Poliție Judetean Argeș, din Pitești, str. Victoriei nr. 60, județul Argeș.
Unica probă de selecţie constă într-un interviu structurat pe subiecte profesionale, realizat în condiţiile art. 26 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/20216 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare. Interviul se înregistrează audio şi/sau video.
În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.
În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
Ghidul de interviu și grila de apreciere a interviului vor fi afişate la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat.
Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.
Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.
Contestatia va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș - Serviciul Resurse Umane: resurseumane@ag.politiaromana.ro.
Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul de la proba interviu pe subiecte profesionale se soluţionează de către comisia de soluționare a contestațiilor în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
Nota acordată după soluţionarea contestaţiilor la interviu, este definitivă.
Rezultatele la contestaţii se aduc la cunoştinţă prin publicare la sectiunea fisier a acestui anunt.
Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.
Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.
Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.
Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.
Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.
Cererile de înscriere împreună cu dosarele de candidat vor fi transmise în format electronic scanate, în format pdf needitabil și cuprinse într-o arhivă care să nu depășească 25 Mb. Transmiterea cererilor și dosarelor de candidație se face pe adresa de email a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș, Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@ag.politiaromana.ro. în perioada 19.03.2024 - 31.03.2024 ora 23.55
La rubrica ”Subiect email” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui precum si functia pentru care candideaza.
Candidaţii vor primi un cod unic de identificare care va fi folosit pe tot parcursul desfăşurării concursului la publicarea/afişarea oricăror date de interes/rezultate finale. Codul unic de identificare va fi transmis candidaţilor de secretarul comisiei de concurs în maxim 24 ore, la adresa de e-mail de la care candidatul a transmis solicitarea de înscriere.
Adeverinta menționată la punctul 7 de la secțiunea dosar recrutare nu este necesară pentru polițiștii încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Argeș.
Pentru informații suplimentare candidații sunt îndrumați către IPJ Argeș Serviciul Resurse Umane, tel 0248/607000 int. 20113, 20114