Postat la data de: 25.03.2024, ora 11:02
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs: Adjunct șef secție la Secția 2 Poliție din cadrul Poliției Municipiului Galati

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 543 - Adjunct sef secție prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Poliția Municipiului Galați - Secția 2 Poliție, jud. GL, MUNICIPIUL GALATI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector principal de poliție
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină/să obțină avizul Procurorului General pentru calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare
    - să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate secrete de stat, nivelul "secret"
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesar
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: capacitate de analiză și sinteză foarte bine dezzvoltate
    - aptitudini de conducere - organizatorice, decizionale, de coordonare, de control, de planificare: dezvoltare foarte bună;
    - nivel de cultură generală bine dezvoltat;
    - abilitate de comunicare și relaționare la nivel interpersonal;
    -spirit de observație: dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de lucru sub presiunea timpului: dezvoltare foarte bună;
    - o bună gândire analitică;
    - utilizarea la nivel satisfăcător a computerului.
  • atitudini necesare/comportament: - spririt de observare și de orientare: foarte bine dezvoltat;
    - adaptabalititate la modul de lucru în condiții de stres;
    - flexibilitate în comportament, limbaj;
    - spririt de inițiativă: bine dezvoltat;
    - integritate morală în relațiile de serviciu și în societate;
    - capacitate de a lucra în echipă: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate la schimbare;
    - asumarea responsabilității;
    - obiectivitate, receptivitate;
    perseverență, fermitate;
    prestanță.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: APT pentru funcții de conducere, conform baremelor de încadrare în M.A.I., să manifeste rezistență și stabilitate psihică, echilibru emoțional.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este necesar
  • definirea sumara a atributiilor postului: coordonează, îndrumă și controlează activitatea lucrătorilor secției având în coordonare directă compartimentele investigații criminale, secretariat, documente clasificate și arhivă, evidență operativă și deservire
  • pregătire de bază: absolvent de studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă (pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna) sau studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare(pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem Bologna)
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.04.2024, ora 22:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord inregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 23.04.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va avea loc la data de 23.04.2024, începând cu ora 10.00 conform Graficului de desfășurare a concursului la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Galați din strada Brăilei nr. 200.

  5. Orice modificare a locului unde unde se va desfăşura proba precum și a orei va fi comunicată prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț

  6. Proba de selecție pentru acest concurs va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. din tematica și bibliografia atașate prezentului anunț, acesta fiind înregistrat audio-video


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Galaţi și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@gl.politiaromana.ro, până la data de 01.04.2024, ora 22.00. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 01.04.2024, ora 22.00, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse resurseumane@gl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Informații suplimentare:
  1. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB. La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția la care dorește să se înscrie . Ex: Ion Alexandru – ADJUNCT ȘEF SECTIE 2 POLITIE.
    2. Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@gl.politiaromana.ro indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.
    3. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .
    4. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    5. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    6. Adeverinţă eliberată de unitatea de proveniență, prevăzută la secțiunea dosar recrutare pct. 7 nu este necesară pentru poliţiştii care sunt încadraţi la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi sau la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi
    7. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 01.04.2024, ora 22.00, nu se vor mai efectua înscrieri.

Date de contact:
  1. tel . centrala: 0236407215, int. 20114 și 20119

Grafic concurs:
  1. Grafic .pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 9:19
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:49
  2. Tematica bibliografie adj. sef Sectia 2.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 10:00
  3. Model - Cerere de participare concurs - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 21.03.2024, ora 12:23
  4. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 21.03.2024, ora 12:23
  5. Model - Acord inregistrare audio-video - Acord inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 21.03.2024, ora 12:24
  6. Anunț - 1277-Concurs: Adjunct șef secție la Secția 2 Poliție din cadrul Poliției Municipiului Galati - Concurs: Adjunct șef secție la Secția 2 Poliție din cadrul Poliției Municipiului Galati .pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 16:26
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - EVALUARE PSIHOLOGICA - ANUNT testare psihologica candidat FS.pdf - Adăugat la: 02.04.2024, ora 15:28
  2. Anunț - Anunt validare/invalidare dosar candidat adjunct sef sectie la Sectia 2 Politie - ANUNŢ validare-invalidare dosar candidat fs.doc - Adăugat la: 12.04.2024, ora 13:18
  3. Anunț - Grafic proba interviu - 23.04.2024 - Grafic proba interviu.pdf - Adăugat la: 22.04.2024, ora 9:37
  4. Anunț - Anunt rezultat proba interviu - adjunct sef sectie - Anunt provizoriu adj sef sectie - FS.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 11:37
  5. Anunț - Rezultat final concurs adjunct sef sectie la Sectia 2 Politie - Anunt final adj sef sectie -fs.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 16:24