Postat la data de: 25.03.2024, ora 13:58

Anunt pentru ocuparea functiei vacante de sef post la PP Ungheni

Inspectoratul de Politie Judetean Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1207 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Arges - Sectiei 4 Politie Rurala Buzoesti, jud. AG, Com. UNGHENI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: AGENT DE POLITIE
  • pregătire de bază: STUDII MEDII CU DIPLOMA DE BACALAUREAT
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ANI IN MAI
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 LUNI
  • trăsături psihice şi de personalitate: Corespunzator baremelor de încadrare în MAI
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Să aibă vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: permis de conducere categoria B;
    să dețină/să obțină autorizatie de acces la informații clasifiate nivel ”secret ”;
    să dețină/să obțină aviz de organ de cercetare al poliției judiciare;
    să dețină/să obțină aviz de polițist rutier;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.04.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *PERMIS DE CONDUCERE
    Permis de conducere categoria B fata/verso

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 14.05.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Proba de verificare a cunostințelor se va desfăsura la sediul Inspectoratului de Poliție Judetean Argeș, din Pitești, str. Victoriei nr. 60, județul Argeș.

  5. Unica probă de selecţie constă într-un interviu structurat pe subiecte profesionale, realizat în condiţiile art. 26 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/20216 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare. Interviul se înregistrează audio şi/sau video.

  6. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.
    În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

  7. Ghidul de interviu și grila de apreciere a interviului vor fi afişate la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestatia va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș - Serviciul Resurse Umane: resurseumane@ag.politiaromana.ro.

  4. Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul de la proba interviu pe subiecte profesionale se soluţionează de către comisia de soluționare a contestațiilor în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  5. Nota acordată după soluţionarea contestaţiilor la interviu, este definitivă.

  6. Rezultatele la contestaţii se aduc la cunoştinţă prin publicare la sectiunea fisier a acestui anunt.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere împreună cu dosarele de candidat vor fi transmise în format electronic scanate, în format pdf needitabil și cuprinse într-o arhivă care să nu depășească 25 Mb. Transmiterea cererilor și dosarelor de candidație se face pe adresa de email a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș, Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@ag.politiaromana.ro.în perioada 25.03.2024 - 07.04.2024 ora 23:55

  2. La rubrica ”Subiect email” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui precum si functia pentru care candideaza.

  3. Candidaţii vor primi un cod unic de identificare care va fi folosit pe tot parcursul desfăşurării concursului la publicarea/afişarea oricăror date de interes/rezultate finale. Codul unic de identificare va fi transmis candidaţilor de secretarul comisiei de concurs în maxim 24 ore, la adresa de e-mail de la care candidatul a transmis solicitarea de înscriere.

  4. Adeverinta menționată la punctul 7 de la secțiunea dosar recrutare nu este necesară pentru polițiștii încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Argeș.

Date de contact:
  1. Pentru informații suplimentare candidații sunt îndrumați către IPJ Argeș Serviciul Resurse Umane, tel 0248/607000 int. 20113, 20114

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef post Ungheni.pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:50
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:41
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:41
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:41
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE SEF POST UNGHENI 2024 pentru publicare.pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:49
  5. Anunț - 1317-Anunt pentru ocuparea functiei vacante de sef post la PP Ungheni - Anunt pentru ocuparea functiei vacante de sef post la PP Ungheni.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 14:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare evaluare psihologica - Anunt testare psihologica SEF POST ungheni.doc - Adăugat la: 05.04.2024, ora 10:54
  2. Anunț - Programare participare candidati la evaluarea psihologica - Anunt testare psihologica SEF POST ungheni.doc - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:48
  3. Anunț - Anunt rezultate psihologic Post Politie Ungheni - Anunt rezultate Psihologic_UNGHENI.pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 10:40
  4. Anunț - Anunt validare candidati la concursul organizat pentru functia de sef post I la Postul de Politie Ungheni - Anunt validare sef post UNGHENI.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 10:23
  5. Anunț - Anunț rezultate interviu - TABEL nominal rezultate interviu sef post I la P.P. Ungheni.pdf - Adăugat la: 14.05.2024, ora 15:13
  6. Rezultat soluționare contestații probă - Anunt rezultat solutionare contestatie - Anunt rezultat solutionare contestatie concurs sef post I la P.P. Ungheni.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 11:50
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele finale obtinute la concurs - Anunt rezultate finale concurs sef post I la P.P. Ungheni.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 14:22