Postat la data de: 26.03.2024, ora 11:20

ANUNȚ CONCURS ȘEF POST I LA POSTUL DE POLIȚIE POIENARII DE MUSCEL DIN CADRUL I.P.J. ARGEȘ

Inspectoratul de Politie Judetean Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1492 - ȘEF POST I prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Arges - SECȚIA NR. 14 POLIȚIE RURALĂ SCHITU GOLEȘTI, jud. AG, Com. POIENARII DE MUSCEL, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim agent de poliție;
  • pregătire de bază: studii medii cu diplomă de bacalaureat;
  • pregătire de specialitate: nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: permis de conducere categoria B;
    să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate nivel ”secret de serviciu”;
    să dețină/să obțină aviz de organ de cercetare al poliției judiciare;
    să dețină/să obțină aviz de polițist rutier;
    să dețină/să obțină atestat pentru conducerea autoturismelor IPJ Argeș.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani vechime în MAI;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: să fie declarat „apt medical” pentru promovarea în funcţii de conducere;
  • trăsături psihice şi de personalitate: corespunzător, conform baremelor de încadrare în MAI;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
10.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Copie de pe permisul de conducere categoria B;

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.05.2024, ora 13:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul/examenul va avea loc la sediul IPJ Argeș din Pitești, str. Victoriei nr. 60, jud. Argeș

  5. Unica probă de selecţie constă într-un interviu structurat pe subiecte profesionale, realizat în condiţiile art. 26 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/20216 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.
    Interviul se înregistrează audio şi/sau video.

  6. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.
    În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

  7. Ghidul de interviu și grila de apreciere a interviului vor fi afişate la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș - Serviciul Resurse Umane: resurseumane@ag.politiaromana.ro.

  2. Candidaţii îşi pot contesta doar propriile note.

  3. Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul de la proba interviu pe subiecte profesionale se soluţionează de către comisia de soluționare a contestațiilor în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiilor la interviu, este definitivă.

  5. Rezultatele contestaţiilor se aduc la cunoştinţă prin publicare la secțiunea fisier a acestui anunț.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere împreună cu dosarele de candidat vor fi transmise în format electronic scanate, în format pdf needitabil și cuprinse într-o arhivă care să nu depășească 25 Mb. Transmiterea cererilor și dosarelor de candidat se face pe adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Argeș. Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@ag.politiaromana.ro în perioada 26.03.2024 - 10.04.2024 ora 12.00.

  2. La rubrica ”Subiect e-mail” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui precum și funcția pentru care candidează.

  3. Candidaţii vor primi un cod unic de identificare care va fi folosit pe tot parcursul desfăşurării concursului la publicarea/afişarea oricăror date de interes/rezultate finale. Codul unic de identificare va fi transmis candidaţilor de secretarul comisiei de concurs în maxim 24 ore, la adresa de e-mail de la care candidatul a transmis solicitarea de înscriere.

  4. Adeverința menționată la punctul 7 de la secțiunea dosar recrutare nu este necesară pentru polițiștii încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Argeș.

Date de contact:
  1. Pentru informații suplimentare candidații sunt îndrumați către I.P.J. Argeș Serviciul Resurse Umane, tel 0248/607000 int. 20113, 20114

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS P.P. POIENARII DE MUSCEL.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 9:47
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.03.2024, ora 9:30
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.03.2024, ora 9:30
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.03.2024, ora 9:30
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE șef post Poliție Poienarii de Muscel .pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 10:17
  5. Anunț - 1323-ANUNȚ CONCURS ȘEF POST I LA POSTUL DE POLIȚIE POIENARII DE MUSCEL DIN CADRUL I.P.J. ARGEȘ - ANUNȚ CONCURS ȘEF POST I LA POSTUL DE POLIȚIE POIENARII DE MUSCEL DIN CADRUL I.P.J. ARGEȘ.pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 16:43
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNT PLANIFICARE TESTARE PSIHOLOGICA - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA P.P. POIENARII DE MUSCEL.pdf - Adăugat la: 12.04.2024, ora 11:15
  2. Anunț - ANUNT REZULTATE TESTARE PSIHOLOGICA - Anunt rezultate Psihologic_Poienarii de Muscel.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 11:56
  3. Anunț - ANUNT VALIDARE CANDIDATI - Anunt validare P.P. POIENARII DE MUSCEL.pdf - Adăugat la: 13.05.2024, ora 13:58
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TABEL CU REZULTATELE OBTINUTE LA CONCURS - TABEL-NOMINAL-CONCURS- POIENARII DE MUSCEL.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 16:02
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL CU RFEZULTATE FINALE - TABEL-FINAL-CONCURS-POST POLITIE - POIENARII DE MUSCEL.pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 16:43