Postat la data de: 27.03.2024, ora 15:17
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs ocupare funcţie vacantă de conducere - şef birou I CERCETARE DOCUMENTARE

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Prahova organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 58 - şef birou I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Prahova - biroului Cercetare Documentare, jud. PH, MUNICIPIUL PLOIESTI, Domeniu de activitate: Cercetare-documentare
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă (ciclul I studii universitare) sau studii universitare de lungă durată cu licenţă în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă: ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, ştiinţe juridice, științe economice.
  • pregătire de specialitate: curs de specialitate pe linie de cercetare documentare (după numirea pe funcție)
  • alte cunoştinţe: nu sunt necesare
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel „STRICT SECRET”, obţinută după numirea pe funcţie - neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage după sine schimbarea din funcţie
    - numirea/schimbarea în/din funcţie se face cu avizul şefului Direcţiei Cercetare Documentare din I.G.J.R.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: cel puţin o limbă străină de circulaţie internaţională la nivel "satisfăcător" pentru citit/vorbit (nu necesită atestat)
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - atenţie selectivă - aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra unei sarcini plictisitoare (dezvoltare bună);
    - atenţie distributivă - aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe (dezvoltare bună);
    - receptivitate la probleme - aptitudinea de a constata că ceva este greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii (dezvoltare bună);
    - raţionament deductiv - aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe (dezvoltare bună);
    - capacitate de înţelegere - aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a detaliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor (dezvoltare bună);
    - capacitate de exprimare - aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor persoane (dezvoltare bună);
    - gândire critică - capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative (dezvoltare bună);
    - monitorizare - capacitatea de monitorizare/evaluare a propriilor performanţe, ale altora sau ale organizaţiei pentru a face îmbunătăţiri sau a iniţia acţiuni corective (dezvoltare bună);
    - negociere - capacitatea de aducere totală a părţilor divergente şi încercarea de aplanare a punctelor de vedere diferite (dezvoltare bună);
    - luarea deciziilor - capacitatea de evaluare comparativă a costurilor şi beneficiilor acţiunilor potenţiale pentru a o alege pe cea mai potrivită (dezvoltare bună);
    - evaluarea sistemelor - capacitatea de identificare a criteriilor şi indicatorilor de performanţă ai sistemului, precum şi a acţiunilor necesare pentru a-i îmbunătăţi sau corecta performanţele, comparativ cu scopurile acestuia (dezvoltare bună);
  • atitudini necesare/comportament: - coordonare - capacitatea de ajustare a propriilor acţiuni în funcţie de acţiunile altora (dezvoltare bună).
    - leadership - disponibilitatea de a conduce, a avea controlul, a oferi opţiuni şi direcţie (dezvoltare bună);
    - iniţiativă - disponibilitate pentru asumarea de responsabilităţi şi provocări (dezvoltare bună);
    - responsabilitate - seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor (dezvoltare bună);
    - independenţă - un mod personal de a face lucrurile, o activitate cu puţină îndrumare sau deloc supervizată, depinzând numai de propria persoană pentru a rezolva sarcinile (dezvoltare bună);
    - ascultare activă -acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite (dezvoltare bună);
    - orientarea socială - preferinţa de a lucra alături de ceilalţi mai degrabă decât singur, fiind conectat permanent cu ceilalţi asupra activităţii (dezvoltare bună);
    - preocuparea faţă de alţii - receptivitate faţă de nevoile şi sentimentele altora, cât şi înţelegerea şi ajutarea colegilor de muncă (dezvoltare bună);
    - autocontrol - menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile (dezvoltare bună);
    - toleranţa la stres - cceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante (dezvoltare bună);
    - obiectivitate - atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi (dezvoltare bună);
    - discreţie - păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern (dezvoltare bună);
    - loialitate - corectitudine şi devotament în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu (dezvoltare bună);
    - integritate - un comportament onest şi etic (dezvoltare bună);
    - perseverenţă - perseverenţă în faţa obstacolelor (dezvoltare bună).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru funcții de conducere și pentru a desfăşura activităţi operative
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt pentru funcţii de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 2 ani în muncă/ minim 2 ani în instituții din sistemul de
    apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, organizează, coordonează, conduce și controlează activitatea personalului Biroului Cercetare Documentare din cadrul unității;
    - coordonează, sprijină, îndrumă și controlează activitatea de cercetare la nivelul structurilor operative din cadrul unității;
    - planifică, organizează, coordonează şi conduce misiuni de cercetare documentare în zona de responsabilitate/competență a unității;
    - prelucrează, analizează şi sintetizează datele şi informaţiile la dispoziţia Biroului Cercetare Documentare din cadrul unității.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
07.04.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
25.04.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs/examen cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei interviului, respectiv în data de 14.05.2024.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Prahova din municipiul Ploieşti, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, judeţul Prahova, în data de 22.05.2024, începând cu ora 12.00.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de ,,evaluare a dosarului de recrutare” şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care există doi sau mai mulţi candidaţi care au obţinut aceeaşi notă, este declarat „admis"candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis"candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea acestora conform celor menţionate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriaprahova.ro, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 07.04. 2024 (inclusiv), ora 16.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. ”SEF BIROU CERCETARE. POPESCU.Vasile”).
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriaprahova.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii), iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica și codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere, până la data de 25.04.2024 (inclusiv), ora 16.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. ”SEF BIROU CERCETARE. POPESCU.Vasile”).

  2. Adeverința eliberată de structura de resurse umane din unitatea de proveniență a candidatului va cuprinde următoarele informații:
    - gradul militar deținut;
    - nivelul de acces și perioada de valabilitate a autorizației de acces la informații clasificate;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în muncă/ din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    - sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei profesionale;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
    - cursurile şi formele de pregătire absolvite;
    - dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare.

  3. Adeverința eliberată de unitatea din care face parte candidatul este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț, conform prevederilor art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16.11.2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  4. Prin excepţie, în situaţia în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun conform graficului prezentului anunţ la serviciul Resurse Umane al unităţii, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Prahova, cu sediul în municipiul Ploieşti, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, judeţul Prahova;
    Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea examenului /concursului pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane, e-mail resurse.umane@jandarmeriaprahova.ro, telefon metropolitan 044.24516, fix 0244.406412, de luni până vineri între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 27.03.2024, ora 11:28
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 27.03.2024, ora 9:31
  2. Tematica si bibliografie concurs.pdf - Adăugat la: 27.03.2024, ora 11:27
  3. Model - Cerere înscriere concurs - Model Cerere inscriere concurs.pdf - Adăugat la: 27.03.2024, ora 11:30
  4. Model - declaraţie confirmare cunoaştere condiţii recrutare - Model Declaratie confirmare cunoastere si acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 27.03.2024, ora 11:31
  5. Anunț - 1336-Concurs ocupare funcţie vacantă de conducere - şef birou I CERCETARE DOCUMENTARE - Concurs ocupare funcţie vacantă de conducere - şef birou I CERCETARE DOCUMENTARE.pdf - Adăugat la: 24.05.2024, ora 10:01
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNT PLANIFICARE SUSTINERE TESTARE PSIHOLOGICA 11 04 2024 - ANUNT planificare testare psihologica 11 04 2024 concurs SEF BIROU CERCETARE DOCUMENTARE.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 11:59
  2. Rezultate probă - Rezultat obtinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare - 4 TABEL rezultate evaluarea dosarelor de publicat inainte de contestații concurs SEF BIROU CERCETARE DOCUMENTARE.pdf - Adăugat la: 14.05.2024, ora 15:02
  3. Rezultate probă - Rezultate finale proba evaluare dosare de recrutare - 7 TABEL rezultate FINALE DE AFISAT evaluare dosare concurs.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 16:00
  4. Rezultate probă - Rezultat proba interviu - 9 TABEL AFISARE SITE REZULTATE INTERVIU CONCURS SEF BIROU CERCETARE DOCUMENTARE.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 16:23
  5. Rezultate probă - Rezultate finale proba interviu - 12 TABEL FINAL REZULTATE INTERVIU concurs sef birou cercetare documentare.pdf - Adăugat la: 24.05.2024, ora 9:58
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale concurs - 14 1 TABEL FINAL REZULTATE CONCURS sef birou cercetare documnetare.pdf - Adăugat la: 24.05.2024, ora 10:00