Postat la data de: 08.04.2024, ora 12:42
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt pentru ocuparea functiei de Adjunct al Sefului Politiei municipiului Targoviste

Inspectoratul de Politie Judetean Dambovita organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 322 - Adjunct al Sefului politiei municipiului prevăzut cu gradul de Inspector principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Dimbovita - Politiei municipiului Targoviste, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: Inspector principal de politie
  • pregătire de bază: studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte juridice, stiinte administrative, stiinte economice, stiinte socio-umane, stiinte militare, informatii si ordine publica, stiinte ingineresti sau studii superioare de licenta, ciclu I de studii universitare (in sistem Bologna) intr-unul din domeniile fundamentale de licenta: stiinte sociale sau stiinte ingineresti.
  • pregătire de specialitate: curs postuniversitar sau master în specialitatea studiilor necesare exercitării
    functiei sau in domeniul management sau studii universitare do lungă durată cu diploma de licentă absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna într-unui dintre domeniile studiilor de bază sau în domeniul managementului sau studii de maşter ciclul II de studii universitare într-unui dintre următoarele domenii universitare de masterat: drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării. sociologie, relaţii internaţionale şi studii
    europene, informaţii şi securitate naţională, ordine publică.şi siguranţă naţională, ştiinţe militare, ştiinţe politice, management.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - permis de conducere, cel puţin categoria „B"
    - deţinerea/obţinerea autorizaţiei de acces la informaţiile clasificate, nivel „strict secret"
    - deţinerea/obţinerea avizului de organ de cercetare penală al poliţiei judiciare.
  • vechime în muncă/din care în MAI: minim 5 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesara
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - 3 ani vechime în specialitatea structurii
  • definirea sumara a atributiilor postului: organizează, coordonează, conduce şi răspunde de întreaga activitate a birourilor şi formaţiunilor şi compartimentelor date în subordine, îndrumă şi sprijină.activitatea specifică a acestora pe linia aplicării unitare a legislaţiei actuale, potrivit competenţelor, a ordinelor şi dispoziţiilor M.A.I. şi I.G.P.R.. execută activităţile prevăzute de cadrul dispoziţional în vigoare ce reglementează domeniul structurilor aflate în resporsabilitate
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
19.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Copie permis conducere categoria B

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 27.05.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta intr-un interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016, proba care va fi inregistrata audio-video si se va desfasura la sediul Centrului de Analiza si Prevenire a Criminalitatii Dambovita in data de 27.05.2024 incepand cu orele 12.00.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul I.P.J. Dâmbovița resurseumane@db.politiaromana.ro. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul sediul Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița și prin postare pe pagina de Internet hub.mai.gov.ro sectiunea cariera MAI. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița și in sesiunea de fisiere a acestui anunt.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) și dosarul complet vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@db.politiaromana.ro până la data de 19.04.2024, ora 12.00.
    Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 19.04.2024, ora 12.00, nu se vor mai efectua înscrieri.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, la nr.de telefon 0245/207217, int. 20.111, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. Calendar.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 12:20
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.04.2024, ora 11:20
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 08.04.2024, ora 11:20
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.04.2024, ora 11:20
  4. _Tematica_si_bibliografie.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 12:19
  5. Alte informări pentru candidați - declaratie acceptare inregistrare audio-video - Declarație de acceptare înregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 08.04.2024, ora 12:23
  6. Anunț - 1465-Anunt pentru ocuparea functiei de Adjunct al Sefului Politiei municipiului Targoviste - Anunt pentru ocuparea functiei de Adjunct al Sefului Politiei municipiului Targoviste .pdf - Adăugat la: 29.05.2024, ora 14:30
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Planificare evalure psihologica - Planificare testare psihologica scanat.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 13:40
  2. Alte informări pentru candidați - Anunt rezultate evaluare psihologica - Anunt evaluare psiho adjunct municipiu.pdf - Adăugat la: 10.05.2024, ora 9:18
  3. Anunț - validare candidaturi - anunt validare adjunct PMT.pdf - Adăugat la: 14.05.2024, ora 16:11
  4. Rezultate probă - Anunt rezultate proba interviu - Anunt rezultat concurs adjunct PMT.docx - Adăugat la: 29.05.2024, ora 10:57
  5. Rezultate probă - Rezultat final concurs adjunct mun. Targoviste - Anunt rezultat final adjunct PMT.pdf - Adăugat la: 29.05.2024, ora 14:29