Postat la data de: 26.10.2023, ora 14:41
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs pentru ocuparea funcţiei de şef serviciu la Serviciul Comunicații și Informarică

Inspectoratul de Politie Judetean Timis organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 0108 - sef serviciu - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Serviciul Comunicatii si Informatica, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector principal de politie
  • pregătire de bază: • studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într–unul din următoarele domenii de studii universitare: Calculatoare și tehnologia informației; Ingineria sistemelor; Cibernetică, statistică și informatică economică; Informatică; Inginerie electronică și telecomunicații;
    sau
    • studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna”) într-unul din următoarele domenii de studii universitare: Calculatoare și tehnologia informației; Ingineria sistemelor; Cibernetică, statistică și informatică economică; Informatică; Inginerie electronică și telecomunicații
  • pregătire de specialitate: • studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă, absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip „Bologna” într-unul din domeniile de studii universitare: Calculatoare și tehnologia informației; Ingineria sistemelor; Cibernetică, statistică și informatică economică; Informatică; Inginerie electronică și telecomunicații;
    sau
    • cursuri postuniversitare sau de masterat (studii de master) într-unul din domeniile studiilor universitare de bază sau în domeniul management: Calculatoare și tehnologia informației; Ingineria sistemelor; Cibernetică, statistică și informatică economică; Informatică; Inginerie electronică și telecomunicații;
    sau
    • studii universitare de master, ciclul II de studii universitare, într-unul din domeniile studiilor universitare: Calculatoare și tehnologia informației; Ingineria sistemelor; Cibernetică, statistică și informatică economică; Informatică; Inginerie electronică și telecomunicații.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate din clasa secret de stat, nivel „Strict Secret”
  • vechime în muncă/din care în MAI: să aibă vechime în muncă/din care din care în structuri de ordine publică, apărare şi siguranţă naţională: minim 7 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: să aibă cel puţin 5ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: cel puțin 3 ani vechime în specialitatea structurii/exercitarea profesiei sau ocupaţiei
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: să fie declaraţi «apt medical»
  • trăsături psihice şi de personalitate: să fie declaraţi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
03.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Întrucât examinarea psihologică este de competența Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul și celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.. Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice. Lista candidaților declarați „apt” psihologic se va posta pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.. Candidații declarați „inapt” psihologic vor fi informați prin e-mail și nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 07.12.2023, ora 13:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș din Municipiul Timișoara, B-dul Take Ionescu, nr. 44 - 46, jud. Timiș, în data de 07.12.2023, după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 13.00;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: ora 13.15;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: după ora 16.00 (în raport de numărul candidaților);
    - perioada limită de depunere a eventualelor contestații (în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, respectiv 08.12.2023);
    - soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 11.12. - 12.12.2023;
    - afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în perioada 11.12. – 13.12.2023, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș și se postează pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș http://www.tm.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului și ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în prezentul anunț de concurs.
    Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș din Municipiul Timișoara, B-dul Take Ionescu, nr. 44 - 46, jud. Timiș, tel. 0256/402124, int. 20128/20009.
    Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș, la telefon 0256/402128 sau int. 20128/20009, în zilele lucrătoare.

    Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului, intervenite din motive obiective (cauzate de contextul epidemiologic sau de alți factori), se vor afișa în timp util pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș http://www.tm.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.

    Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate șefului inspectoratului și vor fi depuse la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro până la data de 03.11.2023, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

    Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 03.11.2023, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Timiș - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș, la telefon 0256/402124 sau int. 20128/20009, în zilele lucrătoare

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.10.2023, ora 14:03
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.10.2023, ora 14:03
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.10.2023, ora 14:03
  4. tematica sef SCI.pdf - Adăugat la: 26.10.2023, ora 14:32
  5. Anunț - 148-Concurs pentru ocuparea funcţiei de şef serviciu la Serviciul Comunicații și Informarică - Concurs pentru ocuparea funcţiei de şef serviciu la Serviciul Comunicații și Informarică .pdf - Adăugat la: 08.12.2023, ora 14:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunt programare testare psihologica - Anunt planificare psihologic SCI.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 10:39
  2. Alte informări pentru candidați - Rezultate testare psihologica - Anunt rezultate psihologic SCI.pdf - Adăugat la: 24.11.2023, ora 12:58
  3. Alte informări pentru candidați - Anunt candidati validati/invalidati - Anunt_candidati_validati_de postat_SCI.pdf - Adăugat la: 28.11.2023, ora 12:26
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultate examen - Anunt rezultate CU COD_SCI_07.12.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 13:10
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunț rezultate finale - Anunt rezultate finale CU COD_SCI_07.12.pdf - Adăugat la: 08.12.2023, ora 14:02