Postat la data de: 10.04.2024, ora 13:55

SEF POST POLITIE DRAGUTESTI

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 566 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - I.P.J. Gorj - Sectia nr. 1 Tg-Jiu, jud. GJ, Com. DRAGUTESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: Agent de politie
  • pregătire de bază: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: nu e cazul
  • alte cunoştinţe: nu e cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului:  să deţină/să obţină autorizație de acces la informaţii clasificate nivel ,,Secret de serviciu”;
     să deţină/să obţină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare ;
     să deţină/să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu e cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni sub îndrumarea profesională a şefului nemijlocit.
  • aptitudini şi abilităţi necesare:  abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal cât şi la nivel intra grupal – dezvoltare bună;
     aptitudini organizatorice – dezvoltare bună;
     rezistenţa la acţiunea factorilor stresori (lucrul în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) – dezvoltare foarte bună;
     spirit de observaţie – dezvoltare bună;
     flexibilitate în gândire - dezvoltare bună;
     inovarea activităţii (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor) - dezvoltare bună;
     capacitatea de a comunica verbal şi în scris (clar şi coerent) - dezvoltare bună;
     aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare foarte bună;
     capacitatea de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
     abilități de negociere/mediere – dezvoltare foarte bună.
     abilitatea de a lucra independent, cu supervizare redusă – dezvoltare bună;
     cunoașterea legislației şi a normelor specifice muncii – dezvoltare bună;
  • atitudini necesare/comportament:  adaptabilitate la modul de lucru în condiţii de stres – dezvoltare bună;
     spirit de iniţiativă – dezvoltare optimă;
     integritate morală în relaţiile de serviciu şi în societate – dezvoltare bună;
     disponibilitatea de a lucra în echipă – dezvoltare bună;
     disponibilitate la schimbare – dezvoltare bună;
     asumarea responsabilității – dezvoltare bună;
     să fie răbdător, un bun exemplu, cinstit, corect și loial instituției – dezvoltare bună;
     să fie sociabil, agreabil – dezvoltare bună;
     comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe) – dezvoltare bună;
     conduită morală ireproșabilă – dezvoltare bună;
     discreţie (păstrarea confidenţialităţii activităţii profesionale, a datelor şi documentele de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „apt medical conform baremelor M.A.I.”
  • trăsături psihice şi de personalitate: „apt psihologic conform baremelor M.A.I.”
  • alte cerințe: -
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: -
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: -
  • definirea sumara a atributiilor postului:  organizează, îndrumă, coordonează și controlează activitatea polițiștilor din subordine;
     desfăşoară activităţile ce revin Poliţiei Române pentru menţinerea ordinii și siguranței publice pe raza de competenţă, precum şi pentru prevenirea şi combaterea criminalităţii;
     desfăşoară activităţi specifice organelor de cercetare penală ale poliţiei judiciare;
     analizează, verifică și soluționează cererile, reclamațiile, sesizările, propunerile sau orice alt gen de lucrare din competență.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
26.04.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 28.05.2024 - 28.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj - Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro până la data de 26.04.2024, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 26.04.2024, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj - Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, astfel:
    a) cerere de înscriere (conform modelului anexat) și curriculum vitae, model comun european;
    b) copii ale actului de identitate și ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului (diplomă de absolvire a studiilor şi, după caz, foaia matricolă/suplimentul la diploma şi/sau orice alte documente care atestă nivelul şi specializarea studiilor);
    c) adeverință care conține rezultatul ultimului examen de bilanț, eliberată după data publicării anunțului de concurs de către medicul de unitate, potrivit Dispoziției Directorului Direcției Medicale nr. 963164 din 15.03.2022;
    d) declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare (conform modelului anexat);
    e) candidații care nu sunt încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Gorj vor depune, pe lângă documentele sus-menționate, o adeverință emisă de structura de resurse umane competentă, din care să rezulte că nu sunt sub efectul vreunei sancțiuni disciplinare, nu sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 27^25 lit. a) şi b) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare, precum și îndeplinirea cerințelor menționate la pct. 4, pct. 5 și pct. 6 din prezentul anunț și îndeplinesc condițiile prevăzute în acesta.
    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată în anunț, respectiv resurseumane@gj.politiaromana.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Agent principal de poliție Popescu Ion - Dosar de concurs – Șef post I … - postul pentru care se optează).
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .
    Validarea/invalidarea candidaturii este stabilită de către comisia de concurs în urma analizării dosarelor de concurs, iar rezultatul va fi afișat atât la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, cât si prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis” la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.
    Întrucât examinarea psihologică este de competența Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul și celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice.
    Lista candidaților declarați „apt” psihologic se va posta pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidații declarați „inapt” psihologic vor fi informați telefonic și nu vor putea participa la concurs.
    Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din Municipiul Tg-Jiu, str. Traian, nr. 2, jud. Gorj, în data de 28.05.2024, după următorul grafic:
    -instructajul candidaților: ora 10,00 – 10,10;
    -desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 10,15;
    -afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    -afișarea rezultatelor: ora 16,00 (în raport de numărul candidaților);
    Perioada limită de depunere a eventualelor contestații - în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor;
    Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 30.05.2024-31.05.2024.
    Afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în data de 31.05.2024, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.
    Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
    Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.
    Este declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare la interviul structurat pe subiecte profesionale pentru postul respectiv. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, la int. 20113, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC PP DRAGUTESTI pdf.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:50
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:29
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:29
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:29
  4. TEMATICA PP DRAGUTESTI.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 13:50
  5. Anunț - 1502-SEF POST POLITIE DRAGUTESTI - SEF POST POLITIE DRAGUTESTI.pdf - Adăugat la: 31.05.2024, ora 12:04
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - PLANIFICARE TESTARE PSIHOLOGICA - ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICĂ P.P. DRAGUTESTI.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 13:14
  2. Anunț - validare/invalidare dosare sef P.P. Dragutesti - ANUNT AFISARE REZULTATE VALIDARE SEF P.P. DRAGUTESTI..pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 8:02
  3. Anunț - revenire P.P. Dragutesti - Revenire anunt P.P. Dragutesti.pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 15:51
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - P.P. Dragutesti - ANUNT REZULTATE INTERVIU P.P. DRAGUTESTI.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 13:13
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - P.P. Dragutesti - REZULTATE FINALE DRAGUTESTI.pdf - Adăugat la: 31.05.2024, ora 12:04