Postat la data de: 13.04.2024, ora 12:21
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ANUNȚ ȘEF SERVICIU II LA SERVICIUL LOGISTIC

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Mehedinti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 72 - Șef serviciu II prevăzut cu gradul de Locotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Serviciului Logistic, jud. MH, MUNICIPIUL DROBETA-TURNU SEVERIN, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Locotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență – ciclul I de studii universitare sau studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă în unul din domeniile fundamentale: matematică și științe ale naturii, științe inginerești, științe sociale cu toate ramurile de știință aferente fiecărui domeniu (matematică, informatică, fizică, chimie și inginerie chimică, științele pământului și atmosferei, inginerie civilă, inginerie electrică, electronică și telecomunicații, inginerie geologică, mine, petrol și gaze, ingineria transporturilor, ingineria resurselor vegetale și animale, ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației, inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, științe juridice, științe administrative, științe ale comunicării, sociologie, științe politice, științe militare, informații și ordine publică, științe economice, psihologie și științe comportamentale.).
  • pregătire de specialitate: Studii universitare de master - ciclul II de studii universitare cu diplomă de master sau studii universitare de lungă durată sau studii postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau în domeniul management.
  • alte cunoştinţe: Cultură generală, cunoştinţe generale în domeniul juridic, psihosociologia muncii şi organizaţiilor;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Certificat sau autorizatie de acces la informatii clasificate „STRICT SECRET” (obtinuță după numirea pe funcție). Neacordarea sau retragerea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din functie de drept.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Conducere și planificare - dezvoltare bună; Lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună; Inteligență, memorie - dezvoltare bună; Atenție selectivă- dezvoltare bună; Atenție distributivă - dezvoltare bună; Receptivitate la probleme - dezvoltare bună; Raționament deductiv- dezvoltare bună; Procesare a informațiilor- dezvoltare bună;Invațare și ascultare activă - dezvoltare bună; Rezolvare a conflictelor și negociere cu alții - dezvoltare bună; Capacitate de ințelegere și de exprimare - dezvoltare medie; Capacitate de comunicare- dezvoltare medie; Gândire critică, analitică și conceptuală - dezvoltare medie.
  • atitudini necesare/comportament: Atenție la detalii - dezvoltare bună; Responsabilitate și rigurozitate dezvoltare bună; Demnitate și solidaritate - dezvoltare bună; Autocontrol - dezvoltare bună; Toleranță la stres - dezvoltare bună; Obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună; Discreție - dezvoltare bună; Lucru în echipă - dezvoltare bună; Integritate - dezvoltare bună; Cooperare - dezvoltare medie; Inițiativă - dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT MEDICAL, astfel încât să poată îndeplinii în bune condiţii sarcinile, îndatoririle şi responsabilităţile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: APT PSIHOLOGIC pentru funcţie de conducere;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Minim 3 ani / minim 3 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani;
  • vechime în armă: Nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: -Participă împreună cu adjunctul inspectorul şef şi cu ceilalţi şefi de serviciu la realizarea managementului Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Mehedinţi, conform prevederilor actelor normative în vigoare şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare aprobat de inspectorul general.
    -Asigură şi conduce întreaga activitate de asigurare materială şi tehnică a unităţii pentru îndeplinirea misiunilor şi sarcinilor primite;
    - Informează permanent pe adjunctul inspectorului şef gradul de asigurare materială a unităţii şi influenţa acestuia în îndeplinirea misiunilor ;
    - Urmăreşte şi verifică întocmirea planurilor tehnico-materiale şi financiare pe compartimente de activitate şi modul de derulare ale acestora .
  • alte cerințe: Nu este cazul.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
19.04.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
09.05.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 25.04.2024, ora 8:00 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 10.05.2024, ora 10:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 18.05.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut după evaluarea dosarului şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

  2. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat.

  3. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  4. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţă eliberată ulterior publicării anunțului de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul, din care să reiasă următoarele:
    • gradul militar;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în M.A.I./armă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei, vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • calificativul obținut la ultimele două aprecieri de serviciu anuale;
    • elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, prin aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr. 3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei, recompensele acordate de-a lungul carierei).

  2. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză.
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Județean Mehedinți, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.
    NOTĂ:
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în considerare.

  3. Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail: resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.).
    Documentele transmise în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere - TATARU.Gheorghe, C.V. - TATARU. Gheorghe, copie C.I. - TATARU. Gheorghe, etc.).
    La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare folosit pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaţii care solicită să le fie comunicat codul unic de identificare, vor primi un e-mail conținând codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.), la adresa de e-mail unde a fost transmisă cererea de înscriere (resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro).
    Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestatie - TATARU.Gheorghe).

  4. Candidatul/candidații înscriși la concursul în cauză se vor prezenta, cu cel puțin o oră înainte de termenul stabilit în graficul de concurs, la Punctul de acces nr.1 al Inspectoratului de Jandarmi Județean Mehedinți, str. Portului nr.2 din Drobeta Turnu Severin, pentru susținerea probei de interviu.

Date de contact:
  1. resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro
    Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Mehedinți, telefon 0252/311078, interior 24534; 24507, în zilele lucrătoare de luni până vineri, între orele 09:00-15:00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC_sef serviciu Logistic_poz 72..pdf - Adăugat la: 13.04.2024, ora 10:49
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 13.04.2024, ora 9:05
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 13.04.2024, ora 9:05
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 13.04.2024, ora 9:05
  4. TEMATICA_BIBLIOGRAFIE..pdf - Adăugat la: 13.04.2024, ora 10:48
  5. Anunț - 1538-ANUNȚ ȘEF SERVICIU II LA SERVICIUL LOGISTIC - ANUNȚ ȘEF SERVICIU II LA SERVICIUL LOGISTIC.pdf - Adăugat la: 10.05.2024, ora 15:54
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata anunț Șef Serviciu Logistic - ERATA ANUNT Șef Logistică..pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 13:58
  2. Anunț - Evaluare psihologică - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI INSCRISI LA CONCURSUL DE SEF SERVICIU II_SERVICIUL LOGISTIC.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 17:24
  3. Anunț - Evaluare psihologică - ANUNT REZULTATE PSIHOLOGICE CANDIDATI INSCRISI PENTRU ȘEF SERVICIU II LA SERVICIUL LOGISTIC.pdf - Adăugat la: 08.05.2024, ora 14:14
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - . - LISTĂ REZULTATE VERIFICARE CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURS SEF SERVICIU II Serviciu logistic.pdf - Adăugat la: 10.05.2024, ora 15:54