Postat la data de: 27.10.2023, ora 12:23
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Braila organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport I.G.J.R. nr. 161788 din 13.10.2023 privind demararea procedurilor de concurs pentru funcțiile de conducere vacante din competența unităților
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 57 - Șef Serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Braila - Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: locotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în unul din domeniile cuprinse în domeniul „matematică şi ştiinţe ale naturii” cu licenţă în domeniul matematică - specializarea matematică informatică sau licenţă în domeniul informatică sau în domeniul „ştiinţe inginereşti” cu licenţă în domeniul inginerie electrică sau în domeniul inginerie electronică şi telecomunicaţii sau în domeniul calculatoare şi tehnologia informaţiei sau în domeniul ingineria sistemelor calculatoare şi tehnologia informaţiei
    - studii universitare de licenţă în domeniul știinţe militare în informații și ordine publică cu licenţă în managementul organizației sau managementul sistemelor de comunicații militare.
  • pregătire de specialitate: - studii universitare de master – ciclul II Bologna de studii universitare cu diplomă de master sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei sau în domeniul management.
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - obţinerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate pentru nivelul strict secret, emisă după ocuparea postului; Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie;
    - delegare pentru activităţi de control;
    - utilizator de date cu caracter personal.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni (sub tutelă profesională)
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - atenţie selectivă, atenţie distributivă, receptivitatea la probleme, raţionament deductiv, învăţarea activă, capacitatea de înţelegere, capacitate de exprimare, comunicarea cu superiorii şi cu colegii, ascultare activă, rezolvarea conflictelor şi negocierea cu alţii, gândirea critică, procesarea informaţiilor;
    - aptitudini de planificare, imaginaţie, creativitate, prevedere, claritate în idei;
    - aptitudini de analiză, spirit de dreptate şi respect deosebit faţă de lege;
    - spirit de observaţie;
    - inteligenţă, raţionament, judecată, gândire analitică, conceptuală, oportunitate şi operativitate în luarea celor mai juste decizii;
    - lucru sub presiunea timpului/în condiţii de stres;
    - lucru cu supervizare redusă;
    - capacitate de asimilare a cunoştinţelor, soluţionarea problemelor în funcţie de diversitatea acestora şi nu după modele sau similitudini, cunoaşterea sistemului de comunicații în Jandarmeria Română;
    - utilizarea computerului.
  • atitudini necesare/comportament: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - atenţie la detalii, responsabilitate, autocontrol, toleranţa la stres, obiectivitate, discreţie, integritate, cooperare Iniţiativă, independenţă;
    - spirit de iniţiativă;
    - capacitatea de a lucra în echipă;
    - disponibilitatea la schimbare, receptivitate, corectitudine, putere de mobilizare, influenţare, convingere, motivare;
    - conduită morală şi civică, echidistanţă, disciplină, integritate, iniţiativă, flexibilitate în gândire, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă, perseverenţă;
    - preocupare de autoperfecţionare;
    - hărnicie şi conştiinciozitate în muncă, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor;
    - tact, amabilitate, atitudine colegială.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului, apt pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului
    - rezistenţă fizică şi stabilitate psihică, echilibru emotiv, fără tendinţe impulsive, depresive, de ipohondrie, fobio-obsesive, rezistenţă la suprasolicitări psihice şi fizice;
    - autocontrol, moralitate, raţiune, demnitate, toleranţă la frustrare, creativitate, asertivitate, motivaţia intrinsecă, sociabilitate.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: vechime în specialitatea structurii comunicații și tehnologia informației - minim 3 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi efectuarea verificărilor în evidenţele operative

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. - Candidatul are obligaţia de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop ori în situaţia în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere cu cel mult 6 luni anterior datei desfăşurării interviului, acest aspect se va menţiona în cererea de înscriere la concurs. - După încheierea perioadei de înscriere, candidaţii care nu deţin aviz psihologic pentru ocuparea funcţiilor de conducere, în perioada de valabilitate (în ultimele 6 luni), vor fi planificaţi pentru susţinerea examinării psihologice prin grija I.J.J. Brăila, activitate ce va fi asigurată de cadre specializate din cadrul Centrului de Psihosociologie al M.A.I.. - Locul, data şi ora desfăşurării examinării psihologice vor fi stabilite după expirarea perioadei de înscriere, în funcţie de numărul candidaţilor înscrişi şi vor fi comunicate în timp util. - Candidaţii trebuie să se prezinte în locul, la data şi ora la care au fost planificaţi pentru susţinerea testării psihologice având asupra lor documente de legitimare valabile şi nu vor putea solicita o reprogramare. - La dosarul de recrutare, structura de resurse umane din cadrul unităţii va anexa avizul psihologic individual, obţinut de către candidaţi în urma participării la testarea psihologică şi va asigura aducerea la cunoştinţa candidaţilor a rezultatelor obţinute de către aceştia la evaluarea psihologică.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 13.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 20.12.2023, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio şi video şi va avea loc la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Brăila, din localitatea Brăila, strada Industriei nr.1, în data de 20.12.2023, începând cu ora 13.00.

    Evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului se realizează pe baza următoarelor:
    a) viziunea strategică;
    b) capacitatea de gestionare a resurselor;
    c) atingerea unor standarde de performanţă.
    Comisia de concurs, în baza criteriilor specifice, elaborează un ghid de interviu care cuprinde următoarele elemente:
    a) un număr de 9 itemi pentru evaluare;
    b) modul de evaluare a itemilor, stabilindu-se inclusiv descrierea comportamentului eficient (care se poate puncta cu punctaj maxim) şi a comportamentului ineficient (care determină acordarea punctajului minim), aferentă fiecăruia dintre itemi;
    c) un set de întrebări orientative pentru evaluarea candidaţilor pe baza itemilor.
    Ghidul de interviu se elaborează ţinând cont de următoarele cerinţe:
    a)întrebările să fie formulate astfel încât să poată fi comunicate clar şi să vizeze evaluarea directă sau indirectă a indicatorilor ce definesc nivelul aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului vacant;
    b)să poată permite evaluarea candidatului pentru toţi itemii stabiliţi;
    c)să aibă un grad de dificultate în acord cu profilul psiho-aptitudinal asociat postului vacant.

  6. Pentru evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului, comisia adresează fiecărui candidat întrebările pe care le consideră relevante pentru atingerea tuturor itemilor stabiliţi, interviul derulându-se sub imperativul expunerii datelor esenţiale, prin raportare la evoluţia modului de manifestare a persoanei evaluate

    Aprecierea rezultatelor finale, pe fiecare capitol dintre cele menţionate mai sus, se face cu note de la 1 la 10, cu acordarea unui punct din oficiu.
    Evaluarea candidaţilor se realizează de fiecare membru al comisiei de concurs în parte.
    Este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut după evaluarea dosarului şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi efectuarea verificărilor în evidenţele operative se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro, în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.), până la data de 03.11.2023, ora 16.00.

    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.).
    Candidaţii care depun Cererile de înscriere la concurs, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi efectuarea verificărilor în evidenţele operative la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 - 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare), li se va acorda un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfăşurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora. Codul unic de identificare va avea forma: „IJJBR/ SCTI/ nr. de înregistrare a cererii de înscriere”.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet si în integralitatea lor, în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde şi-a depus cererea de înscriere, până la data de 24.11.2023, ora 1600. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, etc.).
    Verificarea corectitudinii întocmirii şi depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Biroul Resurse Umane a Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Brăila, în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor în concurs.

    Cererile de înscriere depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul.

  9. Concursul va consta în parcurgerea probelor prevăzute de art. 23 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr.177/ 2016, cu modificările şi completările ulterioare şi anume evaluarea dosarelor de recrutare şi interviul.
    Proba de evaluare a dosarelor de recrutare va avea loc în data de 13.12.2023, începând cu ora 1000, la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Brăila, municipiul Brăila, str. Industriei nr. 1, judeţul Brăila.
    Proba interviului va avea loc în data de 20.12.2023, începând ora 13.00 la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Brăila, municipiul Brăila, str. Industriei nr. 1, judeţul Brăila.

  10. Conform art. 22 alin. (2), lit. d) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/ 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul unităţii, respectiv strada Industriei nr. 1, municipiul Brăila, judeţul Brăila.

  11. Condiţii specifice de recrutare, prevăzute de art. 32 alin.(1) şi alin.(2) pct. IV din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/ 2016:

    • este declarat ,,apt medical" şi ,,apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop (aptitudinea/ inaptitudinea prevăzută la acest punct se constată de către structurile de specialitate ale M.A.I., prin rezultatul ultimului examen medical de bilanţ și evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare din situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv);
    • nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/ 2016;
    • a obţinut calificativul de cel puţin „foarte bun” la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
    • îndeplinește cumulativ condiţiile de ocupare a postului, conform cerinţelor prevăzute în fişa postului.

  12. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentele de legitimare şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).

  13. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.

Informații suplimentare:
  1. Din conținutul adeverinței eliberată de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul trebuie să reiasă următoarele:
    • vechimea în muncă/ din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei scoase la concurs / armă / specialitatea structurii;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei.
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/ 2016;

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la Biroul Resurse Umane a Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Brăila sau la telefon 0239.619.380, 0755.093.542 interior 039/ 24407, 039/ 24.535, în fiecare zi lucrătoare, între orele 08.00 - 16.00.

    e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:02
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 27.10.2023, ora 10:38
  2. Anexa nr. 2 - Cerere participare concurs - Anexa nr. 2 - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:00
  3. Anexa nr. 3 - Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare - Anexa nr. 3 - Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:00
  4. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 4 - Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal si efectuarea verificarilor in evidentele operative - Anexa nr. 4 - Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal si efectuarea verificarilor in evidentele operative.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:01
  5. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 5 - Adeverinta medicala - Anexa nr. 5 - Adeverinta medicala.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:01
  6. Tematica si Bibliografia.pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 12:02
  7. Anunț - 154-Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Șef Serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 13:36
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunt planificare la evaluarea psihologica a candidatilor - Sef Serviciu II - SCTI - Anunt planificare la evaluarea psihologica a candidatilor - Sef Serviciu II - SCTI.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 13:29
  2. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel - Rezultate Proba nr. 1 - Evaluarea dosarelor de recrutare - Concurs Șef Serviciu II SCTI - Tabel - Rezultate Proba nr. 1 - Evaluarea dosarelor de recrutare - Concurs Șef Serviciu II SCTI.pdf - Adăugat la: 13.12.2023, ora 14:48
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel rezultate - proba nr. 2 - Interviul - sef serviciu II / SCTI - Tabel rezultate proba Interviu - sef SCTI.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 10:26
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultatele finale obținute la concursul pentru ocuparea funcției de conducere vacante de șef serviciu II - SCTI / IJJ BRĂILA - Tabel rezultate obtinute la concurs - sef serviciu II - SCTI.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 13:10