Postat la data de: 18.04.2024, ora 15:48

Anunt pentru ocuparea unui post vacant de medic specialist (politist) la Sectia Cardiologie

Spitalul de Urgență Profesor Dr. Dimitrie Gerota București (sub. Dir. Medicale) organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 212 - MEDIC SPECIALIST prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Unitati Subordonate A.C., unitatea: DM-Spitalul de Urgență Buc. - SECTIA CARDIOLOGIE - TERAPIE INTENSIVA CORONARIENI, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - Mun. BUCURESTI SECTORUL 2, Domeniu de activitate: Asistență medicală
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Pentru a participa la concursul cu recrutare prin încadrare directă, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;(*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă.

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***)Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, polițistul căruia i-au încetat raporturile de serviciu trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) dacă prin reîncadrare, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă;
n) nu le-au încetat raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 alin. (1) lit. a), c), g)-i), k), l) şi n) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare. (****)

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

(****) „a) la împlinirea vârstei şi a celorlalte condiţii necesare pensionării în sistemul public de pensii pentru instituţiile din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale;
c) la împlinirea limitei de vârstă în grad profesional;
g) la destituirea din poliţie;
h) la acordarea calificativului nesatisfăcător, de două ori;
i) când este condamnat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, cu excepţia cazurilor în care s-a dispus suspendarea executării pedepsei sub supraveghere sau amenzii penale pentru infracţiuni săvârşite din culpă, pe baza aprobării persoanelor care au acordat gradele profesionale prevăzute la art. 15;
k) când nu promovează examenul de definitivare prevăzut la art. 21 alin. (5);
l) când s-a stabilit că a fost încadrat în mod fraudulos în poliţie, chiar dacă aceasta situaţie a fost depistată ulterior;
n) când poliţistul nu a susţinut, din motive imputabile, evaluarea psihologică în termen de 3 luni de la data suspendării raportului de serviciu în condiţiile art. 27^25 lit. h).”
(n.n. „art. 27^25 – (1) Raportul de serviciu al poliţistului se suspendă de drept în următoarele situaţii: (…) h) nu susţine evaluarea psihologică care se efectuează periodic, la reluarea activităţii, la solicitarea comisiilor de expertiză/evaluare a capacităţii de muncă sau când este dispusă ca urmare a constatării motivate a existenţei unor indicii comportamentale temeinice care ar putea reclama necesitatea examinării psihologice;”)


ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, în vederea transferului din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege.
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)


(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.


Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • vechime în muncă/din care în MAI: minim 6 ani/nu este cazul
  • gradul profesional: minim inspector de poliție
  • pregătire de bază: absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul medicină, specializarea medicină
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru ocuparea postului
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt pentru desfășurarea activității medicale.
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini: capacitate de comunicare, de planificare, spirit de observatie;
    Abilitati: flexibilitate în gândire, capacitate de a lucra în condiții de stres prelungit, gândire analitică, capacitate de previzionare.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: capacitate de a lucra în echipă, disponibilitate la schimbare, comportament adecvat, conduită morală ireproșabilă
  • pregătire de specialitate: studii de rezidentiat cu obtinerea certificatului de confirmare ca medic în specialitatea cardiologie
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -să dețină certificat de membru al Colegiului Medicilor din România;
    -să dețină aviz anual privind exercitarea profesiei de medic;
    -să dețină asigurare de malpraxis medical;
    -să dețină certificat de confirmare medic specialist în specialitatea cardiologie.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
09.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - incadrare directa + reincadrare + transfer
  1. *Declaratie (redactată olograf)
    Declaratie pe proprie răspundere (redactată olograf) din care să rezulte că persoana care candidează:
    -nu are antecedente penale, cu excepția situației când a intervenit reabilitarea;
    -nu se află în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni;
    -nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau să fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
    -nu a desfășurat activități de poliție politică, astfel cum sunt definite prin lege.
  2. *Copie certificat de confirmare medic specialist în specialitatea cardiologie
  3. Adeverintă
    Adeverintă din care să rezulte calitatea de cadru militar în rezervă si motivul încetării raporturilor de serviciu/trecerii în rezervă, precum si gradul militar în rezervă detinut, eliberată de unitatea care are în gestiune dosarul de rezervist
  4. *Copia certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, valabil la data concursului
  5. *Copia asigurării de malpraxis medical, valabilă la data concursului
  6. *Copia Avizului anual privind exercitarea profesiei de medic, valabil la data concursului
  7. *Adeverinte vechime în muncă/specialitate
    Conform art. 16 alin. 5 din Legea 53/2003 - Codul Muncii cu modificările si completările ulterioare, munca prestată în temeiul unui contract individual de muncă constituie vechime în muncă.
    Pentru perioadele de activitate ulterioare datei de 01.01.2011, candidatii vor depune la dosar:
    -adeverinte de vechime în muncă/specialitate eliberate de angajator conform prevederilor legale în vigoare SAU
    -raport Revisal eliberat de angajator sau de către inspectoratele teritoriale de muncă judetene
  8. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  9. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  10. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  11. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  12. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  13. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  14. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  15. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  16. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  17. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  18. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  19. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  20. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  21. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  22. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  23. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  24. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  25. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  26. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  27. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

  28. Dosar politisti - agent
  1. *Copie certificat de confirmare medic specialist în specialitatea cardiologie
  2. *Copia certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, valabil la data concursului
  3. *Copia Avizului anual privind exercitarea profesiei de medic, valabil la data concursului
  4. *Copia asigurării de malpraxis medical, valabilă la data concursului
  5. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  6. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  7. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  8. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  9. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  10. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  11. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  12. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  13. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  16. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Întocmirea Fișei medicale de tip M.A.I. se va face exclusiv de către candidatul declarat ''ADMIS'' la concurs si ''APT'' în urma susținerii evaluării psihologice, în conformitate cu O.M.A.I. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  6. Fișa medicală de încadrare tip M.A.I. se deschide de către medicii de unitate care deservesc structurile în care se află postul scos la concurs.

  7. Contestația se depune în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoștință a concluziei examinării medicale, împreună cu fișa medicală, în copie conformă cu originalul, precum și cu orice alte documente medicale relevante pentru soluționarea contestației la sediul Directiei Medicale sau prin posta electronica (e-mail: dm@mai.gov.ro) ori prin fax (021.312.19.86) și se soluționează în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la înregistrarea la nivelul secretariatului Direcției Medicale, de către Comisia de soluționare a contestațiilor candidaților respinși pe criterii medicale, constituită la nivelul Direcției Medicale a Ministerului Afacerilor Interne. Soluțiile adoptate de către Comisia de soluționare a contestațiilor nu se contestă.

  8. Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare (Biroul Resurse Umane) în maximum 45 de zile de la afișarea/ postarea tabelului cu rezultatele finale.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Evaluarea psihologica se susține înaintea evaluării medicale

  5. Evaluarea psihologică de către structurile de specialitate ale MAI se realizează exclusiv pentru candidatul declarat «admis»

  6. Contestația se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului de Psihosociologie al MAI si se transmite pe e-mailul structurii organizatoare, in termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoștință a avizului psihologic, respectiv la adresa spital.gerota@mai.gov.ro

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 04.06.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul va consta în sustinerea unui test scris (lucrare) pentru verificarea cunostintelor necesare îndeplinirii atributiilor postului, pe baza tematicii si bibliografiei stabilite în prezentul anunt.
    În functie de numărul candidatilor care pot participa la concurs si de capacitatea sălii repartizate, testul scris se poate desfăsura la un alt sediu, aspect care va fi adus la cunostinta candidatilor în timp util, prin postarea în sectiunea ''Fisiere anunt'' din platforma - hhtps://hub.mai.gov.ro - sectiunea Cariera M.A.I., precum si la avizierul unitatii. Accesul în sala unde se va desfăsura concursul va fi permis candidatilor exclusiv pe baza actului de identitate valabil. Este declarat ''ADMIS'' candidatul care a obtinut nota cea mai mare, în ordinea descrescătoare, dintre candidatii înscrisi, conform postului pentru care a optat potrivit cererii de înscriere. Sustinerea lucrării poate fi înregistrată/supravegheată video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații, semnate si datate se pot depune electronic la adresa de e-mail spital.gerota@mai.gov.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi au obţinut aceeaşi notă, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” la concurs candidatul care obtine nota cea mai mare. Informaţiile legate de organizarea interviului de departajare vor fi comunicate ulterior, prin postare pe pagina de internet a unității, la adresa https://hub.mai.gov.ro (portalul de servicii și informații la nivelul M.A.I. - Secţiunea Carieră M.A.I.), în secțiunea ''Fisiere anunt''.

  2. Candidatul nemultumit de rezultatul obtinut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestatie în termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor, exclusiv, în format electronic, la adresa de e-mail spital.gerota@mai.gov.ro.

  3. Comisia de solutionare a contestatiilor are obligatia de a solutiona contestatiile în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Nota acordată după solutionarea contestatiei la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere însotite de documentatia solicitată, transmise după data de 09.05.2024, ora 15.00, nu vor fi luate în considerare.

  2. Pentru constituirea dosarului de recrutare în vederea participării la concurs, candidații vor depune documentele exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail spital.gerota@mai.gov.ro în format exclusiv PDF doc sau docx ca atașament la e-mail și nu în textul mesajului de e-mail până la data de 09.05.2024, ora 15.00, denumirea dosarului fiind compusă din numele candidatului si continutul fisierului.(ex. Ionescu Ion-dosar de recrutare concurs Biroul Intendentă).
    Fiecare document va fi scanat si salvat intr-un fisier pdf separat, toate documentele fiind transmise într-un singur e-mail a cărui dimensiune nu trebuie să depășească 50 MB.
    În următoarele zile lucrătoare, ulterioare depunerii documentelor, candidatilor li se va transmite, prin e-mail, numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs. Numărul de înregistrare va deveni cod unic de identificare al candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Candidatului declarat Admis la concurs, care îndeplineste conditiile legale de încadrare, i se va acorda gradul profesional prin raportare la prevederile legale în vigoare si va fi acordat conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind statutul politistului, cu modificările si completările ulterioare.
    Candidatul declarat „admis” este încadrat în funcţia minimă prevăzută de lege corespunzătoare gradului profesional acordat, pe o perioadă de probă de 12 luni.

  3. Candidatului declarat Admis la concurs nu i se vor putea modifica raporturile de serviciu prin delegare, detasare, mutare sau transfer timp de cel putin 2 ani de la numirea în prima functie, cu exceptia situatiei în care intervine reorganizarea unitătii .

  4. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat Admis la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă, va sustine evaluarea psihologică si examinarea medicală .

  5. În situatia constatării inaptitudinii psihologice sau medicale , se aplică în mod corespunzător prevederile art 57^1 alin 5 din Omai 140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia din aceste conditii, oferta de ocupare a postului, se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obtinute.

  6. Efectuarea verificărilor de specialitate de către Direcția Generală de Protecție Internă se realizează exclusiv pentru candidatul declarat ADMIS care îndeplinește condiția pentru aptitudinea medicală și psihologică.

  7. PRECIZĂRI REFERITOARE LA ÎNCADRAREA PE POST A CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ''ADMIS''
    În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (8) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cu modificările si completările ulterioare, persoanei care dobândeste statutul de politist prin încadrare directă, potrivit art. 9 alin. (3), i se acordă gradul profesional în functie de pregătirea si de vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, raportate la cerintele postului.
    Astfel, în baza prevederilor art. 1 alin. (4) lit. a) din Anexa 6 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitătile de politie ale M.A.I., cu modificările si completările ulterioare, personalul încadrat direct ca politist în functii cu specializări prevăzute în fisa postului pentru studiile absolvite si care a lucrat efectiv înainte de încadrare în asemenea specializări, i se acordă grade profesionale în raport cu vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, dar nu inferioare gradelor profesionale echivalente gradelor militare detinute în rezervă, după cum urmează:
    a) la un stagiu de până la 5 ani - subinspector de poliţie;
    b) la un stagiu între 5 şi 7 ani - inspector de poliţie;
    c) la un stagiu între 8 şi 10 ani - inspector principal de poliţie;
    d) la un stagiu între 11 şi 14 ani - subcomisar de poliţie;
    e) la un stagiu între 15 şi 18 ani - comisar de poliţie.
    Candidatul declarat ''admis'' este încadrat în functia minimă prevăzută de lege corespunzătoare gradului profesional acordat, pe o perioadă de probă de 12 luni.
    Candidatului declarat ''admis'' la concursul pentru ocuparea unei functii de executie prin încadrare directă sau reîncadrare ca politist i se acordă gradul profesional si este numit în functie numai dacă sunt îndeplinite conditiile si criteriile specifice prevăzute la art. 10 alin. (1) si (1^2) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cu modificările si completările ulterioare.
    Motivarea deciziilor bazate pe considerente de ordine publică sau securitate natională nu se comunică.
    Candidatul declarat ''admis'' la concurs este înstiintat în scris cu privire la emiterea actului administrativ de acordare a gradului profesional. Acesta are obligatia de a se prezenta la post în termen de maximum 30 de zile de la data înstiintării.
    Candidatii declarati ''respins'' la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, ]n baza notei finale obtinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeasi unitate sau în alte unităti.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare, documentele necesare, bibliografia şi tematica se pot obţine în zilele lucrătoare, între orele 09.00 - 15.00, la tel. 021.303.70.80, interior 28221.

Grafic concurs:
  1. Calendar concurs medic specialist sectia cardiologie.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 10:58
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 14:48
  8. Model - - - Formular de inscriere.docx - Adăugat la: 16.04.2024, ora 12:46
  9. Model - - - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.docx - Adăugat la: 16.04.2024, ora 12:47
  10. Tematica concurs medic specialist cardiologie.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 12:49
  11. Anunț - 1548-Anunt pentru ocuparea unui post vacant de medic specialist (politist) la Sectia Cardiologie - Anunt pentru ocuparea unui post vacant de medic specialist (politist) la Sectia Cardiologie.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:48
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.