Postat la data de: 18.04.2024, ora 14:17
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef serviciu la Serviciul Județean de Poliție Transporturi Mureș - interviu 22.05.2024

Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 403 - șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov - Serviciul Județean De Poliție Transporturi Mureș, jud. MS, MUNICIPIUL TARGU MURES, Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector principal de politie
  • pregătire de bază: • studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele profiluri/domenii/specializări: Științe juridice, Știința militară / Științe militare / Științe militare și informații, Științe administrative, Științe sociale și politice – doar domeniile de licență Științe administrative, respectiv Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate); Economic – toate specializările, Științe economice – toate domeniile de licență / specializările, Științe exacte – domeniul de licență / domeniul Informatică – doar specializarea Informatică economică, Științe inginerești; Electric; Electronic; Electromecanic; Energetic / Energetică; Inginerie economică; Inginerie managerială și tehnologică; Mecanic; Construcții; Instalații; Geodezie; Ingineria transporturilor / Tehnologia transporturilor; Mecatronică; Aeronave; Construcții și echipamente navale; Navigație; Știința materialelor; Științe aplicate; Știința sistemelor și a calculatoarelor; Științe aplicate; Ingineria mediului; Zootehnie; Agricol; Științe agricole și silvice; Biotehnologie; Textile-pielărie; Tehnologia produselor alimentare; Forestier; Mine; Geografie (doar specializarea Cartografie și cadastru funciar);
    • studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna) într-unul din următoarele domenii fundamentale: Științe juridice, Științe militare și informații, Științe sociale și politice – doar domeniile de licență Științe administrative, respectiv Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate), Științe sociale – doar ramurile de știință Științe juridice; Științe militare, informații și ordine publică; Științe administrative; Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate), Științe sociale – ramura de știință Științe economice – toate domeniile de licență / specializările, Științe economice – toate domeniile de licență / specializările / programele de studii, Științe exacte – domeniul de licență Informatică – doar specializarea Informatică aplicată, Matematică și științe ale naturii – domeniul de licență Informatică – doar specializarea Informatică aplicată, Științe inginerești;
  • pregătire de specialitate: : - curs postuniversitar sau master în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management
    SAU
    • studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă, absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna într-unul dintre domeniile studiilor de bază sau în domeniul management
    SAU
    • studii de master, ciclul II de studii universitare, într-unul dintre următoarele domenii universitare de masterat: drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării, sociologie, relaţii internaţionale şi studii europene, ştiinţe politice, ştiinţe militare, informaţii şi securitate naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, informatică economică, management, psihologie sau ştiinţe ale educaţiei.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină/ să obţină autorizaţie / certificat de acces la informaţii clasificate nivel „strict secret”;
    - să deţină/ să obţină avizul pentru numirea în structurile poliţiei judiciare;
    - să dețină/ să obțină permis de conducere cel puțin categoria B;
    - să deţină/să obţină calitatea de polițist rutier.
  • vechime în muncă/din care în MAI: minim 5 ani vechime în M.A.I
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - sã aibã 3 ani vechime în specialitatea structurii.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - minim 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal, cât şi intragrupal;
    - capacitatea de a se exprima (oral şi în scris), clar şi coerent- dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de planificare, de a întrevedea oportunitate în activitate – dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire – dezvoltare foarte bună;
    - spirit de colaborare - dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie - dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de negociere/mediere - dezvoltare bună.
    - inovarea activităţii (orientarea consecventă asupra aceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor şi atribuţiilor) - dezvoltare foarte bună;
    - stăpânire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoţionale);
    - rezistenţă la acţiunea factori stresori (lucru în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) - dezvoltare foarte bună;
    - putere de mobilizare şi influenţare a subordonaţilor în realizarea sarcinilor - dezvoltare foarte bună;
  • atitudini necesare/comportament: - Atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, exigenţă, perseverenţă, solicitudine, curaj în asumarea responsabilităţii, adaptabilitate - dezvoltare foarte bună;
    - Atitudine faţă de alţii: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, autocontrol - dezvoltare foarte bună;
    - Alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, comportament echilibrat - dezvoltare foarte bună;
    - Trăsături pozitive de caracter: respectarea eticii şi deontologiei profesionale, integritate morală, prestanţă, discreţie, fermitate - dezvoltare foarte bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - Apt din punct de vedere fizic şi medical potrivit baremelor medicale din Ministerul Afacerilor Interne pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt, conform baremurilor în M.A.I.
  • definirea sumara a atributiilor postului: conduce activitatea Serviciului de Poliție Transporturi Mureș, organizează, monitorizează şi evaluează întreaga activitate desfăşurată pe linia combaterii infracţiunilor îndreptate împotriva vieţii, integrităţii şi sănătăţii persoanei, apărării avutului public şi privat, precum şi cu privire la interesele economice ale statului român şi ale Uniunii Europene, în sistemul poliției transporturilor. În funcţie de situaţia operativă existentă, stabileşte măsuri concrete pentru prevenirea şi combaterea criminalităţii în sistemul poliției transporturilor, verificând şi modul în care acestea sunt executate.
    - Îndeplineşte atribuţiile responsabilului din domeniul informaţiilor clasificate la nivelul serviciului / biroului județean.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
29.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.05.2024 - 22.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs vor fi adresate șefului de sefului SRPT Brasov și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurse.umane@bv.politiaromana.ro până la data de 29.04.2024, ora 12.00 , inclusiv in zilele nelucratoare.

    Dosarele de recrutare vor fi despuse pana la aceeasi data, respectiv 29.04.2024, ora 12.00, exclusiv in format electronic(scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail mentionata anterior.

    La o zi lucrătoare de la depunerea documentelor online, candidatii vor primi pe adresa de e-mail de pe care au transmis cererea de participare, un cod unic de identificare cu ajutorul căruia se vor regăsi în anunțurile ulterioare ale prezentului concurs.

    2. Documentul de la punctul 7 (Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă) nu este necesară pentru candidații care fac parte din SRPT Brașov sau IPJ Brașov.

Date de contact:
  1. Dacă după o zi lucrătoare de la depunerea cererii de înscriere, candidatul nu a intrat în posesia codului de identificare, sau pentru alte detalii, acesta este rugat să apeleze la nr. de telefon 0268/407500, int. 20.361 sau 20.360 (IPJ BV - SRU)

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs TF Mures 2.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 14:12
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 11:33
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 11:33
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 11:33
  4. Tematica si Bibliografie Sef serviciu.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 13:25
  5. Anunț - 1582-Concurs șef serviciu la Serviciul Județean de Poliție Transporturi Mureș - interviu 22.05.2024 - Concurs șef serviciu la Serviciul Județean de Poliție Transporturi Mureș - interviu 22.05.2024.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 11:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare evaluare psihologica - Anunt Testare psihologica 13.05.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 14:58
  2. Anunț - Planificare interviu - Anunt interviu SRPT MS final.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:37
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate interviu - 7.1 tabel cu rezultate INTERVIU SJPT MS.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 15:48
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Final interviu - 7.1 tabel cu rezultate finale SJPT.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 11:01