Postat la data de: 18.04.2024, ora 15:54
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Sef serviciu la Serviciul Cabinet

Inspectoratul de Politie Judetean Sibiu organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 4 - șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Sibiu - Serviciul Cabinet, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Cabinet
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă sau studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna) cu diplomă de licență
  • pregătire de specialitate: curs postuniversitar sau master în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau în domeniul management
    sau
    studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna într-unul dintre domeniile studiilor de bază sau în domeniul managementului
    sau studii de master ciclul II de studii universitare
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minim 3 ani
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate din clasa de secretizare “secret de stat”, nivelul „strict secret”
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
26.04.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 21.05.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Interviul structurat pe subiecte profesionale se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Sibiu, din municipiul Sibiu, str. Revoluției, nr. 4-6, județul Sibiu, în data de 21.05.2024, conform Graficului de concurs/examen


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

  2. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare. vechime în studiile necesare postului scos la concurs/examen.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile/Rapoartele de participare la concurs/examen (conform modelului anexat) vor fi transmise, exclusiv în format electronic (scanat, în format .pdf needitabil) la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane al Inspectoratului de Poliție Județean Sibiu:
    resurseumane@sb.politiaromana.ro, în perioada 18.04.2024 –26.04.2024 (în data de 26.04.2024, până la ora 16.00).
    Dosarele de recrutare vor fi transmise de către candidaţi exclusiv în format electronic (scanat, în format.pdf needitabil) la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane al Inspectoratului de Poliție Județean Sibiu: resurseumane@sb.politiaromana.ro, în perioada 8.04.2024 –26.04.2024 (în data de 26.04.2024, până la ora 16.00).

  2. Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă, este necesară doar pentru candidații care nu sunt încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Sibiu

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane la nr. de telefon 0269/208318, int. 069/20118

Grafic concurs:
  1. Graficul de concurs SEF SERVICIU CABINET.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:28
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:13
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:13
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:13
  4. Tematica si bibliografie SEF SERVICIU CABINET.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:25
  5. Anunț - 1591-Sef serviciu la Serviciul Cabinet - Sef serviciu la Serviciul Cabinet.pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 9:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt validare - Anunt validare SEF SERVICIU CABINET.pdf - Adăugat la: 15.05.2024, ora 9:55
  2. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate interviu - Anunt rezultate interviu Serviciul Cabinet.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 16:36
  3. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt - Tabel rezultate finale SERVICIUL CABINET.pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 9:16