Postat la data de: 29.10.2023, ora 14:24
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs ocupare funcție vacantă de șef servici II la Serviciul C.T.I.

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Valcea organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport nr. 161770 din 13.10.2023 privind demararea procedurilor de concurs pentru ocuparea funcțiilor de conducere vacante din cadrul Jandarmeriei Române
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 61 - Șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Valcea - Serviciul C.T.I., jud. VL, MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim căpitan
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu licenţă studii universitare de licență – ciclul I Bologna, într-unul din domeniile de licenţă cuprinse în ramurile de știință: Matematică (specializarea Matematică informatică), Informatică, Fizică (specializarea Fizică informatică ), chimie (specializarea Chimie informatică), Inginerie electrică (specalizarea Sisteme electrice, Electronică de putere și acționări electrice, Electrotehnică, Inginerie electrică și calculatoare, Informatică aplicată în inginerie electrică), Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; Calculatoare și tehnologia Informației, Ingineria sistemelor, Științe inginerești aplicate (specializările informatică industrială și Matematică și informatică aplicată în inginerie), Științe militare informații și ordine publică (specializarea Sisteme informaționale și Studii de securitate și informații), Cibernetică, statistică și informatică economică (specializarea Cibernetică economică și informatică economică), Contabilitate ( specializarea Contabilitate și informatică de gestiune);
  • pregătire de specialitate: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau studii universitare de master – ciclul II Bologna cu diplomă de master/studii postuniversitare în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei;
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa ,,secrete de stat”, nivel STRICT SECRET ”, obţinută după numirea în funcţie
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilități de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare și planificare, spirit de observație, gândire analitică, conceptuală și anticipativ-predictivă, abilități de comunicare și persuasive și capacitate de lucru sub presiunea timpului cu supervizare redusă;
  • atitudini necesare/comportament: spirit de iniţiativă, receptivitate, spirit de echipă, disponibilitate la schimbare, autoritate profesională și morală, responsabilitate și fermitate ;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 6 ani vechime în muncă din care minim 6 ani în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minim 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: • Organizează, coordonează direct, sprijină calificat şi verifică permanent activitatea pe linie de comunicaţii şi tehnologia informaţiei din unitate.
    • Răspunde de întreaga activitate a serviciului Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 26.11.2023, ora 8:00 26.11.2023, ora 16:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 16.12.2023, ora 14:00 16.12.2023, ora 22:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat “Admis” candidatul care a fost declarat “promovat” la fiecare probă și a obținut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor recrutare și a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviului. In situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, departajarea acestora se face după cum urmează : - este declarat “Admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs ; - în situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat “Admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs; - în situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile enunțate anterior, președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat “Admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, trebuie să cuprindă următoarele informații :
    - gradul militar deținut;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia;
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - vechimea în M.A.I.;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii;
    - calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    - sancțiunile disciplinare aplicate pe întreaga perioadă a carierei;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    - dacă este sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    - dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/ 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare ;

    2. Candidații care se înscriu la concurs depun, prin e-mail la adresele de e-mail prevăzute la secțiunea "DATE DE CONTACT", cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul, copia actului de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, în intervalul stabilit pentru înscriere și vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul orar 08.00 – 16.00, al fiecărei zi lucrătoare), prin care li se va comunica (în eventualitatea că au optat în cererea de înscriere) un cod unic de identificare în baza cărora se pot identifica în anunțurile postate/afișate ulterior, referitoare la rezultatele etapelor concursului, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora .
    Codul unic de identificare (de ex. IJJVL – SCTI – 1234567) se compune din :
    - abrevierea unității organizatoare – IJJVL ;
    - structura – SCTI - funcția fiind prevăzută la Serviciul C.T.I.;
    - numărul de înregistrare a cererii – 1234567.

    3. Documentele de concurs vor fi transmise în forma lor completă la una din adresele de e-mail prevăzute la secțiunea "DATE DE CONTACT" ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex: Cerere de înscriere - POPESCU Ion, C.V - POPESCU Ion, s.a.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex: IJJVL_șef serviciu_Serviciul C.T.I.)

    NOTĂ ! În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, preferabil în format .pdf (atașamentele trebuie să nu depășească 10 mb) care să cuprindă documentele enunțate în prezentul anunț.
    Verificarea calității fișierelor și a modului de transmitere a acestora se va face de către candidat, secretarul confirmând prin e-mail doar recepția documentelor nu și dacă acestea sunt corect întocmite sau scanate.

Date de contact:
  1. Adrese de e-mail :
    ijj-vl@jandarmeriavalcea.ro,
    resurse.umane@jandarmeriavalcea.ro
    Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Vâlcea, telefon 0250/739839, interior 24535 sau 24537, luni-vineri, între orele 08.00-16.00

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs - sef serviciu CTI.pdf - Adăugat la: 29.10.2023, ora 14:13
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.10.2023, ora 13:54
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.10.2023, ora 13:54
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.10.2023, ora 13:54
  4. Tematica si bibliografie concurs Sef Serviciu CTI.pdf - Adăugat la: 29.10.2023, ora 14:13
  5. Anunț - 164-Concurs ocupare funcție vacantă de șef servici II la Serviciul C.T.I. - Concurs ocupare funcție vacantă de șef servici II la Serviciul C.T.I..pdf - Adăugat la: 17.12.2023, ora 16:12
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Tabel rezultate Proba nr. 1 Evaluarea dosarelor - concurs șef serviciu SCTI 26.11.2023 - Tabel rezultate Proba nr. 1 Evaluarea dosarelor - concurs șef serviciu SCTI 26.11.2023.pdf - Adăugat la: 26.11.2023, ora 11:53
  2. Rezultate probă - Tabel rezultate FINALE Proba nr. 1 Evaluarea dosarelor - concurs șef serviciu SCTI 27.11.2023 - Tabel rezultate FINALE Proba nr. 1 Evaluarea dosarelor - concurs șef serviciu SCTI 27.11.2023.pdf - Adăugat la: 27.11.2023, ora 12:51
  3. Rezultate probă - Tabel cu rezultate Proba nr. 2 Interviu - concurs șef serviciu SCTI 16.12.2023 - Tabel cu rezultate Proba nr. 2 Interviu - concurs șef serviciu SCTI 16.12.2023 .pdf - Adăugat la: 16.12.2023, ora 16:09
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate FINALE concurs șef serviciu SCTI - Tabel rezultate FINALE concurs șef serviciu SCTI.pdf - Adăugat la: 17.12.2023, ora 16:12