Postat la data de: 24.04.2024, ora 15:28

2 posturi Ofițer specialist II/Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Avizare-Autorizare

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Tulcea organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 32 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Tulcea - Avizare - Autorizare, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
  • poz. 33 - Ofițer I prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Tulcea - Avizare - Autorizare, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de specialitate: nu este cazul;
  • alte cunoştinţe: nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: certificat/autorizație de acces la informații clasificate, nivel ,,SECRET DE SERVICIU", după încadrare;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: conform prevederilor legale aplicabile la nașterea/modificarea raporturilor de serviciu;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: nu este cazul;
  • atitudini necesare/comportament: nu este cazul;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical;
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic;
  • alte cerințe: nu este cazul;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul;
  • vechime în armă: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: -desfășoară activități de organizare, executare, îndrumare și control la operatori economici și instituții;
    -controlează respectarea prevederilor normelor de apărare împotriva incendiilor și a reglementărilor privind situațiile de urgență aplicabile în spațiile operatorilor economici, instituțiilor și localităților din zona de competență;
    -execută activități de avizare-autorizare, control pe linia securității la incendiu și protecției civile;
    -participă în comisiile de recepție la terminarea lucrărilor.
  • pregătire de bază: studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență, în unul din următoarele domenii de licență: inginerie civilă; ingineria instalațiilor; inginerie electrică; arhitectură; urbanism; inginerie chimică; inginerie mecanică; inginerie industrială; inginerie energetică; ingineria materialelor; inginerie și management; ingineria autovehiculelor; inginerie geodezică; științe militare,informații și ordine publică; mine, petrol și gaze.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
10.05.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 28.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat ,,admis" la concurs, candidatul care a obținut nota cea mai mare la testul scris, în limita numărului de posturi pentru care a candidat.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea unui post vacant de execuție, mai mulți candidați au aceeași notă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat ,,admis'' candidatul care obține nota cea mai mare.

  2. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare cu modificările și completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/polițist - art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  10. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor în concurs.

  11. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare în cazul în care documentele scanate și transmise nu mai sunt valabile (în cazul documentelor de studii, adeverințe, etc,), nu sunt completate corect, sau lipsesc următoarele: numele emitentului, nr. și data înregistrării, semnătura și ștampila emitentului, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului, a emitentului sau sunt ilizibile din cauza scanării sau alte motive.

  12. Nu se admit documente plastifiate sau țiplate.

  13. După scanare candidatul este obligat să verifice calitatea documentelor scanate, dacă sunt vizibile, se poate înțelege conținutul și au fost scanate în întregime. Toate documentele dosarului de recrutare, vor fi scanate față-verso, în funcție de modul cum au fost întocmite, acolo unde este cazul.

  14. Candidații vor avea o adresă de email validă, personală, pentru a primi codul unic de identificare. Nu se recomandă folosirea altor adrese de e-mail. Pe parcursul concursului, persoana candidatului va fi indicată doar prin folosirea numărului în cauză.

  15. Pe cererea de înscriere la concurs, candidații vor menționa ambele posturi pentru care candidează, respectiv ofițer specialist II și ofițer I, conform datelor din anunțul de concurs.

  16. Cererile de înscriere și documentele constitutive ale dosarului de recrutare înaintate ulterior datelor și orelor stabilite conform graficului din prezentul anunț, nu vor fi acceptate.

  17. Prin depunerea dosarului de recrutare, candidaţii îşi exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în condiţiile prevăzute de Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi pentru ca testul scris și interviul (dacă este cazul) să fie înregistrate audio-video.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care se determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau rudă de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  2. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului.

  3. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio-video.

  4. În perioada alocată, conform graficului desfăşurării concursului prevăzut în prezentul anunț, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere în format PDF (ataşamentele să nu depăşească dimensiunea de 20 Mb) care să cuprindă documentele enunţate la secțiunea „Dosar recrutare” din prezentul anunţ, la adresa de e-mail: concurs.avizare@isudelta.ro. Se va evita, pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronică/fotografiate (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) sau orice alt format care necesită instalarea unor programe specifice pentru ca acestea să fie accesate.

  5. În perioada alocată pentru înscriere candidaţii transmit cererea de înscriere la concurs, curriculum vitae, copia actului de identitate şi declaraţia privind cunoaşterea şi acceptarea condiţiilor de recrutare, în format SCANAT (PDF) la adresa de e-mail: concurs.avizare@isudelta.ro , până la data de 10.05.2024 inclusiv (ora 15:00 ).

  6. E-mailul de înaintare al documentelor de mai sus va cuprinde la rubrica ”subiect” sintagma ”dosar” urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Dosar_Popescu_Ioan, candidat posturi ofițer specialist II/ofiţer I la Inspecția de Prevenire – Avizare-Autorizare). Documentele depuse se denumesc corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. cerere înscriere, declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recutare, copie C.I, etc).

  7. Documentele de înscriere la concurs vor fi completate personal, olograf. Pentru formularele tip se completează toate rubricele, cerințele, citeț, cu majuscule, se vor semna și data. Pentru rubricile unde nu există informații, acestea se barează cu o linie.

  8. Cererile de înscriere înaintate ulterior datei și orei stabilite conform graficului, nu vor fi acceptate.

  9. Candidații care au transmis documentele menționate mai sus în perioada alocată pentru înscriere, la adresa de e-mail concurs.avizare@isudelta.ro , vor primi din partea Serviciului Resurse Umane un e-mail de confirmare a înscrierii la aceeași adresă de e-mail de pe care au transmis documentele, prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căreia se pot identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului.

  10. În perioada alocată pentru depunerea dosarului de recrutare în volum complet 10.05.2024 – 17.05.2024, ora 15.00, candidaţii transmit şi restul documentelor prevăzute la secțiunea „Dosar recrutare” din anunț, componente ale dosarului de recrutare, completate și scanate în format pdf. E-mailul de înaintare al documentelor va cuprinde la rubrica ”subiect” sintagma ”Completare dosar” urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Dosar_Popescu_Ioan, candidat posturi ofițer specialist II/ofiţer I la Inspecția de Prevenire – Avizare-Autorizare). Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie C.I., copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.).

Date de contact:
  1. Alte relații suplimentare referitoare la organizarea concursului și depunerea documentelor se vor obține doar telefonic la numărul 0240524300, interior 27010, în zilele lucrătoare, în intervalul 09:00-15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic de concurs.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 15:13
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:24
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL AVIZARE-AUTORIZARE.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:59
  10. Anunț - 1686-2 posturi Ofițer specialist II/Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Avizare-Autorizare - 2 posturi Ofițer specialist II/Ofițer I la Inspecția de Prevenire - Avizare-Autorizare.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 17:24
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț ofițer Avizare-Autorizare - Erată anunț post ofițer avizare-autorizare.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 17:23