Postat la data de: 24.04.2024, ora 15:37

1 post subofițer tehnic principal la Compartimentul Financiar

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Dambovita organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 95 - Subofițer tehnic principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Dambovita - Compartimentul Financiar, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: liceul cu diplomă de bacalaureat
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informaţii clasificate nivel SECRET, după încadrare;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: - înregistrează date personale pentru întreg personalul unităţii prelucrate prin proceduri informatice mai mult de 75 % din timpul de lucru, precum şi date personale pentru membrii de familie ai cadrelor militare şi personalului contractual care sunt introduse în anumite baze de date;
    - calculează corect drepturile salariale şi alte drepturi bănești cuvenite personalului din următoarele structuri: Det. Târgovişte (st.22), Garda de intervenţie Voineşti (st.21), Sediul unităţii, (st.23); Civili (st.84); Det.Titu (st.26); Protecţia civilă (st.40) ; Garda de intervenţie Răcari (st.27); Garda de intervenţie Potlogi (st.31) prelucrate prin proceduri informatice;
    - întocmeste corect și transmite declaratiile fiscale privind constituirea și plata obligațiilor către bugetul consolidat al statului la termenele legale la instituțiile specializate prelucrate prin proceduri informatice, conform prevederilor legale;
    - operează în aplicaţiile informatice ale MAI privind stabilirea, calculul, acordarea şi raportarea drepturilor băneşti ale personalului (programul Maisal şi programele ataşate) elementele înscrise în Ordinul de personal, în O.Z.U., în situația prezenței la program, în foile de pontaj; în situaţia privind sporul pentru condiţii grele de muncă; în situaţia privind sporul pentru orele de noapte etc; în documentele privind acordarea concediilor medicale, în documentele privind acordarea deducerilor personale, avantaje și alte drepturi bănesti în vederea întocmirii statelor de soldă, salarii şi alte drepturi băneşti;
    - operează în aplicaţiile informatice ale Ministerului Finanţelor Publice: ForExeBug, aplicaţiile privind declaraţiile informative periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) cuprinzând baze de date care conţin istoricul activităţii personalului din punct de vedere al drepturilor şi obligaţiilor fiscale şi sociale, dar şi istoricul activităţii economic-financiare a entităţii în baza certificatului digital, bugetele individuale, rezervări de credite bugetare şi credite de angajament, recepţii şi altele;
    - întocmește corect şi la timp adeverinţele de venit pentru personalul unităţii cu ajutorul programului informatic Word, Excel;
    - întocmeste corect şi la timp fişele fiscale pentru personalul unităţii cu ajutorul aplicaţiei informatice a MAI (DGF D205) de culegere/introducere şi centralizare a elementelor componente ale soldelor/salariilor lunare realizate la funcţia de bază şi de întocmire a situaţiei soldelor/salariilor lunare brute realizate la funcţia de bază;
    - are în primire și răspunde de păstrarea arhivei finaciar contabile în domeniul său de activitate;
    - arhivează documentele financiar-contabile potrivit regulilor stabilite de dispozitiile legale in vigoare;
    - exercită viza de control financiar preventiv propriu conform limitelor de competentă stabilite asupra operaţiunilor de impact financiar asupra fondurilor publice și a patrimoniului public.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
15.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a probei.
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale pe baza tematicii și bibliografiei anexate, stabilită pentru proba scrisă, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevazute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/polițist-Art. 1, alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 30 lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  2. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  3. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  4. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și defășurare a concursului.

  5. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio/video.

  6. Informații referitoare la adeverința medicală în conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
    - în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidații vor transmite la adresa de e-mail unde și-au depus cererea de înscriere, adeverința eliberată de medicul de familie,precum și consimțământul informat;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverința medicală, în vederea analizării;
    - medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverința medicală, precum și corespondența dintre antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate în cuprinsul adeverinței și baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020;
    - în situația în care antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecțiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020, candidații respectivi sunt declarați „INAPT” de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020 și consemnează „NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I”. În această situație, procedura de recrutare și selecție încetează;
    - adeverința medicală completată, semnată și parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoștința candidatului sub semnătură;
    - declararea inaptitudinii nu se contestă.

  7. La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de selecție. Codul unic de identificare va fi comunicat
    candidatului prin transmiterea unui e-mail, ca răspuns la e-mail-ul prin care acesta a înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs. În funcție de numărul de solicitări primite, comunicarea înscrierii și transmiterea codului unic de identificare se va face în ziua înscrierii sau, cel târziu, următoarea zi lucrătoare. Verificarea depunerii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine în totalitate candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar primirea e-mail-ului, nu și dacă documentele sunt corect întocmite / scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens. În perioada alocată, candidații transmit la structura de resurse umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Basarab I” al Județului Dâmbovița dosarul de recrutare, în volum complet, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail resurseumane@isudb.ro prin depunerea unor fișiere, în format .PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 MB) care să cuprindă
    documentele solicitate prin prezentul anunț, scanate lizibil. Documentele transmise se scanează individual (alb - negru) și se denumesc în mod corespunzător, denumirea fișierului atașat fiind formată din numele și prenumele candidatului, respectiv conținutul documentului (ex. Popescu Vasile - Cerere înscriere, Popescu Vasile - C.V., Popescu Vasile - CI, Popescu Vasile - Diplomă de studii,
    etc.), iar dacă documentele au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți, se transmit scanate față/verso. La subiectul e-mail-ului prin care se transmite dosarul de recrutare candidații vor specifica numele, prenumele, funcția și structura unde candidează (ex. Popescu Vasile - subofițer tehnic principal - financiar). Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme extreme pentru a putea descărca documentele transmise de candidat. Documentele transmise în alte moduri decât cel menționat (la adresa de e-mail resurseumane@isudb.ro) sau la alte adrese de e-mail ale unității noastre nu vor fi luate în considerare.

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare cu privire la organizarea şi depunerea documentelor se pot obţine în timpul programului normal de lucru la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Basarab I” al judeţului Dâmbovița, telefoane interior 27125, 27004, în zilele lucrătoare, între orele 08.00 - 16.00.

Grafic concurs:
  1. grafic concurs financiar.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:55
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:12
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -SUBOFIȚER TEHNIC PRINCIPAL - FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 13:52
  10. Anunț - 1726-1 post subofițer tehnic principal la Compartimentul Financiar - 1 post subofițer tehnic principal la Compartimentul Financiar.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 9:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata concurs - Erata concurs.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 9:16