Postat la data de: 26.04.2024, ora 13:49

Anunț concurs încadrare directă - Ofițer specialist II în cadrul Inspecției de Prevenire

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Arad organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Ordin IGSU nr. 95317 din 22.04.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 37 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Arad - Inspecția de Prevenire, Compartimentul Control și activități preventive, jud. AR, MUNICIPIUL ARAD, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență, într-unul dintre domeniile de licență – matematică; informatică; fizică; chimie; inginerie chimică; geografie; geologie; știința mediului; inginerie civilă; ingineria instalațiilor; inginerie electrică; inginerie energetică; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; inginerie geologică; inginerie geodezică; mine, petrol și gaze; inginerie aerospațială; ingineria autovehiculelor; ingineria transporturilor; inginerie forestieră; silvicultură; ingineria produselor alimentare; calculatoare și tehnologia informației; ingineria sistemelor; inginerie mecanică; inginerie industrială; științe inginerești aplicate; mecatronică și robotică; ingineria materialelor; ingineria mediului; inginerie și management; inginerie genistică; inginerie de armament, rachete și muniții; drept; științe administrative; științe ale comunicării; științe militare, informații și ordine publică; economie; finanțe; management; arhitectură.
  • pregătire de specialitate: Nu este cazul;
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul;
  • atitudini necesare/comportament: -;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Nu este cazul;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical;
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul / Nu este cazul;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - Desfășoară activități de informare preventivă pentru cunoașterea de către cetățeni a tipurilor de risc specifice zonei de competență, a măsurilor de prevenire precum și a conduitei de urmat pe timpul situației de urgență;
    - Conlucrează cu autoritățile administrației publice locale, precum și cu alte instituții în elaborarea reglementărilor specifice situaților de urgență;
    - Întocmește și actualizează evidențele nominale și statistice repartizate;
    - Desfășoară activități de prevenire a situaților de urgență la instituții publice, localități, construcții / amenajări cu aglomerări de persoane și operatori economici din zona de competență a inspectoratului județean.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. Extras din Registrul electronic eliberat de către Inspectoratul Teritorial de Muncă
    (obligatoriu pentru persoanele care au fost încadrate în muncă)
  2. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  3. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  4. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  5. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  6. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  7. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  8. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  9. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  10. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  11. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  12. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  13. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  14. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  15. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  16. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  17. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  18. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  19. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  20. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  21. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 30.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Verificarea dosarelor de recrutare nu este probă de concurs, în consecință nu poate fi contestată.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale pe baza tematicii și bibliografiei anexate, stabilite pentru proba scrisă, fiind declarat ”Admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize / autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situaților prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80 / 1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar / polițist - art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177 / 2016 privind activitatea de management în unitățile militare al Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 30 lit. b) din Legea nr. 80 / 1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate);

  2. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea nr. 223 / 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare;

  3. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177 / 2016 privind activitatea de management în unitățile militare al Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți, sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț / soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuții cu funcție de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat;

  4. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare a concursului;

  5. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio – video;

  6. Informații referitoare la adeverința medicală
    In conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I nr. 105 / 2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități:
    -în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidații vor transmite adeverința eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursurile de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, precum și consimțământul informat;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverința medicală, în vederea analizării;
    - medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverință precum și corespondența dintre antecedentele personale, patologice și/sau afecțiunile consemnate în cuprinsul adeverinței și baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la OMAI nr. 105/2020;
    - în situația în care antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecțiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la OMAI nr. 105/2020 , candidații respectivi sunt declarați ”INAPT” de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I nr. 105 / 2020 și se consemnează ”NU POATE participa la concursul de încadrare în MAI”. În această situaţie procedura de recrutare şi selecţie încetează;
    - adeverința medicală completată, semnată și parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutare, care o aduce la cunoștință candidatului sub semnătură;
    - declararea inaptitudinii nu se contestă.

  7. În vederea verificării îndeplinirii condițiilor generale și criteriilor specifice din anunț, candidatul va transmite Extras din Registrul electronic eliberat de către Inspectoratul Teritorial de Munca, actualizat până la data publicării anunțului.

  8. Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    Pentru înscrierea la concurs, candidații transmit până în data de 17.05.2024, ora 14:00, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Vasile Goldiș” al județului Arad, dosarul de recrutare în volum complet, exclusiv în format electronic, la adresa de email resurse.umane@isuarad.ro (prin depunerea unui singur fișier în format .PDF care să conțină toate documentele constitutive ale dosarului de recrutare, atașamentul nu trebuie să depășească dimensiunea de 20Mb). Dosarul de recrutare trebuie să cuprindă toate documentele prevăzute la capitolul Dosar de recrutare din prezentul anunț, scanate lizibil.
    La subiectul e-mailului prin care se transmit documentele de înscriere, candidații vor specifica numele, prenumele și funcția pentru care candidează (ex. Popescu Vasile – Ofițer specialist II – Inspecția de Prevenire – Compartimentul Control și Activități Preventive).
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți, se transmit scanate față – verso.
    Candidații sunt rugați să nu transmită alte documente, în afara celor menționate la capitolul Dosar de recrutare din prezentul anunț sau documente fotografiate, astfel încât atașamentul să nu depășească dimensiunea de 20 Mb.
    Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la email.
    Din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.
    Prin înscrierea la concurs, candidatul își exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679 / 2016) și cu privire la înregistrarea audio – video a probelor de concurs.
    La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând ca acesta să fie folosit pentru identificarea candidaților pe întreaga perioadă de concurs.
    Codul unic de identificare va fi comunicat candidaților, prin transmiterea unui email, ca răspuns la emailul prin care aceștia au înaintat documentele solicitate pentru înscrierea la concurs.
    În funcție de numărul de solicitări primite, confirmarea înscrierii și transmiterea codului unic de identificare se va face în ziua înscrierii sau cel târziu până la data de 17.05.2024.
    Candidații care au transmis documentele pentru înscriere și care până la data de 17.05.2024 nu au primit un email de confirmare a înscrierii la concurs și de atribuire a codului unic de identificare, sunt rugate să contacteze telefonic personalul desemnat cu activitatea de recrutare la telefon 0257 / 251212 sau 0755112305 pentru clarificarea situației.
    Este INTERZISĂ înscrierea prin fax, poștă, poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de email menționată în prezentul anunț, respectiv resurse.umane@isuarad.ro.
    Cererile de înscriere și documentele constitutive ale dosarului de recrutare, transmise în alte moduri decât cel menționat, NU VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE.
    La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc în mod cumulativ toate condițiile legale, criteriile specifice de recrutare și cerințele prevăzute în fișa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunțul de concurs (termenul limită 17.05.2024, ora 14:00)
    ATENȚIE! Verificarea transmiterii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine în totalitate candidatului. Secretarul comisiei de concurs confirmă doar primirea emailului nu și dacă documentele sunt corect întocmite / scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior conform graficului de concurs de către comisia numită în acest sens.

Date de contact:
  1. Telefon: 0257/25.12.12 sau 0755112305
    Email: resurse.umane@isuarad.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs_Of sp II_IP_CAP_pt postare.pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 11:55
Fișiere anunț:
  1. Tematică și bibliografie - concurs ofițer specialist II - IP - CAP.pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 11:54
  2. Model - Cerere participare concurs - Model - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:09
  3. Model - CV - Model - CV.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:10
  4. Model - Îndrumar autobiografie - Model - Îndrumar autobiografie.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:11
  5. Model - Tabel nominal cu rudele - Model - Tabel nominal cu rudele.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:11
  6. Model - Consimțământ extras cazier judiciar - Model - Consimțământ extras cazier judiciar.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:12
  7. Model - Adeverință medicală - Model - Adeverință medicală.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:12
  8. Model - Consimțământ informat examinare medicală - Model - Consimțământ informat examinare medicală.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:13
  9. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.doc - Adăugat la: 26.04.2024, ora 12:13
  10. Anunț - 1790-Anunț concurs încadrare directă - Ofițer specialist II în cadrul Inspecției de Prevenire - Anunț concurs încadrare directă - Ofițer specialist II în cadrul Inspecției de Prevenire .pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 13:49
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.