Postat la data de: 25.04.2024, ora 14:44

Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Compartimentul Comunicații

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Suceava organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa IGSU nr. 95317/22.04.2024 privind aprobarea inițierii procedurilor de concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de ofițeri și subofițeri prin încadrare directă.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 70 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Suceava - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Compartimentul Comunicații, jud. SV, MUNICIPIUL SUCEAVA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislației referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare de licență, militare sau civile, în unul dintre domeniile fundamentale:
    - matematică și științe ale naturii , în domeniile de licență ,,Matematică”, ,,Informatică”, ,,Fizică”;
    - științe inginerești, în domeniile de licență ,,Inginerie electrică”, ,,Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale”, ,, Calculatoare și tehnologia Informației”, ,,Ingineria sistemelor”, ,,Mecatronică și robotică”, ,,Științe inginerești aplicate” - specializarea ,, Informatică industrială”;
    - științe sociale, în domeniile de licență ,,științe administrative” - specializarea ,,Administrație publică”, ,,Științe militare, informații și ordine publică” - specializarea ,,Managementul organizației”, ,,Managementul sistemelor de comunicații militare”, pentru aceste specializări obligatoriu și brevet/ diplomă de ofițer specialitatea ,, comunicații și informatică” sau ,, transmisiuni”, domeniul de licență ,,Cibernetică, statistică și informatică economică” - specializarea ,,Informatică de gestiune”.
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate ,, strict secret”, după încadrare.
  • alte cerințe: -
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: -
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: -
  • vechime în armă: -
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: -
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: -
  • definirea sumara a atributiilor postului: asigură funcționarea, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea,investițiile și aprovizionarea tehnico-materială pentru rețelele de comunicații integrate ți radio, a transmisiilor de date ale inspectoratului, precum și pentru secretizarea comunicațiilor.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 01.06.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea unui post vacant de execuție, mai mulți candidați au aceeași notă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat ,, admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/ autorizații
    speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție ,
    cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea
    persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru
    ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar /polițist art.1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I nr. 177/2016 privind activitatea de management
    resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și
    completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 30 lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul
    cadrelor militare cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate
    le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea
    unor organizații ori societăți comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în
    vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  2. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului
    administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum
    este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și
    completările ulterioare.

  3. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor
    Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în
    situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I.
    Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau rude de gradul I și
    șeful care îndeplinește atribuțiile funcție de comandă a compartimentului în care acesta
    este încadrat.

  4. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul
    de organizare și desfășurare a concursului.

  5. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care
    se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio/video.

  6. Înscrierea și transmiterea documentelor:
    Pentru înscriere la concurs, candidații transmit până în data de 17.05.2024, ora 14:00, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Bucovina” al jud. Suceava, dosarul de recrutare în volum complet, la adresa de e-mail resurseumane4@pompierisv.ro, prin
    depunerea unor fișiere în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), care să cuprindă toate documentele prevăzute la capitolul Dosar de recrutare din prezentul anunț, scanate lizibil.
    La subiectul e-mail-lui prin care se transmit documentele de înscriere, candidații vor specifica numele, prenumele, funcția pentru care candidează (ex. Popescu Vasile – Ofițer specialist II- Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației-Compartimentul Comunicații).
    Documentele transmise se scanează individual și se denumesc în mod corespunzător, denumirea fișierului atașat fiind formată din numele și prenumele candidatului, respectiv conţinutul documentului (ex. Popescu Vasile - Cerere înscriere, Popescu Vasile - CV,
    Popescu Vasile - CI, Popescu Vasile - Tabel cu rudele, Popescu Vasile - Autobiografie etc.).
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți, se transmit scanate față – verso.
    Candidații sunt rugați să nu transmită alte documente, în afara celor menționate la capitolul Dosarului de recrutare din prezentul anunț sau documente fotografiate, astfel încât ataşamentele să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.
    Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din
    motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.
    Prin înscriere la concurs, candidatul îşi exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679/2016) şi cu privire la înregistrarea audio-video a probelor de concurs.
    La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal,urmând ca acesta să fie folosit pentru identificarea candidaților pe întreaga procedură de concurs.
    Codul unic de identificare va fi comunicat candidaților, prin transmiterea unui e-mail, ca răspuns la e-mail-ul prin care aceștia au înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs. În funcție de numărul de solicitări primite, confirmarea înscrierii
    și transmiterea codului unic de identificare se va face în ziua înscrierii sau cel târziu până
    la data de 18.05.2024.
    Persoanele care au transmis documentele pentru înscriere și care până la data de 18.05.2024 nu au primit un e-mail de confirmare a înscrierii la concurs și de atribuire a codului unic de identificare, sunt rugate să se prezinte la sediul unității din mun.
    Suceava, str. Universității nr. 14, jud. Suceava sau să contacteze telefonic personalul desemnat cu activitatea de recrutare, la nr. 0758232005, pentru clarificarea situației.
    ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț, respectiv resurseumane4@pompierisv.ro.
    Cererile și documentele constitutive ale dosarului de recrutare, transmise în alte moduri decât cel menționat, nu vor fi luate în considerare.
    La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc în mod cumulativ toate condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare și cerințele prevăzute în fişele posturilor, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în
    termenul prevăzut în anunţul de concurs (termen limită 17.05.2024/ora 14:00).
    ATENȚIE! Verificarea transmiterii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine în totalitate candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului nu şi dacă documentele sunt corect întocmite/scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens.

  7. Informații referitoare la adeverința medicală:
    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
    - candidații vor transmite la adresa de e-mail resurseumane4@pompierisv.ro adeverința eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, precum şi consimțământul informat, împreună cu toate documentele solicitate la capitolul Dosar recrutare;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverința medicală în vederea analizării;
    - medicul de unitate al unității analizează datele medicale consemnate în adeverința medicală, precum şi corespondența dintre antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate în cuprinsul adeverinței și baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020;
    - în situația în care antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecțiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020, candidații respectivi sunt declarați «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 şi consemnează «NU POATE participa la concursul de admitere la o instituție de învățământ care formează personal pentru nevoile M.A.I./concursul de încadrare în M.A.I.». În această situație, procedura de recrutare și selecție încetează;
    - adeverința medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoștință candidatului sub semnătură.
    Declararea inaptitudinii nu se contestă.

Date de contact:
  1. Relaţii privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute la Serviciul Resurse
    Umane al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Bucovina” al judeţului Suceava, sau
    la telefon 0230524426, respectiv adresa de e-mail resurseumane4@pompierisv.ro, în
    zilele lucrătoare, între orele 09:00-15:00

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs ofițer specialist II Compartiment comunicații.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 13:10
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 9:43
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL COMUNICATII.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 13:11
  10. Anunț - 1792-Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Compartimentul Comunicații - Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Compartimentul Comunicații.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 12:37
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata - erata anunt ofiter OF SP II SCTI- CC.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 12:36