Postat la data de: 31.10.2023, ora 14:50
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs - ocupare post vacant de conducere sef sector I

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Sighetu-Marmatiei organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1272 - sef sector I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-I.T.P.F. Sighetu-Marmatiei - S.P.F. Valea Viseului, jud. MM, Com. BISTRA - Sat. VALEA VISEULUI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector principal de poliţie
  • pregătire de bază: 1. studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul de licenţă (DL): Drept sau studii superioare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în cadrul Academiei de Poliţie A.I. Cuza, domeniul de licenţă (DL): Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică - specializarea (S): Ordine şi siguranţă publică sau domeniul de licenţă (DL): Drept - specializarea (S): Drept, sau
    2. studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
  • pregătire de specialitate: -studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei de bază;
    -în cazul în care este absolvent de studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă (pct.2), este necesară absolvirea unui program de formare profesională, organizat în instituţiile de formare profesională ale M.A.I. potrivit specificului activităţilor poliţiei judiciare.
    *condiţiile de studii prevăzute la pct. 1 pregătire de bază, respectiv necesitatea absolvirii unui program de formare profesională, organizat în instituţiile de formare profesională ale M.A.I., potrivit specificului activităţilor poliţiei judiciare, nu se aplică poliţistului care pe parcursul carierei a deţinut minim 3 ani calitatea de organ de cercetare penală al poliţiei judiciare, conform art. 2^1, alin. (5) din Legea nr. 364 din 15 septembrie 2004 privind organizarea şi funcţionarea poliţiei judiciare, cu modificările şi completările ulterioare.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să deţină/să obţină calitatea de organ de cercetare penală al poliţiei judiciare
  • vechime în muncă/din care în MAI: 6 ani / 6 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
10.11.2023, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  4. Contestaţiile se transmit în format electronic, la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro

  5. Informaţii referitoare la desfăşurarea evaluării psihologice (data, ora, locul) precum şi rezultatele obţinute la evaluarea psihologică vor fi comunicate prin afişare la avizierul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei din municipiul Sighetu Marmaţiei, str. Dragoş Vodă, nr. 38, jud. Maramureş şi prin postare pe platforma https://hub.mai.gov.ro, secţiunea Carieră M.A.I.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a probei.
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Rezultatele obţinute la interviu vor fi comunicate prin afişare la avizierul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei din municipiul Sighetu Marmaţiei, str. Dragoş Vodă, nr. 38, jud. Maramureş şi prin postare pe platforma https://hub.mai.gov.ro, secţiunea Carieră M.A.I.

  6. Interviul structurat pe subiecte profesionale se va înregistra audio / video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestaţiile se transmit în termenul de 24 de ore de la afişarea rezultatelor, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro

  5. Rezultate obţinute în urma analizării contestaţiilor vor fi comunicate prin afişare la avizierul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei din municipiul Sighetu Marmaţiei, str. Dragoş Vodă, nr. 38, jud. Maramureş şi prin postare pe platforma https://hub.mai.gov.ro, secţiunea Carieră M.A.I.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat admis candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat admis candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează până la data de 10.11.2023 - ora 12:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), online, prin transmiterea la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro a cererii de înscriere.

  2. Ulterior înscrierii, fiecare candidat va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs. Codul unic de identificare va fi transmis fiecărui candidat la adresa de e-mail indicată de acesta în cererea de înscriere / de pe care a transmis cererea de înscriere.

  3. Transmiterea dosarului de recrutare se realizează până la data de 24.11.2023 - ora 12:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), online, la adresa de e-mail cariera.itpfsighet@igpf.ro.

  4. Conform fişei postului, pentru a-şi putea exercita atribuţiile specifice, ocupantul acestuia trebuie să deţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel STRICT SECRET.
    În situaţia în care, ulterior numirii în funcţie, poliţistul nu obţine autorizaţiile/avizele necesare, acesta este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.

  5. Orice informaţie suplimentară, modificare adusă prezentului anunţ, planificări ulterioare, validare sau rezultate obţinute vor fi comunicate prin afişare la avizierul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei din municipiul Sighetu Marmaţiei, str. Dragoş Vodă, nr. 38, jud. Maramureş şi prin postare pe platforma https://hub.mai.gov.ro, secţiunea Carieră M.A.I. în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Toate documentele din dosarul de recrutare vor fi scanate şi trimise pe adresa de e-mail indicată în format pdf (mărimea totală a tuturor documentelor, fişierele pdf. ataşate e-mailului, nu trebuie să depăşească 25 MB). Documentele vor fi transmise printr-un singur e-mail şi vor fi denumite corespunzător în funcţie de conţinutul acestora. E-mailul transmis în vederea înscrierii, respectiv în vederea depunerii dosarului în volum complet, va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume şi prenume - concurs şef sector I.

  7. Inscrierea şi depunerea documentelor solicitate se realizează exclusiv online.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane - Biroul Resurse Umane al I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei, în zilele lucrătoare şi în intervalul orar 09:00-16:00, la telefon 0262/314528, interior 26064.

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:48
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 31.10.2023, ora 8:20
  2. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:47
  3. Model - Cerere de înscriere - Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:49
  4. Model - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii - Declaratie.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:50
  5. Anunț - 184-Concurs - ocupare post vacant de conducere sef sector I - Concurs - ocupare post vacant de conducere sef sector I.pdf - Adăugat la: 13.12.2023, ora 14:29
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Planificare testare psihologica candidati - Planificare testare psihologica .pdf - Adăugat la: 13.11.2023, ora 12:24
  2. Alte informări pentru candidați - Rezultate obtinute la evaluarea psihologica - Anunt rezultate testare psihologica.pdf - Adăugat la: 28.11.2023, ora 14:12
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunt validare/invalidare dosare - Anunt validare dosare concurs sef sector I Valea Viseului.pdf - Adăugat la: 04.12.2023, ora 15:20
  4. Alte informări pentru candidați - Anunt precizari desfasurare interviu 13.12.2023 - Anunt precizari desfasurare interviu 13.12.2023 sef ppf I .pdf - Adăugat la: 11.12.2023, ora 13:15
  5. Alte informări pentru candidați - Anunt precizari desfasurare interviu 12.12.2023 - Anunt precizari desfasurare interviu 12.12.2023 sef sector I .pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 8:05
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultate interviu 12.12.2023 sef sector I - Anunt rezultate interviu 12.12.2023 concurs sef sector I.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 13:49
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale interviu 12.12.2023 concurs sef sector I - Anunt rezultate finale interviu 12.12.2023 concurs sef sector I.pdf - Adăugat la: 13.12.2023, ora 14:29