Postat la data de: 31.10.2023, ora 9:47
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

3 Posturi de conducere vacante, doua posturi de comandant de pluton si un post de comandant grupa

Gruparea de Jandarmi Mobila Cluj-Napoca organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 133 - Comandant pluton I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Cluj-Napoca - DETAȘAMENTUL 2 JANDARMI MOBIL ORDINE PUBLICĂ, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 239 - Comandant grupa I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Cluj-Napoca - DETAȘAMENTUL 3 JANDARMI MOBIL ORDINE PUBLICĂ, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 285 - Comandant pluton I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Cluj-Napoca - DETAȘAMENTUL 4 JANDARMI MOBIL ORDINE PUBLICĂ, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S) din domeniul fundamental științe sociale, ramura de ştiinţă: ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică / ştiinţe juridice, știința sportului și educație fizică;
  • pregătire de specialitate: - curs de tehnician de intervenţie profesională (TIP) (poate fi obţinut după numirea în funcţie);
    - curs de tehnician de trecere operaţională (TTO) (poate fi obţinut după numirea în funcţie);
    - curs de monitor în intervenţie profesională (MIP) (poate fi obţinut după numirea în funcţie).
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - spirit de observaţie;
    - capacitate de învăţare, aplicare şi elaborare procedurală;
    - capacitate de înţelegere a semnificaţiilor situaţionale şi a relaţiilor cauzale;
    - capacitate de identificare şi evaluare a situaţiilor problematice;
    - capacitate de analiză, sinteză şi prelucrare a datelor şi informaţiilor;
    - capacitate de anticipare probabilistică a evenimentelor;
    - capacitate de conceptualizare, organizare şi planificare;
    - abilităţi de comunicare şi argumentare validă;
    - capacitate de autocontrol emoţional şi reacţie adecvată la situaţii de criză;
    - capacitate de exercitare a autorităţii.
  • atitudini necesare/comportament: - loialitate faţă de instituţie;
    - solidaritate faţă de grupul profesional;
    - disponibilitate de a suporta privaţiunile mediului militar;
    - disponibilitate de a respecta normele şi autoritatea legitimă;
    - asumarea responsabilităţii actului profesional.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: să fie sănătos clinic, fără deficiențe somatice, consituționale și funcționale native;
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz. Apt pentru funcţii de conducere.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Conform prevederilor art. 32 alin. (1) punctul IV din Anexa nr. 3 la O.M.AI. 177/2016, care prevede că: ,,pentru funcţia de şef birou/similară, de la toate nivelurile ierarhice, precum şi pentru funcţiile de comandă prevăzute a fi încadrate cu subofiţeri - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei - cel puţin 2 ani.” Prin Procedura de sistem nr. 391359 din 18.06.2021 cu privire la echivalarea funcțiilor de conducere/comandă cu funcțiile de conducere/comandă similare, în vederea stabilirii în mod unitar a condițiilor de vechime necesare participării la concursul/examenul de ocupare a posturilor de conducere/comandă vacante (Cod:PS-MAI-DGMRU-89), funcțiile de comandant pluton I și comandant grupă I (din gruparea de jandarmi mobilă) se echivalează cu funcția de nivel IV și în vederea participării la concurs este necesară îndeplinirea condiției de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – cel puțin 2 ani.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Potrivit art. 57^1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare ,,Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare”.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
20.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 23.11.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 05.12.2023, ora 11:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. - este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului;

  2. - în situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat “admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat;

  3. - în situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat “admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat;

  4. - în situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriilor prevăzute anterior, președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item, și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat “admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.


  8. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate la lit. B din prezentul anunţ.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, persoana responsabilă cu gestionarea adresei de e-mail (unde se transmit documentele) confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: GJM_CJ_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!

  9. - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în considerare.
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.

  10. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic, la telefon: 0264/595514, interior 24117, 24118, în zilele lucrătoare, de luni până vineri, între orele 08.00 - 16.00 la compartimentul Resurse Umane al Grupării de Jandarmi Mobile Cluj-Napoca, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul/a unităţii care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul/a, care să cuprindă următoarele informaţii:
    • vechimea în muncă;
    • vechimea în M.A.I.;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • gradul militar deţinut;
    • calificativele anuale obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la O.M.A.I. nr.
    177/2016;

  2. Pentru documentele solicitate, eliberate de structura de resurse umane a unităţii în care este încadrat candidatul, care conţin date referitoare la situaţia acestuia, sunt valabile doar dacă au fost emise ulterior publicării anunţului.

  3. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  4. Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: cariera@jandarmeriamobilacluj.ro în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.), până la data de 20.11.2023 (inclusiv), ora 16.00.
    Documentele depuse/transmise în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: GJM_CJ_POPESCU_Vasile).
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, C.V.-ul și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: cariera@jandarmeriamobilacluj.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08.00-16.00 al zilelor lucrătoare li se va atribui un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere, până la data de 20.11.2023 (inclusiv), ora 16.00.
    Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: copie documente studii – POPESCU Vasile, copie adeverita candidat – POPESCU Vasile, copie adeverinta bilant medical – POPESCU Maria etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: GJM_CJ_POPESCU_Vasile).
    Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestatie – POPESCU Vasile GJM_CJ).

  5. Se impune verificarea permanentă şi atentă a paginii de internet a unității, respectiv www.jandarmeriamobilacluj.ro, precum şi avizierul unităţii organizatoare, întrucât comunicarea informaţiilor ulterioare referitoare la concurs se va realiza prin aceste modalităţi.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii vor avea asupra lor documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).
    Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea.
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute de la compartimentul Resurse Umane din cadrul Grupării de Jandarmi Mobile Cluj-Napoca, strada Dorobanților nr. 23, jud. Cluj, sau la telefon: 0264/595514, interior 24117, 24118, în zilele lucrătoare, de luni până vineri, între orele 08.00 - 16.00.

Grafic concurs:
  1. Graficul concursului.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:03
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:02
  2. Formularul cererii de înscriere la concurs - Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:04
  3. Model Curriculum Vitae - CV.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:04
  4. Formularul declarației de confirmare a cunoașteriiși acceptării condițiilor de recrutare - Declaratie.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:05
  5. Anunț - 185-3 Posturi de conducere vacante, doua posturi de comandant de pluton si un post de comandant grupa - 3 Posturi de conducere vacante, doua posturi de comandant de pluton si un post de comandant grupa.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 9:47
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.