Postat la data de: 25.04.2024, ora 18:49

Anunț concurs - Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației (Comunicații)

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Caras-Severin organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 61 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Caras-Severin - SERVICIUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI - Comunicații, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislației referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare de licență, militare sau civile, în unul dintre domeniile fundamentale:
    - matematică și științe ale naturii, în domeniile de licență „Matematică”, „Informatică”, „Fizică”;
    - științe inginerești, în domeniile de licență „Inginerie electrică”, „Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale”, „Calculatoare și tehnologia informației”, „Ingineria sistemelor”, „Mecatronică și robotică”, „Științe inginerești aplicate”-specializarea „Informatică industrială”;
    - științe sociale, în domeniul de licență „Științe administrative”-specializarea „Administrație Publică”, „Științe militare, informații și ordine publică”-specializarea „Managementul organizației”, „Managementul sistemelor de comunicații militare”; pentru aceste specializări obligatoriu și brevet / diplomă de ofițer specialitatea „comunicații și informatică” sau „transmisiuni”, domeniul de licență „Cibernetică, statistică și informatică economică”-specializarea „Informatică economică”, domeniul de licență „Contabilitate”-specializarea „Contabilitate și Informatică de gestiune”.
  • pregătire de specialitate: Nu este cazul
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizație de acces la informații clasificate secrete de stat, nivel „Secret” (conform listei funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității), după încadrare.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: Nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigură funcționarea, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea. investițiile și aprovizionarea tehnico-materială pentru rețelele de comunicații intergate și radio, a transmisiilor de date ale inspectoratului, precum și pentru secretizarea comunicațiilor.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
07.05.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare + rechemare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a probei.
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat „admis” la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la
    testul scris


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale pe baza tematicii și bibliografiei anexate, stabilită pentru proba scrisă, fiind declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii
    speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie,
    cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispozitie în condiţiile legii, cu excepţia
    situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul
    cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criterile specifice şi cerinţele pentru
    ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist –
    art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la OMAI nr. 177/2016 privind activitatea de management
    resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi
    completările ulterioare.

  10. În cazul în care, pe actele de studii denumirea domeniului de licență diferă de cele menționate mai sus, la pregătirea de bază și nu se regăsesc în Nomenclatorul domeniilor și al specializărilor / programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior, pentru anul în curs, se va depune la dosar, obligatoriu, o adeverință din care să reiasă echivalarea studiilor, eliberată de unitatea de învățământ absolvită.

Informații suplimentare:
  1. Persoanele care au fost declarate „admis” la concurs, nu trebuie să aibă calitatea de
    membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic.

  2. În conformitate cu prevederile art. 30 lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul
    cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, cadrelor militare în activitate
    le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea
    unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în
    vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  3. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului
    administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, aşa cum
    este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu
    modificările şi completările ulterioare.

  4. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor
    Interne, cu modificările şi completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în
    situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I.
    Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi
    şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta
    este încadrat.

  5. Prin înscrierea la concurs, candidaţii îşi manifestă acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi defăşurare a concursului.

  6. Atât proba testului scris, cât şi interviul de departajare (organizat doar în situația în care
    se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio - video.

  7. Înscrierea și transmiterea documentelor:
    În perioada alocată pentru înscriere, candidaţii vor transmite la adresa de e-mail
    resurseumane.cs@yahoo.com, cererea de înscriere la concurs, însoţită de CV, copia
    actului de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de
    recrutare, exclusiv în format electronic, scanat în format „pdf.”, într-un singur fișier, o
    singură dată (nu se acceptă depunerea succesivă a documentelor, prin transmiterea mai
    multor e-maluri, fiind luat în considerare primul e-mail transmis, indiferent de conținutul
    acestuia), până în data de 07.05.2024, ora 15:00.
    Confirmarea primirii documentelor solicitate la alineatul anterior, cât și a dosarului de
    recrutare, se va face de către Serviciul Resurse Umane în timp cât mai scurt
    (respectându-se programul normal de lucru, respectiv intervalul orar 08:00 – 16:00), ca
    răspuns la e-mailul trimis, iar în caz contrar, candidații sunt rugați să solicite informații
    suplimentare despre această situație la Serviciul Resurse Umane, tel. 0255 211213 /
    0255 211214, interior 27102 / 27103, mobil 0756132145 și 0756132146.
    Atenție!!! În urma confirmării inițiale, fiecare candidat va primi un cod unic de
    identificare, cod ce va fi folosit ulterior, în vederea informării cu privire la parcurgerea
    procedurii specifice de concurs.
    În perioada alocată pentru depunerea dosarului de recrutare în volum complet, candidaţii
    depun şi restul documentelor solicitate la dosarul de recrutare, exclusiv în format
    electronic, scanat în format „pdf.”, într-un singur fișier, o singură dată (nu se acceptă
    depunerea succesivă a documentelor constitutive ale dosarului prin transmiterea mai
    multor e-maluri, fiind luat în considerare primul e-mail transmis, indiferent de conținutul
    acestuia), până în data de 17.05.2024, ora 15:00.
    Email-urile transmise de către candidat vor avea subiect (titlu) de următoarea formă:
    nume prenume candidat și concursul la care se înscrie (ex. Ionescu Ion – ofițer specialist II - SCTI-Comunicații).
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe
    ambele părţi, se transmit scanate faţă-verso.
    La concursul pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care
    îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare
    prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete,
    corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţ.

  8. În situația în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este
    posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”, acesta
    nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în
    vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că
    documentele prezentate nu sunt autentice, respectiv acesta nu îndeplineste condiţiile
    prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. d) şi lit. g)-i) din Anexa nr. 2 la OMAI nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor
    Interne, cu modificările şi completările ulterioare, sau nu se prezinta la post în termen de
    maximum 30 de zile de la data înştiinţării, oferta de ocupare a postului se face
    candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute, cu
    condiţia să fi obţinut minimum nota 7.00 la proba „test scris”.

  9. Informaţii referitoare la adeverinţa medicală:
    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la OMAI nr. 105/2020 privind
    examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de
    învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum
    şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, se vor desfăşura
    următoarele activităţi cu privire la îndeplinirea conditiilor de participare la concurs:
    - în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de email
    resurseumane.cs@yahoo.com adeverinţa eliberată de medicul de familie precum şi
    consimţământul informat;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa medicală în
    vederea analizării;
    - medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală,
    precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile
    consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din anexa
    nr. 1 la OMAI 105/2020;
    În situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de
    medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină
    inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI
    nr. 105/2020, candidaţii respectivi sunt declaraţi „INAPT” de medicul de unitate, care
    completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art.
    3 din OMAI nr. 105/2020 şi consemnează „NU POATE PARTICIPA” la concursul de
    încadrare în M.A.I.. În această situatie procedura de recrutare şi selecţie încetează;
    Adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite
    prin adresa către comisia de concurs/structura de resurse umane a unităţii recrutoare,
    care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură;
    Declararea inaptitudinii nu se contestă.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține de la Serviciul
    Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Semenic” al
    Judeţului Caraș-Severin, exclusiv telefonic la nr. 0255/211213 / 0255211214, interior
    27102 / 27103, mobil 0756132145 și 0756132146, în fiecare zi lucrătoare, între orele
    08:00-16:00.
    IMPORTANT! Adresăm rugămintea de a nu solicita informaţii suplimentare folosind adresa
    de e-mail pentru a evita îngreunarea procesului de înscriere şi depunere a documentelor
    constitutive ale dosarelor de recrutare.

Grafic concurs:
  1. grafic concurs ofiter specialist II SCTI - Comunicatii.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 17:03
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:51
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL COMUNICATII.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 17:04
  10. Anunț - 1868-Anunț concurs - Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației (Comunicații) - Anunț concurs - Ofițer specialist II - Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației (Comunicații).pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 18:49
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.