Postat la data de: 29.04.2024, ora 14:36

Anunț concurs ofițer specialist II la SCTI – compartimentul Comunicaţii

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Olt organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 62 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Olt - Serviciul Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei – compartimentul Comunicaţii, jud. OT, MUNICIPIUL SLATINA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: asigură funcţionarea, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea, investiţiile şi aprovizionarea tehnico-materială pentru reţelele de comunicaţii integrate şi radio, a transmisiilor de date ale inspectoratului, precum şi pentru secretizarea comunicaţiilor.
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislaţiei referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare de licenţă, militare sau civile, în unul dintre domeniile fundamentale:
    - matematică şi ştiinţe ale naturii, în domeniile de licenţă “Matematică”, “Informatică”, ”Fizică”;
    - ştiinţe inginereşti, în domeniile de licenţă “Inginerie electrică”, “Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale”, ”Calculatoare şi tehnologia informaţiei”, “Ingineria sistemelor” "Mecatronică şi robotică", "Ştiinţe inginereşti aplicate" - specializarea "Informatică industrială";
    - ştiinţe sociale, în domeniile de licenţă “Ştiinţe administrative” – specializarea “Administraţie publică”, ”Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică” – specializarea “Managementul organizaţiei” "Managementul sistemelor de comunicaţii militare"; pentru aceste specializări obligatoriu şi brevet / diplomă de ofiţer specialitatea "comunicaţii şi informatică" sau "transmisiuni", domeniul de licenţă "Cibernetică, statistică şi informatică economică" - specializarea "Informatică economică", domeniul de licenţă "Contabilitate" - specializarea "Contabilitate şi Informatică de gestiune";
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
15.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 01.06.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Grila de corectare și subiectele se afişează imediat după încheierea probei „testul scris”, la ieșirea din sala de concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, pe baza tematicii și bibliografiei stabilite pentru proba testul scris, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare.

  2. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. ATENȚIE!!! Candidații care au vechime în muncă trebuie să transmită obligatoriu documentele prevăzute la punctul 5 de la capitolul Dosar recrutare din prezentul anunț, respectiv copia carnetului de muncă/certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă. Capitolul Dosar recrutare este generat automat de aplicația hub.mai.gov.ro, iar punctul 5 nu a fost marcat cu * dintr-o eroare, neputându-se interveni asupra sa.

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist - art. 1 alin. (4) din anexa nr. 2 la OMAI nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  2. Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    - candidaţii vor transmite documentele constitutive ale dosarului de recrutare, menţionate în prezentul anunţ, scanate, în volum complet şi în integralitatea lor, în format .PDF, la adresa de e-mail ofitercomunicatii@isuolt.ro, în perioada 29.04 – 15.05.2024, ora 15.00 (ora transmiterii documentelor la adresa de e-mail).
    - dimensiunea maximă a fişierelor ce pot fi ataşate într-un e-mail este de 20 MB. În eventualitatea depăşirii mărimii maxime a capacităţii de ataşamente se vor trimite mail-uri succesive numerotate crescător.
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, tabelul nominal cu rudele, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf;
    - fiecare document constitutiv al dosarului de recrutare va fi scanat integral și salvat într-un fișier pdf separat, fiind denumit în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestuia (exemplu: act identitate, cerere înscriere, etc.);
    - candidații vor verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că documentul este scanat integral (corespunde cu documentul original, Ex: diploma de licenţă, foaia matricolă, adeverinţa medicală, etc. sunt scanate față-verso) și este lizibil.
    - documentele transmise la altă adresă de e-mail nu vor fi luate în considerare pentru concurs. De asemenea, documentele transmise în afara perioadei 29.04 – 15.05.2024, ora 15.00, nu vor fi luate în considerare pentru concurs.
    - candidaţii care transmit documentele constitutive ale dosarului de recrutare, la adresa de e-mail ofitercomunicatii@isuolt.ro, în intervalul alocat, vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor, la aceeași adresă de e-mail de pe care au transmis documentele (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs) în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    - pe toată perioada alocată depunerii documentelor candidatul va folosi o singură adresă de e-mail.
    - verificarea transmiterii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine în totalitate candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului nu și dacă documentele sunt corect întocmite/scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens.
    - orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă exclusiv telefonic la nr. 0249432211, interior 27107, în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor la concurs.

  3. Informații referitoare la adeverința medicală:
    - după transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare, Serviciul Resurse Umane transmite medicului de unitate al unităţii de recrutare adeverinţa medicală prevăzută la punctul 16 din capitolul Dosar de recrutare din prezentul anunţ, în vederea analizării, conform prevederilor art. 1 din Anexa nr. 1 la Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.
    - medicul de unitate al unităţii de recrutare analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute în Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului apărării naţionale, ministrului afacerilor interne, ministrului justiţiei, directorului Serviciului Român de Informaţii, directorului Serviciului de Informaţii Externe, directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale şi directorului Serviciului de Protecţie şi Pază nr. M.194/2022/179/2022/165/C/2023/9.507/2022/389/2022/48/2023/4.297/2022 pentru aprobarea baremului medical privind efectuarea examenului medical pentru admiterea în unităţile/instituţiile de învăţământ militar, de informaţii, de ordine publică şi de securitate naţională, pe perioada şcolarizării elevilor şi studenţilor în unităţile/instituţiile de învăţământ militar, de informaţii, de ordine publică şi de securitate naţională, pentru ocuparea funcţiilor de soldat/gradat profesionist, precum şi pentru candidaţii care urmează a fi chemaţi/rechemaţi/încadraţi/reîncadraţi în rândul cadrelor militare în activitate/poliţiştilor în serviciu/poliţiştilor de penitenciare.
    - în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute în Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului apărării naţionale, ministrului afacerilor interne, ministrului justiţiei, directorului Serviciului Român de Informaţii, directorului Serviciului de Informaţii Externe, directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale şi directorului Serviciului de Protecţie şi Pază nr. M.194/2022/179/2022/165/C/2023/9.507/2022/389/2022/48/2023/4.297/2022 , candidaţii sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale şi consemnează «NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează.
    - adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă la Serviciul Resurse Umane, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură. Declararea inaptitudinii nu se contestă.

  4. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului.

  5. Atât proba testului scris, cât și interviul structurat pe subiecte profesionale (organizat doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio-video.

  6. Candidatul declarat ”admis” la concurs trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 28, art. 29 și art. 30 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare (Interzicerea sau restrângerea exerciţiului unor drepturi şi libertăţi). Condiţiile trebuie îndeplinite înainte de intrarea în vigoare a ordinului de numire în funcție.

  7. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate au atins vârsta standard de pensionare, aşa cum este prevăzută de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  9. Candidatul declarat ”admis” în urma desfăşurării probei concursului, care a depus dosarul de recrutare în formă fizică în volum complet, care a fost declarat „apt” la evaluarea psihologică și apt medical pentru încadrare în MAI, va fi numit în funcție numai dacă îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. d) şi lit. g)-i) din Anexa nr. 2 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016, cu modificările și completările ulterioare.

  10. Candidatul declarat ”admis” la concurs va fi înștiințat în scris cu privire la emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar. Acesta are obligația de a se prezenta la post în termen de maximum 30 de zile de la data înștiințării.

  11. În situaţia în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat «admis», acesta nu îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. d) şi lit. g)-i) din Anexa nr. 2 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016, cu modificările și completările ulterioare, sau nu se prezintă în termenul de maximum 30 de zile de la data înştiinţării, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute, cu condiția să fi obținut minimum nota 7,00 la proba concursului.

  12. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare.

Date de contact:
  1. Telefon: 0249/432211, interior 27107
    E-mail: ofitercomunicatii@isuolt.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI - OFIȚER SPECIALIST II - SCTI.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 14:31
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:08
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL COMUNICATII.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 12:53
  10. Anunț - 1919-Anunț concurs ofițer specialist II la SCTI – compartimentul Comunicaţii - Anunț concurs ofițer specialist II la SCTI – compartimentul Comunicaţii.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 18:00
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaţilor care nu indeplinesc condiţiile de participare la concurs - ofiţer specialist II SCTI - Lista candidaţilor care nu indeplinesc condiţiile de participare la concurs - ofiţer specialist II SCTI.PDF - Adăugat la: 17.05.2024, ora 15:53
  2. Alte informări pentru candidați - Anunt stabilire grafic proba scrisa- SCTI - Anunt stabilire grafic proba scrisa- SCTI.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 9:44
  3. Rezultate probă - Tabel rezultate test scris - Tabel rezultate test scris.pdf - Adăugat la: 01.06.2024, ora 15:06
  4. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obținute, după expirarea termenului de depunere a contestațiilor - Tabel rezultate după expirarea termenului de depunere a contestațiilor, la proba „testul scris”.doc - Adăugat la: 04.06.2024, ora 17:57
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la concurs, după proba testul scris - Tabel rezultate concurs după testul scris.doc - Adăugat la: 04.06.2024, ora 18:00
  6. Anunț - Anunt evaluare psihologica SCTI - 27.06.2024 - Anunt evaluare psihologica SCTI - 27.06.2024.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 16:21