Postat la data de: 31.10.2023, ora 14:44
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică - I.J.J. Argeș

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 28 - șef serviciu I - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arges - Serviciul Ordine și Siguranță Publică, jud. AG, MUNICIPIUL PITESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim locotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna - sau studii universitare de lungă durată cu licenţă într-unul din domeniile de licenţă drept/ ştiinţe administrative/ ştiințe militare, informaţii şi ordine publică
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei sau studii universitare de lungă durată în specialitatea studiilor funcţiei
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii din clasa „Secrete de stat” nivel ,,Strict secret” (după ocuparea postului);
  • alte cunoştinţe: cultură generală, militar si de specialitate
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minim 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere (organizatorice, decizionale, de coordonare, control): dezvoltare foarte bună;
    - de planificare: dezvoltare foarte bună;
    - de lucru sub presiunea timpului: dezvoltare foarte bună;
    - inteligenţă şi memorie durabilă: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică şi conceptuală: dezvoltare foarte bună;
    - gândire ordonată, rigurozitate, stăpânire de sine, tact şi pricepere în munca cu oamenii: dezvoltare foarte bună;
    - perseverenţă în muncă, rezistenţă la eforturi intelectuale susţinute, capacitate de comutare rapidă la diverse probleme profesionale: dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, recomandările şi concluziile rezultate în urma activităţilor de control: dezvoltare foarte bună;
    - de lucru cu supervizare redusă;
    - de utilizare la nivel satisfăcător a computerului personal.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală şi profesională desăvârşită;
    - spirit de iniţiativă, capacitatea de a lucra în echipă - dezvoltare foarte bună;
    - exigent cu sine şi cu subordonaţii;
    - disponibilitate la schimbare şi deschidere permanentă spre nou;
    - să manifeste spirit de dreptate, imparţialitate şi respect faţă de lege în activitatea desfăşurată;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcţii de conducere, puternic echilibrat, mobil, rezistent la stres şi eforturi prelungite, motivat profesional, comunicativ, capacitate de adaptare;
  • definirea sumara a atributiilor postului: • planifică, organizează, coordonează, conduce, controlează şi evaluează activitatea personalului care încadrează serviciul;
    • asigură elaborarea documentelor de planificare, organizare şi executare a misiunilor specifice la nivelul unităţii;
    • cunoaşte în permanenţă situaţia operativă din zona de responsabilitate, dinamica misiunilor şi folosirea efectivelor şi ia măsuri pentru o folosire eficientă a resurselor şi executarea de calitate şi cu eficienţă a activităţilor;
    • asigură organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul misiunilor specifice, conform competenţelor legale în vigoare;
    • coordonează sau conduce misiuni de intervenţie antiteroristă şi acţiuni speciale;
    • asigură transmiterea operativă a ordinelor, dispoziţiilor şi urmăreşte îndeplinirea acestora de către subunităţile care execută misiuni de ordine publică;
    • organizează şi coordonează activitatea de negociere şi dialog şi cea de prevenire şi combatere a faptelor antisociale pe timpul misiunilor specifice.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
10.11.2023, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
20.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 26.11.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 05.12.2023, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat ,,ADMIS” candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, departajarea acestora se face după cum urmează: - este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat; - în situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat; - în situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile enunțate anterior, președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „ADMIS”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar deținut;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul național de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • calificativele obţinute cu ocazia aprecierii de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    vechimea din cuprinsul adeverinţelor referitoare la îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs sau care vor fi utilizate la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, se va calcula prin raportare la date de 26.11.2023 (data primei probe de concurs – Evaluarea dosarelor de recrutare).

  2. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv de maximum 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ;

  3. PRECIZĂRI CU PRIVIRE LA TRANSMITEREA CERERILOR DE ÎNSCRIERE LA CONCURS ȘI A DOSARULUI DE RECRUTARE

    Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul, cartea de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaarges.ro, preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.), până la data de 10.11.2023, ora 12.00 .
    Documentele depuse/transmise în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere înscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. -POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).
    La înscriere, candidaților li se poate atribui un cod unic de identificare folosit pe întreaga procedură de concurs (în funcție de opțiunea candidaților de pe cererea de înscriere).
    Codul unic de identificare (de exemplu AG-SOSP-1234567) se compune din:
    - abrevierea unității organizatoare – AG;
    - Structura – SOSP – Serviciul Ordine și Siguranță Publică;
    - numărul de înregistrare a cererii de înscriere: 1234567.
    Candidaţii care solicită să le fie comunicat codul unic de identificare, vor primi un e-mail conținând codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere (sru@jandarmeriaarges.ro), până la data de 17.11.2023, ora 1200.
    Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: copie licenta si foaie matricola – POPESCU Vasile, copie adeverinta RU candidat – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).
    Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului (ex.: contestatie evaluare dosar / interviu – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).

  4. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate la lit. B din prezentul anunţ.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului și câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA _POPESCU_ Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Județean Argeș (0248/211505, interior 24674, 24675 sau 24676), în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

    NOTĂ:
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în considerare.
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail la care se transmit documentele: sru@jandarmeriaarges.ro
    Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Argeș, telefon 0248/211505, interior 24674, 24675 sau 24676, luni-vineri, între orele 08.00-16.00

Grafic concurs:
  1. GRAFIC_ SEF SOSP.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 14:22
Fișiere anunț:
  1. Model - Anexa nr. 1 - Cererea de înscriere la concurs - Anexa nr. 1 - Cererea de înscriere la concurs.doc - Adăugat la: 31.10.2023, ora 13:43
  2. Model - Anexa nr. 2 - Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare - Anexa nr. 2 - Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare .doc - Adăugat la: 31.10.2023, ora 13:43
  3. Model - Anexa nr. 3 - Model - CV - Anexa nr. 3 - Model - CV.docx - Adăugat la: 31.10.2023, ora 13:44
  4. TEMATICA_BIBLIOGRAFIE_GRAFIC_ SEF SOSP.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 14:22
  5. Anunț - 194-Concurs șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică - I.J.J. Argeș - Concurs șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică - I.J.J. Argeș.pdf - Adăugat la: 28.11.2023, ora 16:52
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt testare psihologica - Anunt testare psihologica SOSP.pdf - Adăugat la: 13.11.2023, ora 14:00
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - LISTA CU CANDIDATII CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS SEF SERVICIU SOSP_26.11.2023 - LISTA CU CANDIDATII CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS SEF SERVICIU SOSP_26.11.2023 - Internet.pdf - Adăugat la: 26.11.2023, ora 16:46
  3. Rezultate probă - TABEL REZULTATE EVALUARE DOSARE SEF SOSP - TABEL REZULTATE EVALUARE DOSARE SEF SOSP.pdf - Adăugat la: 26.11.2023, ora 16:51
  4. Anunț - ANUNȚ INVALIDARE CONCURS - ANUNT INVALIDARE CONCURS - Internet.pdf - Adăugat la: 28.11.2023, ora 16:52