Postat la data de: 30.04.2024, ora 15:44
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt sef birou I la Biroul Ordine Publică Poliția mun. Barlad din cadrul I.P.J Vaslui

Inspectoratul de Politie Judetean Vaslui organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 371 - sef birou I prevăzut cu gradul de Subinspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Insp. de Politie Jud. Vaslui, jud. VS, MUNICIPIUL BARLAD, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de poliție
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă
    SAU
    studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna).
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină permis de conducere, categoria "B" ;
    - să dețină/ să obțină autorizație de acces la informații clasificate, clasa "secrete de stat", nivel "secret" ;
    - să dețină/ să obțină avizul de desemnare în poliția judiciară.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilități de comunicare și relaționare atat la nivel intergrupal cat și la nivel intragrupal- dezvoltare foarte bună ;
    - spirit de observație - dezvoltare foarte bună ;
    - aptitudini de organizare, coordonare și control ;
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitivă față de muncă ;
    - devotament și loialitate față de instituție ;
    - comportament echilibrat și stăpanire de sine ;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: "apt medical " conform legislației în vigoare ;
  • trăsături psihice şi de personalitate: "apt" conform cerințelor liniei de muncă .
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare ;
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este necesară .
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordonează activitatea efectivelor de ordine publică din cadrul biroului ;
    - asigură transmiterea și punerea în prcatică a ordinelor și dispozițiilor date de conducere ;
    - colaborează cu celelalte formațiuni operative în vederea menținerii sub control a criminalității ;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Copie permis de conducere categoria "B"

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Examinarea psihologică a candidaților înscriși la concurs se va desfășura la Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne din București, la o data de va fi comunicată ulterior, după programarea acestora de către Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 23 și 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui, cu sediul în Municipiul Vaslui, strada Hagi Chiriac numărul 1, în data de 12.06.2024, după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 12.00;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: ora 12.15;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: după finalizarea probei interviu (în raport de numărul candidaților);


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat „admis” la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Adeverința solicitată la punctul 7 din capitolul care face referire la dosarul de recrutare, este obligatorie doar pentru candidații care nu sunt încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Vaslui!

Informații suplimentare:
  1. 1.Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean VASLUI – Serviciul Resurse Umane, strada Hagi Chiriac numărul 1, Vaslui, telefon 0235/303131 sau tel. int. 20131.
    2.Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate șefului Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui și vor fi depuse prin transmiterea la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui – Serviciul Resurse Umane resurseumane@vs.politiaromana.ro până la data de 17.05.2024, ora 15.00, (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    3.Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 17.05.2024, ora 15.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui – Serviciul Resurse Umane resurseumane@vs.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.
    ATENȚIE :
    Toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic prin e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB.
    În următoarele 2 zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de la aceeași adresa, respectiv resurseumane@vs.politiaromana.ro, de confirmare a primirii cererii precizându-se numărul de înregistrare și codul unic de identificare atribuit candidatului (ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs).
    În situația în care candidatul nu primește confirmare în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui la nr. de tel. 0235303131 int. 20131, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la sediul I.P.J. Vaslui - Serviciul Resurse Umane din municipiul Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr. 1, jud. Vaslui, în vederea clarificării.

Date de contact:
  1. Informații suplimentare pot fi obținute la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui, telefon 0235/303131 sau int. 20131.

Grafic concurs:
  1. Grafic de desfasurare concurs sef BOP - Politia municipiului Barlad -IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 15:07
Fișiere anunț:
  1. C.v model europass - C.V model europass.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 15:08
  2. Cerere de inscriere - Cerere de inscriere sef BOP Barlad.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 15:09
  3. Declarație de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare - Declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 15:11
  4. Tematica si bibliografie recomandate la concursul organizat pentru ocuparea functiei de sef birou I la Biroul Ordine Publica-Politia municipiului Barlad-IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 15:43
  5. Anunț - 1940-Anunt sef birou I la Biroul Ordine Publică Poliția mun. Barlad din cadrul I.P.J Vaslui - Anunt sef birou I la Biroul Ordine Publică Poliția mun. Barlad din cadrul I.P.J Vaslui.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 16:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Revenire anunț - Revenire_Anunt_sef Birou Ordine Publica-Politia municipiului Barlad din cadrul I.P.J Vaslui.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 13:16
  2. Alte informări pentru candidați - Anunț planificare evaluare psihologică - Anunt privind planificare evaluare psihologica concurs sef birou I la Biroul Ordine Publica-Politia municipiului Barlad din cadrul IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 12:56
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunt privind lista candidatilor validati/invalidati - Anunt privind lista candidatilor validati invalidati la concursul de sef birou I la Biroul Ordine Publica- Politia municipiului Barlad din cadrul IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 16:15
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultate proba interviu - Anunt rezultate proba interviu la concursul pentru ocuparea functiei de sef Birou Ordine Publica Barlad- Politia municipiului Barlad din cadrul IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 15:27
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale - Anunt rezultate finale la concursul pentru ocuparea functiei de sef birou I la Biroul Ordine Publica Barlad - Politia municipiului Barlad din cadrul IPJ Vaslui.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 16:55