Postat la data de: 08.05.2024, ora 14:37

Anunt incadrare muncitor necalificat II-I, Compartimentul Popota

IGSU-Scoala de Subofiteri Pompieri si protectie Civila Boldesti organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Ordinul M.A.I. nr.23/2015 privind activitatea de psihologie in M.A.I., cu modificarile si completarile ulterioare
  6. Dispozitia directorului general al Directiei Generale Management Resurse Umane nr.II/1620 din 15.09.2015 privind unele proceduri si formulare utilizate in activitatea de management resurse umane in unitatile Ministerului Afacerilor Interne
  7. Procedura PS-001-DMRU nr.4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul si responsabilitatile personalului implicat in activitatea de examinare medicala pentru incadrarea personalului contractual in unitatile M.A.I.
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 122 - Muncitor necalificat II-I prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: IGSU-Scoala de Subofiteri Pompieri - Biroul Intendenta si Administrarea Patrimoniului Imobiliar - Compartimentul Popota, jud. PH, ORAS BOLDESTI-SCAENI, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: Minim 8 clase
  • Cerințe specifice: Starea sanatatii: Apt medical pentru munca in M.A.I.
    Trasaturi psihice si de personalitate: Apt psihologic pentru munca in M.A.I.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
22.05.2024, ora 15:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)
  20. *Certificatul de integritate comportamentală
    (din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. In vederea participarii la concurs, candidatii vor parcurge etapele pentru obtinerea Fisei de aptitudine in munca, eliberata pentru candidati, de catre medicul specialist de medicina muncii la care este arondata Scoala de Subofiteri de Pompieri si Protectie Civila Pavel Zaganescu Boldesti, din care sa rezulte aptitudinea in munca pentru profesia/functia si locul de munca pentru care s-a organizat concurs, conform prevederilor Ordinului M.A.I. nr.291/2011 privind Normele metodologice de supraveghere a sanatatii lucratorilor si Procedurii PS-001-DMRU nr.4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul si responsabilitatile personalului implicat in activitatea de examinare medicala pentru incadrarea personalului contractual in unitatile M.A.I.. Fisa de aptitudine in munca mentionata anterior incheiata cu mentiunea APT va fi depusa la dosarul de inscriere pana la data desfasurarii primei probe (proba practica), conform graficului, fara aceasta fisa nefiind posibila participarea candidatului la concurs. Evaluarea medicala in vederea obtinerii fisei de aptitudine in munca, se efectueaza cu plata, doar de catre candidatii declarati ADMIS la etapa de selectie a dosarelor de inscriere si care au fost declarati APT la testarea psihologica

  3. Data, ora si locul de desfasurare a examinarii medicale vor fi comunicate candidatilor odata cu afisarea rezultatelor la evaluarea psihologica in sectiunea ,,Fisiere anunt” din aceasta pagina

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 23.05.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. Aceasta etapa cuprinde urmatoarele activitati:
    - verificarea dosarelor de inscriere;
    - afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere;
    - depunerea eventualelor contestatii: in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor de inscriere;
    - afisarea rezultatelor finale ale selectiei dosarelor de inscriere (dupa solutionarea contestatiilor) care se vor desfasura conform calendarului din prezentul anunt.

  3. Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati ADMIS la aceasta proba.

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 17.06.2024, ora 11:00
  1. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba practica se va desfasura la sediul Școlii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „PAVEL ZĂGĂNESCU” Boldești, str. Poligonului, nr. 41, loc. Boldești-Scăeni, jud. Prahova.

  6. Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati ADMIS la aceasta proba.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 20.06.2024, ora 11:00
  1. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  6. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  7. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  8. Interviul se va desfasura la sediul Școlii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „PAVEL ZĂGĂNESCU” Boldești, str. Poligonului, nr. 41, loc. Boldești-Scăeni, jud. Prahova.


Contestații:
  1. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  2. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  3. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la biroul resurse umane din cadrul Școlii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „PAVEL ZĂGĂNESCU” Boldești, str. Poligonului, nr. 41, loc. Boldești-Scăeni, jud. Prahova, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba practică şi interviu. Este declarat ,,ADMIS” la concurs candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţi care au concurat pe același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar. La punctaje finale egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Informații suplimentare:
  1. Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1} şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
    Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile generale şi specifice din prezentul anunţ.

  2. La depunerea dosarelor de concurs, candidaţilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare care corespunde cu numărul de înregistrare al formularului de inscriere, cod ce va fi folosit pentru identificarea candidaţilor pe întreaga procedură de concurs.
    Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate şi în original, la înscriere, în vederea verificării conformităţii şi certificării de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea "conform cu originalul".

  3. Prin înscrierea la acest concurs candidaţii işi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului (inclusiv ca probele susţinute în cadrul concursului sa fie înregistrate audio-video cu respectarea prevederilor referitoare la protecţia datelor cu caracter personal).

  4. ATENŢIE!
    - depunerea dosarelor de înscriere se face personal, de către candidat, exclusiv la sediul Școlii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „PAVEL ZĂGĂNESCU” Boldești, str. Poligonului, nr. 41, loc. Boldești-Scăeni, jud. Prahova;
    - documentele transmise prin alte mijloace decât - personal, de către candidat, nu vor fi luate în considerare;
    - nu va fi acceptat dosarul de înscriere în cazul în care, documentele-solicitate în original, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate.

  5. Concursul consta in trei etape succesive,dupa cum urmeaza:
    1. selectia dosarelor de inscriere;
    2. Proba practica;
    3. Interviul.

Date de contact:
  1. Informatii/relatii suplimentare se obtin in zilele lucratoare intre orele 08:00 - 16:00, la sediul Școlii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „PAVEL ZĂGĂNESCU” Boldești, str. Poligonului, nr. 41, loc. Boldești-Scăeni, jud. Prahova sau la telefon 0244211202.

Grafic concurs:
  1. CALENDAR DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 08.05.2024, ora 14:11
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 08.05.2024, ora 11:50
  7. 1. Tematica si bibliografia de concurs.pdf - Adăugat la: 08.05.2024, ora 14:04
  8. Model - Acord filmare probe concurs - ..doc - Adăugat la: 08.05.2024, ora 14:16
  9. Anunț - 1968-Anunt incadrare muncitor necalificat II-I, Compartimentul Popota - Anunt incadrare muncitor necalificat II-I, Compartimentul Popota.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:07
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Tabel rezultate selectie dosare inscriere - ..pdf - Adăugat la: 23.05.2024, ora 13:43
  2. Rezultate probă - Tabel rezultate finale selectie dosare - ..pdf - Adăugat la: 24.05.2024, ora 16:00
  3. Anunț - Planificare evaluare psihologica - ..pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:06
  4. Anunț - Rezultate evaluare psihologică - Tabel Rezultate Evaluare Phihologică - muncitor necalificat.pdf - Adăugat la: 10.06.2024, ora 13:07
  5. Anunț - Graficul de desfășurare al probei practice - ..pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 13:34
  6. Rezultate probă - Tabel rezultate proba practică - ..pdf - Adăugat la: 17.06.2024, ora 19:52
  7. Rezultate probă - Tabel rezultate probă practică după expirarea termenului de depunere a contestațiilor - ..pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 8:54
  8. Anunț - Graficul de desfășurare aprobei interviu - ..pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 11:13
  9. Erată - Tabel rezultate probă practică după expirarea termenului de contestații - ..pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 16:50
  10. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu - ..pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 15:02
  11. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu după expirarea termenului de depunere a contestațiilor - ..pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 15:29
  12. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale - ..pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 16:09