Postat la data de: 16.05.2024, ora 12:16

Concurs de ocupare a unui post vacant de ofiter la Biroul Administrarea Patrimoniului Imobiliar

Spitalul de Urgență Profesor Dr. Dimitrie Gerota București (sub. Dir. Medicale) organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 50 - Ofiter specialist I prevăzut cu gradul de Subinspector de poliție - arma: Unitati Subordonate A.C., unitatea: DM-Spitalul de Urgență Buc. - Serviciul Logistic-Biroul Administrarea Patrimoniului Imobiliar - Compartiment Administrare Imobil Busteni, jud. PH, ORAS BUSTENI, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: Minim subinspector de politie
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în :
    - domeniul fundamental științe inginerești:
    - ramura de știință inginerie civilă, domeniul de licență inginerie civilă, specializările: construcții civile, industriale și agricole; căi ferate, drumuri și poduri; construcții și fortificații; amenajări și construcții hidrotehnice; construcții pentru sisteme de alimentări cu apă și canalizări; inginerie civilă; inginerie urbană și dezvoltare regională; drumuri, poduri și infrastructuri militare.
    - ramura de știință inginerie civilă, domeniul de licență ingineria instalațiilor, specializările: instalații pentru construcții; instalații și echipamente pentru protecția atmosferei; instalații pentru construcții - pompieri.
    - ramura de știință inginerie electrică, electronică și telecomunicații, domeniul de licență inginerie electrică, specializările: sisteme electrice; electronică de putere și acționări electrice; electrotehnică; electromecanică,
    - ramura de știință inginerie electrică, electronică și telecomunicații, domeniul de licență inginerie energetică, specializările: ingineria sistemelor electroenergetice; hidroenergetica; termoenergetică; energetică industrială; energetică și tehnologii nucleare; managementul energiei; energetică și tehnologii de mediu.
    - ramura de știință inginerie geologică, mine, petrol și gaze, domeniul de licență inginerie geodezică, specializările: măsurători terestre și cadastru; cadastru și managementul proprietăților;
    - ramura de știință inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, domeniul de licență inginerie mecanică, specializările: sisteme și echipamente termice; mașini și sisteme hidraulice și pneumatice; utilaje tehnologice pentru construcții.
    - ramura de știință inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, domeniul de licență inginerie și management, specializările: inginerie și management în constucții; inginerie economică în domeniul electric, electronic și energetic; inginerie economică industrială; inginerie economică în domeniul mecanic.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Certificat de securitate/autorizație de acces la informații clasificate nivel „Secret”. (se obține după numirea în funcție)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: Nu este cazul/nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 12 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Capacitate de dialog și comunicare cu superiorii și subordonații, de coordonare, planificare, spirit de observație, dezvoltare foarte bună de lucru sub presiunea timpului.
  • atitudini necesare/comportament: Spirit de inițiativă, capacitatea de a lucra în echipă, dezvoltare foarte bună, disponibilitate la schimbare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT pentru îndeplinirea funcției.
  • trăsături psihice şi de personalitate: APT din punct de vedere psihologic pentru serviciul polițienesc, loialitate, receptivitate și abilitate în rezolvarea problemelor.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: Nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - cunoaşte şi aplică instrucţiunile tehnice specifice activităţii administrării patrimoniului imobiliar, regulile de exploatare, folosire şi întreţinere a utilajelor din dotare, precum şi normele de asigurare cu bunuri;
    - ţine evidenţa construcţiilor şi instalaţiilor aferente, precum şi a terenurilor ce se găsesc în administrarea unităţii;
    - ţine evidenţa de cadastru pentru imobilele aflate în administrare;
  • alte cunoştinţe: Cunoștințe generale despre utilizarea sistemelor informatice.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
29.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 06.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă constă în susținerea unui test grilă pentru verificarea cunoștințelor necesare îndeplinirii atribuțiilor postului.

  6. În sala de concurs au acces numai candidații, după verificarea identității acestora, precum și membrii comisiei și secretarul acesteia, reprezentanți ai CNP-ului și ai organizațiilor sindicale reprezentative ale polițiștilor și specialiștii în comunicații și informatică, după caz.

  7. Din momentul comunicării subiectelor niciun candidat nu mai poate intra în sală și niciun candidat nu mai poate părăsi sala decât dacă predă lucrarea și semnează de predarea acesteia. Candidații pot părăsi sala și în situații de urgență, caz în care aceștia vor fi însoțiți de unul din membrii comisiei de concurs.

  8. La finalizarea lucrării sau la expirarea timpului alocat probei, fiecare candidat va preda, pe baza actului de identitate, comisiei, foaia de concurs și ciornele, subiectele rezolvate pe ciorne nefiind luate în considerare la corectare. Până la predarea ultimei lucrări, în sală vor rămâne permanent 5 (cinci) candidați sau, dacă numărul acestora este mai mic, toți candidații. Corectarea testului tip grilă se face în prezența candidaților.

  9. În cadrul probei scrise, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și un pix/stilou cu pastă/cerneală de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului / candidaților în cauză.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații, semnate si datate se pot depune electronic la adresa de e-mail spital.gerota@mai.gov.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. În situația în care, mai mulți candidați au aceeași notă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare.

  2. Interviul se va susține după expirarea termenului de soluționare a contestațiilor, pe baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru testul scris, la o dată ce va fi comunicată prin postare în secțiunea „Fișiere anunt” din această pagină. Nota acordată după susținerea interviului nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În cazul în care avizele/autorizațiile/documentele prevăzute nu sunt deținute și nu se obțin ulterior, după numirea în funcție, polițistul va fi pus la dispoziție conform prevederilor art. 27^21 alin. (1) lit.d) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului și ale art. 57^1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. , ambele cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere însotite de documentatia solicitată, transmise după data de
    29.05.2024, ora 15.00, nu vor fi luate în considerare.

  2. Pentru constituirea dosarului de recrutare în vederea participării la concurs, candidații
    vor depune documentele exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail
    spital.gerota@mai.gov.ro în format exclusiv PDF doc sau docx ca atașament la e-mail și
    nu în textul mesajului de e-mail până la data de 29.05.2024, ora 15.00, denumirea
    dosarului fiind compusă din numele candidatului si continutul fisierului.(ex. Ionescu Ion dosar
    de recrutare concurs ofiter specialist I - Biroul Administrarea Patrimoniului Imobiliar - BUSTENI).Fiecare document va fi scanat si salvat intr-un fisier pdf separat, toate documentele fiind transmise într-un singur e-mail a cărui dimensiune nu trebuie să depășească 50 MB.
    În următoarele zile lucrătoare, ulterioare depunerii documentelor, candidatilor li se va transmite, prin e-mail, numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs. Numărul de înregistrare va deveni cod unic de identificare al candidatului pe întreaga procedură
    de concurs.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare, documentele necesare, bibliografia
    şi tematica se pot obţine în zilele lucrătoare, între orele 10.00 - 14.00, la tel.
    021.303.70.80, interior 28227.

Grafic concurs:
  1. Calendar de desfășurare al concursului.pdf - Adăugat la: 13.05.2024, ora 14:11
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 10.05.2024, ora 14:54
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 10.05.2024, ora 14:54
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 10.05.2024, ora 14:54
  4. Model - - - Declaratie evaluare psihologica.docx - Adăugat la: 13.05.2024, ora 12:35
  5. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE .pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 11:14
  6. Anunț - 2030-Concurs de ocupare a unui post vacant de ofiter la Biroul Administrarea Patrimoniului Imobiliar - Concurs de ocupare a unui post vacant de ofiter la Biroul Administrarea Patrimoniului Imobiliar.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 12:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - - - Anunt evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 14:40
  2. Anunț - - - Anunt evaluare psihologica .pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:36
  3. Anunț - - - Anunt cu rezultatele la evaluarea psihologica.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 8:56
  4. Erată - - - Modificare privind data sustinerii probei scrise.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 13:41