Postat la data de: 21.05.2024, ora 13:44

Concurs de ocupare post vacant ofițer specialitatea Administrare Patrimoniu Imobiliar

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arad organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 81 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arad - Serviciului Logistic , jud. AR, Com. VLADIMIRESCU, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: - sublocotenent
  • pregătire de specialitate: - nu e cazul
  • alte cunoştinţe: - cultură generală;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de responsabil cu urmărirea comportării în timp a construcţiilor, autorizaţie de diriginte de şantier, aviz pentru acces la informaţii clasificate de nivel „SECRET”. Se obțin după încadrare.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu e cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare:
    - de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare, control şi planificare;
    - capacitate de concepţie, de analiză-sinteză şi de negociere sub presiunea timpului, fără supervizare;
    -gândire analitică, conceptuală şi spirit de observaţie concomitent cu lucrul sub presiunea timpului şi stres;
    - imaginaţie, prevedere, claritate în idei;
    -tact, amabilitate, atitudine colegială în raportul cu subordonaţii;
    - preocupare pentru perfecţionarea muncii;
    - disponibilitate pentru dialog şi negocieri;
    - utilizarea la nivel mediu a computerului;
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală bună, iniţiativă, flexibilitate în gândire, lucru în echipă, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă;
    - corectitudine, receptivitate şi disponibilitate la schimbări de situaţii;
    - preocupare de autoperfecţionare, nevoie permanentă de cunoaştere şi cuprindere în cunoaşterea noului;
    - capacitate de autocontrol;
    - hărnicie şi conştiinciozitate în muncă, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - clinic sănătos;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul
  • vechime în armă: - nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordonează şi organizează desfăşurarea activităţii de administrare a patrimoniului imobiliar şi protecţia mediului la nivelul unităţii;
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă cu diplomă (ciclul I de studii universitare), în unul din domeniile de licență:
    - Inginerie civilă cu specializărea: Construcţii civile, industriale şi agricole / Căi ferate drumuri şi poduri, Construcţii si fortificaţii / Amenajări şi construcţii hidrotehnice / Inginerie civilă;
    - Ingineria instalațiilor cu specializarea: Instalaţii pentru construcţii;
    - Arhitectură cu specializarea: Arhitectură / Arhitectură de interior / Conservare și restaurare de arhitectură.
    - Cadastru cu specializarea: Cadastru;
    - Inginerie geodezică cu specializarea: Măsurători terestre și cadastru / Topogeodezie și automatizarea asigurării topogeodezice / Cadastru și managementul proprietăților;
    - Științe militare, informații și ordine publică cu specializarea: Logistică;
  • trăsături psihice şi de personalitate: - fără afecţiuni psihice şi instabilitate comportamentală;
    - rezistenţă la stres;
    - capacitate de adaptare, rezistenţă şi stabilitate psihică fără tendinţe depresive;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.06.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Adeverința medicală(listată față-verso) se completează de medicul de familie, iar consimțământul informat se completează și se semnează de candidat în mod lizibil și se transmit la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriaarad.ro odată cu depunerea celelorlalte documente constitutive ale dosarului de candidat.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 06.07.2024 - 06.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după contestație rămâne definitivă.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceiași notă la testul scris, departajarea se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, pe baza aceleiași tematici şi bibliografii stabilite la testul scris cu subiecte elaborate la nivelul comisiei centrale de concurs. Interviul nu poate fi contestat.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. ATENȚIE! Data și ora de desfășurare a probei de concurs pot suferii modificări care vor fi comunicate în timp util candidaților prin postare pe portalul hub.mai.gov.ro și pe pagina de internet a unității.
    ATENȚIE! Atât proba testului scris,, cât și interviul de departajare (dacă este cazul) va fi înregistrat audio și video.
    - Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare/rechemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat , cu modificarile si completările ulteriore;
    - În cadrul probei „test scris” candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate/pașaport(după caz), un pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză.
    - Cererea-tip de înscriere la concurs, și documentele constitutive ale dosarului de recrutare se transmit, exclusiv în format scanat pdf. (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 20 Mb), la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriaarad.ro. Este interzisă înscrierea prin fax, poștă, poștă militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată. Documentele trimise în alte moduri nu vor fi luate în considerare.
    - E-mail-ul de înaintare al documentelor va cuprinde la rubrica „subiect” sintagma „API” urmat de numele și prenumele candidatului (Exemplu: API_Popescu_Ioan).
    - Toate documentele vor fi scanate și salvate într-un singur fișier pdf., denumirea fișierului fiind compusă din structura la care se face înscrierea şi numele candidatului (ex. API-Popescu-Ioan). Documentele se transmit într-un singur e-mail.
    - După transmiterea e-mail-ului de înaintare al documentelor mai sus menționate, în maxim 2 zile lucrătoare se va formula un răspuns de tip „reply” care va conţine codul unic de identificare atribuit, folosit pe întreaga procedură de concurs.
    - Pe parcursul procedurii de recrutare, candidatul va fi indentificat doar prin folosirea codului unic de identificare în cauză.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriaarad.ro, în format exclusiv electronic într-un singur fişier pdf.
    - Atenție! Verificarea depunerii documentelor solicitate precum şi faptul că acestea sunt scanate integral (ex. diploma de bacalaureat dacă este scanată față/verso sau dacă conține foaia matricolă), înainte de transmiterea e-mailului revine candidatului.
    Secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului nu și dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.
    - Nu se transmit documentele de mai multe ori şi nu se transmit documente care nu sunt solicitate în anunț.
    - Candidaţii care au constatat că au trimis dosarul incomplet sau cu documente neconforme sunt rugaţi să retransmită doar documentele lipsă sau documentele refăcute(doar în perioada alocată depunerii documentelor constitutive ale dosarului de recrutare.
    - Cererile de înscriere, însoţite de documentaţia solicitată, transmise după data de 04.06.2024, orele 23.55 respectiv celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, transmise după data de 04.06.2024, orele 23.55, nu vor fi luate în considerare.
    - Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la 0257/514922, int. 24535 sau 24557, luni-vineri, între orele 08.00-16.00.
    - După afișarea /postarea tabelului cu rezultatele finale, candidaţii declaraţi «admis» la concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directă susţin evaluarea psihologică şi examinarea medicală.
    -În situația în care din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat «admis», respectiv acesta este declarat inapt la examinarea medicală sau evaluarea psihologică, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat concurs.
    - În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul Mai 177/2016 privind activitatea de resurse umane unitățile militare ale Mai, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soți/soție sau rudă de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.
    - Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului, pot fi obținute de la Inspectoratul de Jandarmi Județean Arad, telefon: 0257/514922, int. 24535 sau 24557, luni-vineri, între orele 09.00-14.00.

Grafic concurs:
  1. grafic concurs.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 12:39
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  3. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  4. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  5. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  6. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 20.05.2024, ora 10:52
  7. Tematica API.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 16:09
  8. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții de recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 12:20
  9. Model - Cerere participare la concurs - model - Cerere înscriere concurs.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 13:39
  10. Anunț - 2129-Concurs de ocupare post vacant ofițer specialitatea Administrare Patrimoniu Imobiliar - Concurs de ocupare post vacant ofițer specialitatea Administrare Patrimoniu Imobiliar .pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 9:55
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Modificare și completare grafic desfășurtare concurs încadrare directă/rechemare în activitate - Modificare și completare grafic desfășurare concurs.doc - Adăugat la: 03.06.2024, ora 14:39
  2. Erată - Erată modificare și completare grafic desfășurtare concurs încadrare directă/rechemare în activitate - erată modificare grafic desfășurare concurs.doc - Adăugat la: 03.06.2024, ora 15:27
  3. Erată - Modificare grafic desfășurare concurs -test scris - Modificare și completare grafic desfășurare proba scrisa.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 12:23
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs A.P.I.pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 13:59
  5. Erată - Modificare grafic desfășurare concurs -test scris - Modificare și completare grafic desfășurare proba scrisa 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 03.07.2024, ora 11:44