Postat la data de: 21.05.2024, ora 15:43

Ofițer specialist I (psiholog) - Serviciul Psihologie

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 81 - Ofițer specialist I (psiholog) prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciul Psihologie, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Psihologie
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (ciclul I Bolgna), absolvite cu diplomă de licență în specializarea psihologie sau asimilată, potrivit legii
  • pregătire de specialitate: Nu este necesară
  • alte cunoştinţe: Cunoştinţe privind cadrul juridic de exercitare a profesiei de psiholog, cunoştinţe generale cu privire la managementul resurselor umane în M.A.I. şi cu privire la domeniul militar
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specialitatea „psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale”;
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel Secret de serviciu (obţinută după numirea pe funcţie);
    - accesul la baze de date și/sau sisteme de evidență informatice: acces cu drepturi de administrator la platforme de evaluare psihologică informatizate aflate în uz la nivelul unităților Jandarmeriei Române (obţinut după numirea pe funcţie), al cărei certificat de utilizare (licență) se va reactualiza la expirare (după caz).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 sau 6 luni (tutelă profesională)
  • aptitudini şi abilităţi necesare:  Comunicare (ascultare activă, competență în redactare, abilități de intervievator, oferirea unui feed-back clar şi relevant, oral și/sau scris): dezvoltare foarte bună;
     Utilizarea instrumentelor, tehnicilor şi metodelor de evaluare individuală a personalităţii, aptitudinilor, competenţei sau motivaţiei: dezvoltare foarte bună;
     Utilizarea de metode şi tehnici de evaluare a grupurilor, organizaţiei, diagnoza climatului organizaţional: dezvoltare bună;
     Utilizarea tehnicilor de intervenţie privind adaptarea la solicitările muncii, tehnicilor de reducere a stresului ocupaţional, tehnicilor de bază privind adaptarea la stres: dezvoltare foarte bună;
     Utilizarea de metode şi tehnici privind pregătirea psihică specifică pe tipuri de misiuni: dezvoltare bună;
     Utilizarea tehnicilor de consiliere psihologică: dezvoltare bună;
     Coroborarea și interpretarea datelor test/nontest obținute în urma evaluării: dezvoltare foarte bună;
     Formularea unui diagnostic psihologic și a eventualelor recomandări de intervenție specifică: dezvoltare foarte bună;
     Aptitudini organizatorice, decizionale, de control, coordonare şi planificare: dezvoltare bună;

     Aptitudini cognitive (gândire conceptuală, rapiditate în decizii, flexibilitate mentală, capacitate de analiză şi sinteză): dezvoltare bună;
     Abilităţi în utilizarea echipamentelor informatice: dezvoltare bună;
     Deprinderi practice necesare culegerii, verificării, prelucrării statistice şi interpretării informaţiilor relevante din punct de vedere psihologic: dezvoltare bună;
     Capacitate de adaptare la schimbări: dezvoltare bună;
     Capacitate de abordare şi gestionare a conflictelor: dezvoltare bună;
     Empatie şi capacitate de percepţie obiectivă a realităţii: dezvoltare bună;
     Capacitate de cooperare şi negociere, putere de convingere: dezvoltare bună;
     Rezistenţă la frustrări şi suprasolicitări: dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament:  Conduită morală conformă normelor civice, etice şi deontologice ale profesiei: dezvoltare foarte bună;
     Discreţie: dezvoltare foarte bună;
     Spirit critic şi autocritic, exigenţă: dezvoltare bună;
     Maturitate în relaţiile sociale (autocontrol în modul de manifestare al opiniilor şi sentimentelor, raportul eu/ceilalţi): dezvoltare foarte bună;
     Spirit de iniţiativă şi angajare: dezvoltare bună;
     Imparţialitate, obiectivitate şi consecvenţă: dezvoltare bună;
     Demnitate şi solidaritate: dezvoltare bună;
     Disponibilitate la schimbare, receptivitate la nou: dezvoltare bună;
     Dorinţă de autoperfecţionare: dezvoltare bună;
     Tact şi diplomaţie: dezvoltare bună;
     Loialitate faţă de instituţie: dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru ocuparea postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru ocuparea postului.
  • alte cerințe: Nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul
  • vechime în armă: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Planifică, organizează, coordonează, execută, conduce, îndrumă și controlează măsurile și acțiunile cu caracter psihologic, în temeiul prevederilor legale şi în concordanţă cu obiectivele organizaţionale, în vederea îndeplinirii activităților/misiunilor specifice de către personalul aflat în asistență, creșterii eficienței personale și menținerii sănătății psihice a cadrelor militare, precum și în scopul reprezentării și apărării intereselor unității în fața autorităților publice. În acest sens desfășoară activităţi de evaluare și asistenţă psihologică, diagnoză organizaţională, asigurare a suportului psihologic al efectivelor aflate în responsabilitate, în vederea executării misiunilor specifice unității, pregătire psihologică/profilaxie şi cercetare ştiinţifică în domeniu.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.06.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Atestat
    Copie atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specialitatea „psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale”. Acesta va fi reactualizat periodic, în conformitate cu reglementările Colegiului Psihologilor din România.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 06.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații se pot transmite pe adresa de e-mail pregatire@jandarmeriabucuresti.eu, se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestație – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: DGJMB.PSIHOLOG.POPESCU_Vasile).

Departajare:
  1. Pentru a promova proba scrisă (test scris), candidaţii trebuie să obţină minim nota 7.00 (șapte), fiind declarați „admis” candidații care au obţinut notele finale cele mai mari, în limita locurilor scoase la concurs. În situaţia în care nu se pot stabili candidații declarați „admis” pentru ultimele locuri, deoarece doi sau mai mulţi candidaţi au obţinut aceeaşi notă finală, departajarea între aceştia se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu pe subiecte profesionale în baza aceleaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligaţi să se informeze permanent cu privire la apariţia oricăror modificări în desfăşurarea concursului prin verificarea paginii de internet şi consultarea avizierului unității care desfășoară activitățile de recrutare.
    În situaţia în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/ sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înștiințării, prevederile art. 57^1 alin. (5) din OMAI nr. 177/ 2016 se aplică în mod corespunzător.
    Legitimarea candidaţilor prezenți pentru susținerea probei de concurs se va face cu un document de identitate valabil (carte de identitate, pașaport, etc.), iar ţinuta va fi decentă, conform anotimpului.
    În perioada concursului, pe pagina de internet se vor posta informaţii privind mai multe concursuri, situaţie în care este necesară verificarea atentă a tuturor informaţiilor postate, astfel încât să se evite omiterea luării la cunoştinţă de către candidaţi a datelor și informațiilor legate de concurs.
    Aducerea la cunoştinţa candidaţilor a oricăror informaţii cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului se va face prin intermediul paginii de internet www.jandarmeriabucuresti.eu, secțiunea CARIERA, precum şi pe HUB-ul de servicii al M.A.I..
    În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.

  2. DOSARUL DE RECRUTARE cu celelalte documente constitutive solicitate, va fi transmis exclusiv electronic, SCANAT, în volum complet și în integralitatea lui, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail pregatire@jandarmeriabucuresti.eu, până la data de 04.06.2024 (inclusiv), ora 15.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. „DGJMB.PSIHOLOG POPESCU.Vasile”).
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din numărul total al e-mail-urilor necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: DGJMB. PSIHOLOG.POPESCU.Vasile_nr._1_din_5).
    În perioada alocată, conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la 0214065937, de luni-vineri, între orele 08.00-16.00, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  3. În baza solicitării din cererea de înscriere, fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare sub forma DGJMB.PSIHOLOG.1234. Pe întreaga procedură de concurs, candidatul se va regăsi în anunțurile postate prin aces mod de identificare.
    Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs, după aprobarea acesteia, în timp util.

  4. Adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților va fi printată obligatoriu față-verso, iar fața acesteia va fi completată de către medical de familie al candidatului. Verso-ul adeverinței va rămâne necompletat la data transmiterii dosarului de recrutare.

  5. Candidatul are obligația să atingă toate subiectele precizate în îndrumarul de întocmire a autobiografiei. În cazul în care la unul sau mai multe dintre cerințele de conținut ale autobiografiei, candidatul nu are date de completat, acesta va face obligatoriu mențiune despre acest fapt. (Ex. : nu am efectuat călătorii în străinătate, x nu a fost arestat, judecat sau condamnat și nu este în curs de urmărire penală, judecare sau în executarea unei sancțiuni penale etc.)

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului, pot fi obținute de la Serviciul Resurse Umane - Direcția Generală de Jandarmi a Municipiului București, telefon 0214065937, la sediul unității situat în Strada Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, București de luni-vineri, între orele 09.00-15.00 sau pe pagina de internet a unității www.jandarmeriabucureşti.eu/cariera, mail-ul unității pregatire@jandarmeriabucurești.eu (adresa unde se vor transmite toate documentele constitutive ale dosarului de recrutare)

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs Serviciul Psihologie.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:26
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs - Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 9:10
  2. Model - C.V. - Model - CV.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 9:11
  3. Model - Tabel nominal cu rudele candidatului - Model - Tabel nominal cu rudele candidatului.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 9:12
  4. Model - Adeverință medicală - Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 9:13
  5. Model - Consimțământ informat - Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 9:19
  6. Model - Declarație de confirmare - Model - Declaratie confirmare cunoastere conditii de recrutare.doc - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:40
  7. Model - Consimțământ extras cazier judiciar - Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:41
  8. Model - Îndrumar autobiografie - Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:02
  9. Tematica si bibliografia de concurs.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:28
  10. Anunț - 2153-Ofițer specialist I (psiholog) - Serviciul Psihologie - Ofițer specialist I (psiholog) - Serviciul Psihologie.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 12:26
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Anunț modificare grafic concurs - ofițer psiholog - 03.06.2024 Anunt modificare grafic concurs - of. psiholog.pdf - Adăugat la: 03.06.2024, ora 15:55
  2. Erată - Anunț modificare dată probă test scris - 14.06.2024_Anunț modificare dată probă scrisă concurs ofițer specialist principal - Serviciul Psihologie.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:24
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidati - LISTA CANDIDATILOR CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE RECRUTARE OFITER PSIHOLOG.pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 15:28
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Completare la Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de recrutare - Completare LISTA CANDIDATILOR CARE NU INDEP COND DE REC..pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 15:26