Postat la data de: 21.05.2024, ora 13:40

Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I specialitatea Comunicații

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Braila organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 58 - Ofițer Specialist I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Braila - Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licenţă – ciclul I de studii universitare sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în domeniul inginerie electrică sau în domeniul inginerie electronică şi telecomunicaţii sau în domeniul ingineria sistemelor.
  • pregătire de specialitate: Curs de specialitate pentru îndeplinirea atribuțiilor prevăzute în fișa postului (după încadrare).
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate pentru nivelul strict secret, se obține după numirea în funcție.
    Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
    - delegare pentru activităţi de control
    - utilizator de date cu caracter personal
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni (sub tutelă profesională)
  • atitudini necesare/comportament: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - conduită morală şi civică, echidistanţă, disciplină, integritate, iniţiativă, flexibilitate în gândire, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă, perseverenţă;
    - preocupare de autoperfecţionare;
    - hărnicie şi conştiinciozitate în muncă, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor;
    - tact, amabilitate, atitudine colegială
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - atenţie la detalii, responsabilitate, autocontrol, toleranţa la stres, obiectivitate, discreţie, integritate, cooperare Iniţiativă, independenţă;
    - spirit de iniţiativă;
    - capacitatea de a lucra în echipă;
    - disponibilitatea la schimbare, receptivitate, corectitudine, putere de mobilizare, influenţare, convingere, motivare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului
    - rezistenţă fizică şi stabilitate psihică, echilibru emotiv, fără tendinţe impulsive, depresive, de ipohondrie, fobio-obsesive, rezistenţă la suprasolicitări psihice şi fizice;
    - autocontrol, moralitate, raţiune, demnitate, toleranţă la frustrare, creativitate, asertivitate, motivaţia intrinsecă, sociabilitate.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul.
  • vechime în armă: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
  • alte cerințe: Nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează şi coordonează activitatea de asigurare a comunicaţiilor radio şi fir la nivelul unităţii
    - ţine evidenţa caracteristicilor de lucru pentru mijloacele de comunicaţii şi urmăreşte modul de folosire corectă a lor
    - actualizează permanent existentul şi deficitul de tehnică pentru comunicaţii
    - concepe şi redactează informări, sinteze, rapoarte, puncte de vedere, proiecte de acte normative pe linie de comunicaţii
    - asigură măsurile tehnice de instalare a echipamentelor de comunicaţii (centrala telefonică, staţii radio, terminale de abonat) din sistemul informatic şi de comunicaţii de la nivelul unităţii, în conformitate cu cerinţele de securitate stabilite în Programul de prevenire a scurgerii de informaţii
    - răspunde de asigurarea securităţii emisiilor în cadrul reţelelor de comunicaţii organizate la nivelul unităţii
    - urmăreşte îndeplinirea condiţiilor de bună funcţionare a echipamentelor RCVD (subsistemul radio şi subsistemul de telefonie) din amplasamentul unităţii
    - coordonează şi conduce principalele activităţi planificate în cadrul compartimentului
    - organizează modul de executare a serviciului de tură în Centrul de comunicaţii al unităţii (centrală telefonică, fax, staţia radio cu salt în frecvenţă, legături radiotelefonice analogice pe U.U.S. şi controlul radio al acestora, legături în sistemul digital TETRA şi management prin consola dispecer)
    - întocmeşte şi actualizează evidenţa la zi a bunurilor materiale de resortul comunicaţii distribuite pe spaţii de folosintă şi diverşi deţinători
    - execută, coordonează sau contribuie la culegere de informaţii, misiuni, acţiuni şi intervenţie cu un grad ridicat de riscuri în condiţii de pericol deosebit
    - înregistrează documentele și gestionează plaja de numere alocată serviciului
    - asigură protecţia informaţiilor clasificate în conformitate cu legislaţia în vigoare şi respectă prevederile Normelor interne de lucru și de ordine interioară destinate protecției informațiilor clasificate (NILOI) în Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Brăila
    - înregistrează și asigură evidenţa documentelor clasificate SECRETE DE SERVICIU în Registrul de evidență al Informațiilor Clasificate Secrete de Serviciu în format electronic, prin intermediul aplicației REICSS_e
    - înregistrează, redactează și gestionează documentele neclasificate elaborate la nivelul serviciului în conformitate cu actele normative în vigoare
    - utilizează, în executarea atribuţiilor, date cu caracter personal, cu respectarea legislaţiei pe linia protecţiei persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.06.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Precizări:
    *Documentele constitutive ale dosarului de candidat se transmit exclusiv în format electronic la următoarea adresă de email:
    resurseumane@jandarmeria-braila.ro .
    **Candidaților li se va acorda un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfăşurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora. Codul unic de identificare va avea forma: „IJJBR/ CTI/ nr. de înregistrare a cererii de înscriere;
    ***Adeverința medicală, completată de medicul de familie se scanează și se transmite față-verso.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024, ora 0:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de execuție vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, departajarea se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind delcarat ”admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/ autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin (1) lit. m din Legea 80/1995 privind statulul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/ polițist.

  10. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiteri actului administrativ de chemare în activitate au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea nr. 223 din 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  11. Numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rudele de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/ soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  12. Cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale, cu excepția celor numite în consiliile de administrație ale regiilor autonome și societăților comerciale din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea Ministerului Apărării Naționale și ale filialelor acestora din cadrul industriei de apărare sau în legătură cu aceasta.

  13. Verificarea corectitudinii întocmirii şi depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.

  14. Toate documentele depuse vor fi datate și semnate olograf de către candidați.

  15. Data de 04.06.2024 este data limită atât pentru pentru depunerea Cererii de înscriere (conform modelului anexat), cât și pentru depunerea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Documentele prevăzute la punctul 5 din secțiunea ”Dosar recrutare” (Copia carnetului de muncă / certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă) sunt obligatorii pentru candidații care au avut vechime în muncă.
    2. Atât testul scris, cât și interviul structurat pe subiecte profesionale (dacă este cazul), se înregistrează audio și/sau video.
    3. Persoanele care solicită înscrierea la concurs vor transmite cererea de înscriere, în format .pdf, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro, până la data de 04.06.2024 inclusiv. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului. După transmiterea cererii pe adresa de e-mail indicată, candidatului i se va comunica numărul de înregistrare atribuit, în baza căruia se va identifica în anunțurile ulterioare. Cererile de înscriere depuse după data si ora menţionată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul.
    4. Dosarul de recrutare în volum complet și corect întocmit, se constituie exclusiv în format electronic și va fi transmis cu toate documentele constitutive, scanate în format .pdf, la adresa de e-mail menționată, până la data de 04.06.2024 inclusiv. Candidaților li se va confirma primirea documentelor.
    5. După afişarea/postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat ”admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directă, susţine evaluarea psihologică și examinarea medicală.
    6. În situaţia în care, din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat «admis», respectiv, acesta este declarat inapt la evaluarea psihologică și examinarea medicală, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat concurs.
    7. Examinarea medicală și evaluarea psihologică se va susţine de către candidatul declarat admis la concurs, la o dată ce va fi comunicată acestuia.
    8. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentele de legitimare şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea examenului /concursului pot fi obţinute la nr. de telefon 0239/ 619380, interior 24535, de luni până vineri între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 14:57
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie ofiter comunicatii.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 14:57
  2. Anexa nr. 1 - Cerere participare concurs - Anexa nr. 1 - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:07
  3. Anexa nr. 2 - Model CV - Anexa nr. 2 - Model CV.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:10
  4. Anexa nr. 3 - Declaratie de cunoastere si acceptare conditii - Anexa nr. 3 - Declaratie de cunoastere si acceptare conditii.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:10
  5. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 4 - Acordul privind prelucrarea datelor - Anexa nr. 4 - Acordul privind prelucrarea datelor .pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:11
  6. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 5 - Adeverinta medic de familie si Consimtamant informat - Anexa nr. 5 - Adeverinta medic de familie si Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:12
  7. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 6 - Tabel cu rudele candidatului - Anexa nr. 6 - Tabel cu rudele candidatului.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:12
  8. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 7 - Indrumar intocmire autobiografie - Anexa nr. 7 - Indrumar intocmire autobiografie.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:13
  9. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 8 - Consimtamant solicitare cazier - Anexa nr. 8 - Consimtamant solicitare cazier.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 15:13
  10. Anunț - 2156-Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I specialitatea Comunicații - Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I specialitatea Comunicații .pdf - Adăugat la: 03.07.2024, ora 12:37
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Modifcare Grafic Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I specialitatea Comunicații - Modifcare Grafic Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I specialitatea Comunicații.pdf - Adăugat la: 03.06.2024, ora 15:43
  2. Alte informări pentru candidați - Modifcare Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I CTI - data test scris - Modifcare Anunț - Post de execuţie vacant de ofițer specialist I - data test scris.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 11:51
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Tabel rezultate verificare dosare CTI - Tabel rezultate verificare dosare CTI.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 12:56
  4. Alte informări pentru candidați - Modificare grafic concurs - data test scris - Modificare grafic concurs - data test scris.pdf - Adăugat la: 02.07.2024, ora 14:41