Postat la data de: 21.05.2024, ora 14:24

Concurs ocupare post vacant de ofițer specialitatea Financiar

Gruparea de Jandarmi Mobila Cluj-Napoca organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 4 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Cluj-Napoca - Compartimentul Financiar, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă ciclul I absolvite cu diplomă de licență în unul din domeniile cuprinse în domeniul fundamental științe sociale ramura de ştiinţe: contabilitate, finanțe sau ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică / ştiinţe juridice (programul de studii Management economico-financiar);
  • alte cunoştinţe: cultură generală, cunoştinţe în domeniul IT (nu este necesară deținerea unui certificat);
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -acordul Direcţiei Financiare din Inspectoratul General al Jandarmeriei Române pentru exercitarea vizei de control financiar preventiv propriu (poate fi obţinut după numirea în funcţie).
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -manageriale – organizatorice, decizionale, de anticipaţie situaţională, conducere, coordonare şi control;
    -rigurozitate, exigenţă şi fermitate, spirit critic, obiectivitate, hotărâre şi promptitudine în luarea deciziilor;
    -atenţie, memorie, inteligenţă, practică/teoretic – aplicativă (sesizarea rapidă, înţelegerea şi soluţionarea rapidă care necesită documentare şi studiu);
    -spirit de inovare/imaginaţie, gândire pozitivă în abordări;
    -cunoaşterea sistemului organizatoric şi funcţional al structurilor de profil din M.A.I. şi a tehnicilor specifice de lucru, oportunitate şi operativitate în luarea celor mai bune decizii, lucru sub presiunea timpului/în condiţii de stres, spirit de observaţie, putere de mobilizare şi influenţare a subalternilor în realizarea sarcinilor, o bună gândire analitică şi conceptuală, să lucreze cu supervizare redusă, utilizarea la nivel foarte bun al staţiilor de lucru;
    -inteligenţă cognitivă şi emoţională, creativitate, intuiţie, memorie, raţionament, atenţie - dezvoltare bună;
    -capacitate de analiză şi sinteză: dezvoltare foarte bună;
    -aptitudini fizice - dezvoltare bună;
    -abilităţi funcţionăreşti – dezvoltare bună;
    -aptitudini de cooperare şi lucru în echipă– dezvoltare foarte bună;
    -abilităţi de comunicare şi competenţă în redactare: dezvoltare bună;
    -abilităţi în utilizarea echipamentelor informatice: dezvoltare foarte bună;
    -capacitate de lucru sub presiunea timpului, capacitate de a lucra cu supervizare redusă, capacitate de relaxare, capacitate de păstrare a confidenţialităţii şi de manipulare responsabilă a documentelor clasificate - dezvoltare foarte bună;
    -abilităţi numerice - dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: -disciplină, punctualitate, conştiinciozitate, capacitate de asumare a răspunderii, perseverenţă: dezvoltare foarte bună;
    -capacitate de lucru în echipă : dezvoltare bună;
    -disponibilitate la schimbare : dezvoltare bună;
    -temperament corespunzător, inteligenţă, flexibilitate în gândire, trăsături pozitive de caracter, obiectivitate, exigenţă, spirit critic, fermitate: dezvoltare foarte bună;
    -confidenţialitate privind lucrările efectuate sau conţinutul diferitelor documente primite sau expediate: dezvoltare foarte bună;
    -păstrarea secretului asupra documentelor ce conţin informaţii clasificate: dezvoltare foarte bună;
    -spirit de iniţiativă, spirit de echipă, spirit de observaţie, receptivitate, flexibilitate în acțiune și gândire, autoritate profesională şi morală, prestigiu, altruism, seriozitate, responsabilitate şi fermitate – dezvoltare foarte bună;
    -comportament civic şi moral, disponibilitate la schimbare – dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz. Apt pentru funcţii de execuție.
  • definirea sumara a atributiilor postului: -utilizează programe informatice de prelucrare automată a datelor și valorifică informațiile prin proceduri informatice, în scopul conducerii, coordonării și ținerii evidenţei financiar - contabile a unităţii, întocmirii situațiilor financiare anuale și trimestriale, precum și a raportărilor lunare, raportării angajamentelor bugetare, depunerii balanței de verificare și a situațiilor financiare, raportării plăților restante și execuției bugetului de cheltuieli al unității, prin intermediul programelor informatice Maicontab și Sitfin ale M.A.I. și platformei informatice privind sistemul național de raportare ForExeBug, a Ministerului Finanțelor Publice;
    -coordonează si răspunde de ținerea corectă și la zi a operaţiunilor contabile și a evidenţei financiar - contabile a unităţii;
    -întocmește situațiile financiare trimestriale și anuale ale unității, precum și situațiile informative lunare;
    -este responsabil de raportarea angajamentelor bugetare, depunerea balanței de verificare și a situațiilor financiare, raportarea plăților restante și operațiunile ce țin de execuția bugetului de cheltuieli al unității, prin intermediul platformei informatice ForExeBug a Ministerului Finanțelor Publice;
    -verifică şi elaborează statele de plată pentru acordarea drepturilor băneşti cuvenite cadrelor militare şi salariaţilor civili din cadrul unităţii;
    -execută în perioada de absenţă de la program a contabilului şef sarcinile ce revin acestuia.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.06.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. Adeverință eliberată de unitatea de unde a trecut în rezervă (document obligatoriu doar pentru cadrele militare în rezervă) în care să fie menționate:
    - gradul militar în rezervă deținut;
    - perioadele de activitate și funcțiile îndeplinite;
    - motivul și temeiul legal al trecerii în rezervă;
    - arma și specialitatea militară pe care a dobândit-o.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se depun la adresa de e-mail cariera@jandarmeriamobilacluj.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă.

  6. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ,,Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea postului de execuţie vacant, mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat ,,admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

  2. Candidații declarați ,,respins” la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru
    ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist.

  9. Recrutarea în vederea rechemării în activitate are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condiţiilor
    legale şi criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor vacante.

  10. Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice
    nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege
    raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei
    de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  11. Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc
    în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și
    prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: copie documente
    studii – POPESCU Vasile, copie adeverita candidat – POPESCU Vasile, copie adeverinta
    bilant medical – POPESCU Maria etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie
    structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și
    numele și prenumele complet al candidatului (ex.: GJM_CJ_POPESCU_Vasile).

Informații suplimentare:
  1. Documentele prevăzute la punctul 5 din secțiunea Dosar recrutare (copia carnetului de
    muncă/certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să
    ateste vechimea în muncă) sunt obligatorii pentru candidații care au avut vechime în
    muncă.

  2. Atât testul scris cât și interviul structurat pe subiecte profesionale (dacă este cazul) se
    înregistrează audio și/sau video.

  3. Persoanele care solicită înscrierea la concurs vor transmite cererea de înscriere în format
    pdf. la adresa de e-mail cariera@jandarmeriamobilacluj.ro, până la data de 04.06.2024,
    ora 15.00. După transmiterea cererii pe adresa de e-mail indicată, candidatului i se va
    comunica numărul de înregistrare atribuit în baza căruia se va identifica în anunțurile
    ulterioare.

  4. Dosarul de recrutare, în volum complet și corect întocmit, se constituie exclusiv în format
    electronic și va fi transmis cu toate documentele constitutive scanate în format pdf. la
    adresa de e-mail cariera@jandarmeriamobilacluj.ro, până la data de 04.06.2024, ora
    15.00.

  5. REGULI PRIVIND TRANSMITEREA DOCUMENTELOR CONSTITUTIVE ALE DOSARULUI DE
    RECRUTARE:
    - documentele care necesită a fi completate (ex.: cerea de înscriere, declarații, etc.) vor fi
    printate de către candidat, completate olograf (de mână), datate și semnate, iar ulterior
    vor fi scanate (de preferință în format .pdf) și transmise în format electronic pe adresa de e-mail
    cariera@jandarmeriamobilacluj.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat separat (de preferință în format .pdf), denumirea fișierului
    find compusă din numele și prenumele complet al candidatului, precum și de continutul
    fișierului, fără a conține diacritice (ex. POPESCU Ion - cerere de inscriere);
    - candidații au obligația de a verifica dacă conținutul documentelor scanate, înainte de a
    fi transmise, sunt scanate în format integral (corespunde cu documentul original, ex.:
    adeverința medicală eliberată de medicul de familie este scanată față-verso), precum și
    dacă acestea sunt lizibile;
    După afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la
    concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemarea în activitate sau încadrare
    directă susține examinarea medicală și evaluarea psihologică. În situația constatării
    inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art.
    57^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse
    umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și
    completările ulterioare, oferta de ocupare a postului se face candidatului aflat pe locul
    următor, în ordinea descrescătoare a notei obținute.
    Potrivit art. 57^1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016: „Dacă pentru
    ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale
    pentru exercitarea atribuţiilor, iar dacă acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie,
    cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia
    situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr.80/1995 privind statutul
    cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare”
    În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016,
    numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice
    nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege
    raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției
    de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.
    În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de
    documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii
    cererii de la aceeași adresă, precizându-se codul unic de identificare atribuit candidatului.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus,
    acesta se poate adresa structurii de Resurse Umane a unității, unde este prevăzut postul
    vacant scos la concurs pentru care a optat, în vederea clarificării situației.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute de la compartimentul Resurse Umane din cadrul Grupării de Jandarmi Mobile Cluj-Napoca,
    Calea Dorobanților nr. 23, județul Cluj, sau la telefon: 0264/595514, interior 24117,
    24118, în zilele lucrătoare, de luni până vineri, între orele 08.00 - 16.00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:19
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie .pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:16
  2. Model - - - Anexa nr. 1 Cererea de înscriere.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:20
  3. Model - - - Anexa nr. 2 Curriculum Vitae model comun european.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:27
  4. Model - - - Anexa nr. 3 Consimtamant solicitare cazier.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:36
  5. Model - - - Anexa nr. 4 Îndrumar pentru întocmirea autobiografiei.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:36
  6. Model - - - Anexa nr. 5 Tabel cu rudele candidatului.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:36
  7. Model - - - Anexa nr. 6 Adeverinta medicală.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:37
  8. Model - - - Anexa nr. 7 Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:37
  9. Model - - - Anexa nr. 8 Declaraţia de confirmare.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 10:37
  10. Anunț - 2169-Concurs ocupare post vacant de ofițer specialitatea Financiar - Concurs ocupare post vacant de ofițer specialitatea Financiar.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:21
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Modificare grafic desfășurare concurs - Erată - Modificare grafic desfășurare concurs ofițer specialist I.pdf - Adăugat la: 03.06.2024, ora 16:05
  2. Anunț - Modificare data desfășurare Test scris - Modificare grafic desfășurare concurs ofițer specialist I Financiar.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:20
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - - - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concursul de ofițer în specialitatea Financiar.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 10:36