Postat la data de: 28.05.2024, ora 16:06

Concurs șef serviciu la Serviciul Logistic din I.P.J. Alba

Inspectoratul de Poliție Județean Alba organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 49 - șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Poliție Jud.Alba - Serviciul Logistic, jud. AB, MUNICIPIUL ALBA IULIA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: Să fie ofițer de poliție și să dețină gradul profesional de minimum subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem „Bologna”: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    - pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem „Bologna”: studii superioare de licenţă, ciclu I de studii universitare;
  • pregătire de specialitate: - absolvent de studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază. Diploma de absolvire sau de licenţă a absolvenţilor învăţământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării Legii nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, respectiv, în funcţie de specializarea/programul de studii universitare, înainte de absolvirea promoţiilor care şi-au finalizat studiile organizate pe cicluri universitare (sistemul Bologna) sunt echivalente, de drept, în conformitate cu prevederile art. 153, alin. 2 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu diploma de studii universitare de „master în specialitate”;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină/ să obțină autorizație de acces la informaţii clasificate clasa „SECRETE DE STAT” nivelul „STRICT SECRET” ;
  • vechime în muncă/din care în MAI: - vechime în muncă: 3 ani / din care în Ministerul Afacerilor Interne: 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - să aibă 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - să aibă 3 ani vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical pentru funcţii de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru funcţii de conducere
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
04.06.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Adeverința eliberată de unitatea de proveniență nu este necesară pentru candidații din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Alba
  9. *Copii ale certificatului de căsătorie precum și ale hotărârilor judecatoresti privind starea civilă (după caz)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Rezultatul evaluării psihologice va fi adus la cunoștința candidaților prin afișare în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină. Candidații care în ultimele 6 luni au susținut o testare psihologică în același scop și dețin un aviz psihologic valabil sunt rugați să informeze Serviciul Resurse Umane cu ocazia transmiterii documentelor de recrutare (se va specifica data la care a fost obținut avizul și concursul la care a fost inscris).

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura în data de 09.07.2024 după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 12:00;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 12:10;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor interviului pe subiecte profesionale: după finalizarea probei (în raport de numărul candidaților);
    Locul de desfășurare a probei va fi adus la cunoștința candidaților prin postarea unui anunț ulterior la secțiunea ,,Fișiere” .


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Rezultatele la contestații, precum și rezultatele finale, se aduc la cunoștință candidaților prin postarea la secțiunea „Fișiere” ale acestui anunț.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale, in limita numarului posturilor pentru care au candidat. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Înscrierea candidaților se va realiza pe post, cu ocazia înscrierii candidații fiind obligați să nominalizeze în cererea de înscriere postul pentru care candidează.
    Cererile de înscriere la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Alba și vor fi transmise la Inspectoratul de Poliție Județean Alba - Serviciul Resurse Umane, exclusiv pe adresa de e-mail resurseumane@ab.politiaromana.ro până la data de 04.06.2024 ora 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv de 04.06.2024 ora 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la Inspectoratul de Poliție Județean Alba - Serviciul Resurse Umane pe adresa de e-mail resurseumane@ab.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 și care sunt menționate în prezentul anunț.

    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată în anunț, respectiv resurseumane@ab.politiaromana.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Ion Ion- act identitate, Ion Ion- cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de studii este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 30 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Comisar șef de poliție Ion Ion - Dosar de recrutare – șef serviciu la Serviciul Logistic, poziția 49 din statul de organizare).
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere dacă transmit dosare de recrutare incomplete sau incorect întocmite.
    Ca urmare a e-mailului transmis de candidat (e-mail conținând cererea de înscriere și dosarul de recrutare), în următoarea zi lucrătoare, candidatul va primi din partea organizatorului concursului, un răspuns transmis prin e-mail, prin care îi va fi comunicat CODUL UNIC DE IDENTIFICARE atribuit candidatului. Acest cod unic de identificare urmează a fi folosit pe parcursul desfășurării concursului pentru afișarea rezultatelor obținute de către candidat la concurs. În situația în care candidatul nu primește în termenul prevăzut mai sus e-mail de confirmare cu codul unic de identificare, candidatul va contacta Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba pentru clarificarea situației.
    2. Candidații vor verifica în permanență pagina http://hub.mai.gov.ro Sețiunea Cariere MAI întrucât comunicarea informațiilor ulterioare referitoare la concurs se va realiza prin această modalitate.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba

Grafic concurs:
  1. GRAFIC concurs sef Logistic.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:10
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA SEF SERVICIU LOGISTIC -IPJ Alba.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:09
  2. Model - Cerere înscriere - Cerere inscriere-Model.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:13
  3. Model - Curriculum vitae - CV-Model.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:14
  4. Model - Declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptarii condițiilor de recrutare - Declaratie-Model.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 12:14
  5. Anunț - 2312-Concurs șef serviciu la Serviciul Logistic din I.P.J. Alba - Concurs șef serviciu la Serviciul Logistic din I.P.J. Alba.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 16:06
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare evaluare psihologica - Anunt IPJ Alba psihologic.pdf - Adăugat la: 06.06.2024, ora 13:45
  2. Anunț - Anunt rezultate evaluare psihologica - Anunt rezultate psihologic.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:21