Postat la data de: 04.06.2024, ora 13:49
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs contabil sef la Structura Financiar-Contabilitate

Spitalul Clinic Avram Iancu Oradea (sub. Dir. Medicale) organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 12 - CONTABIL SEF prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Unitati Subordonate A.C., unitatea: DM-Spitalul Clinic Oradea - Financiar-contabilitate, jud. BH, MUNICIPIUL ORADEA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector de poliție
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă/echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe economice SAU studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare în domeniul fundamental de ierarhizare ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă – ştiinţe economice în unul din următoarele domenii de licenţă: administrarea afacerilor, cibernetică, statistică şi informatică economică, contabilitate, economie, finanţe, management, marketing, economie şi afaceri internaţionale.
  • pregătire de specialitate: studii de masterat sau studii postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management, dobândirea și menținerea certificatului de atestare a cunoștințelor în domeniul Sistemului European de conturi.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină autorizaţie/certificat de acces la informaţii clasificate până la „Secret”.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ani / 5ani.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: manageriale (organizatorice, decizional, de planificare, conducere, coordonare şi control) dorinţă permanentă de autoperfecţionare, cunoştinţe temeinice de specialitate, cunoaşterea ordinelor, instrucţiunilor şi dispoziţiilor în vigoare, lucru sub presiunea timpului, cursivitate în exprimare, sprijinirea actului de conducere de la nivelul spitalului, gândire analitică şi abilităţi conceptuale, eficienţă în activitate, asumarea răspunderii în activităţile specifice desfăşurate.
  • atitudini necesare/comportament: îndeplinirea cu competenţă şi conştiinciozitate a atribuţiilor, fermitate, motivaţie intrinsecă, integritate morală, cinste, corectitudine, principialitate, dinamism, spirit organizatoric, solicitudine şi respect faţă de orice persoană, flexibilitate în gândire şi adaptare la nou, autocontrol şi rezistenţă la stres, comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe), disponibilitate pentru rezolvarea problemelor apărute, capacitate de a lucra în echipă, sociabilitate şi adaptare, perfecţionarea continuă a nivelului de instruire profesională, să aibe o conduită corectă şi să nu abuzeze de calitatea oficială, fără vicii de comportament, modestie, tact şi diplomaţie, bun negociator, receptiv la nou, rezistenţă crescută la stress, toleranţă la frustrare, echilibru emoţional şi bun autocontrol, să nu compromită prin activitatea sa publică sau privată prestigiul funcţiei sau al instituţiei.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt din punct de vedere psihologic pentru ocuparea funcţiei, inteligenţă, flexibilitate în gândire, stabilitate comportamentală, echilibru emotiv.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani.
  • definirea sumara a atributiilor postului: organizează, conduce şi desfăşoară activităţi specifice managementului financiar-contabil, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Exercită controlul financiar preventiv propriu pentru toate operaţiunile patriminiale, conform legislaţiei în vigoare.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
16.06.2024, ora 0:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Declarație privind susținerea evaluării psihologice (conform modelului anexat)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat ”admis” candidatul care a obținut nota cea mai mare. Candidații sunt declarați ”admiși” în ordinea decrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă este declarat ”admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat ”admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Candidatul declarat „admis” va prezenta documetele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

Informații suplimentare:
  1. Dosarele de recrutare pentru înscrierea la concurs vor fi depuse exclusiv în format electronic la adresa de e-mail: spital.oradea@mai.gov.ro, până la data de 16.06.2024, ora 24:00.

Date de contact:
  1. Birou Resurse Umane-telefon 0359/427610, interior 28122
    e-mail: spital.oradea@mai.gov.ro.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs contabil sef.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 13:20
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 04.06.2024, ora 12:56
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 04.06.2024, ora 12:56
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 04.06.2024, ora 12:56
  4. Declarație privind susținerea evaluării psihologice (conform modelului anexat) - Declarație evaluare psihologică.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 13:13
  5. Tematica si bibliografie contabil sef.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 13:18
  6. Anunț - 2433-Concurs contabil sef la Structura Financiar-Contabilitate - Concurs contabil sef la Structura Financiar-Contabilitate.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 13:49
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.